לא ידעתי, מצויין!יש כבר התחלה מסוימת בביה"ח הדסה.
"סולל בונה" מבצעת עבודות הכנה לתחנת הרק"ל.
לא ידעתי, מצויין!יש כבר התחלה מסוימת בביה"ח הדסה.
"סולל בונה" מבצעת עבודות הכנה לתחנת הרק"ל.
זה בסדר: גם אני לא ידעתילא ידעתי, מצויין!
זה בסדר: גם אני לא ידעתי. אגב, רשום לעצמך
שגם בביה"ח "הדסה עין כרם" צפוי להיבנות גשר רק"ל. בקטנה.
השאלה מועברת אחר כבוד לכבוד הרב פיינשטיין.מעניין מאוד, בהחלט רשמתי!
אגב, האם ידוע לך מסלולו המתוכנן נכון להיום של הקו השני? האם יעבור במסלול המת"צ הנוכחי, או בתוואי אחר כלשהו?
יש תכנון לחבר בין שני הקמפוסים העיקרייםמעניין מאוד, בהחלט רשמתי!
אגב, האם ידוע לך מסלולו המתוכנן נכון להיום של הקו השני? האם יעבור במסלול המת"צ הנוכחי, או בתוואי אחר כלשהו?
האם יהיה מתישהו גם חיבור לתחנת הרכבת במלחה?יש תכנון לחבר בין שני הקמפוסים העיקריים
של האוניברסיטה העברית. מצד אחד הקו יתחבר להר הצופים כנראה מאזור גבעת התחמושת, ומהצד השני לגבעת רם באזור בנייני האומה או מהמלונות בשדרות הרצל.
אין מת"צ לתחנת מלחה (עדיין)האם יהיה מתישהו גם חיבור לתחנת הרכבת במלחה?
זה שהמת"צ מגיע לשם זה טוב ויפה כמובן, אבל כוונתי לחיבור ישיר לרשת הרכבות הקלות העתידית... ייתכן שזה יכול להגדיל את מספר הנוסעים ברכבת מבית שמש, ואף לשכנע בסופו של דבר את רכבת ישראל להגדיל את הקיבולת של הקטע ההררי (יש כמה וכמה שיטות לעשות את זה, ואתם בוודאי מכירים את כולן היטב).
אכן טעיתי - הקווים המהירים מגיעים לשם, אבלאין מת"צ לתחנת מלחה (עדיין)
לא ידוע לי על תכנית מעשית לחיבור קו רק"ל למלחה.
לא רק שםיש כבר התחלה מסוימת בביה"ח הדסה.
"סולל בונה" מבצעת עבודות הכנה לתחנת הרק"ל.
יש שלט?לא רק שם
גם ברחוב הנטקה (ההמשך של רחוב הרצל) מתבצעות עבודות הרחבה וקירות תמך חדשים לבתים בצידו המזרחי כחלק מההכנה להמשך קו הרק"ל.
את זה אני משאיר לךיש שלט?
ההארכה לנווה יעקב נמצאת|נו טוב, הקו השני כבר בביצוע
ואגב, אני בהחלט חושב שחובה להתחיל בהקדם האפשרי בביצוע הקו השני.
מוריה? שמחתי לשמוע.ההארכה לנווה יעקב נמצאת
בשלבי תכנון מפורט מתקדמים ויבוצעו ע"י מוריה ולא אשטרום.
מוריה? שמחתי לשמוע.
יש הימור מתי ההארכות יהיו פעילות...מוריה? שמחתי לשמוע.
למה, אתה שוב רוצה לזכות בקזינו, שבי?יש הימור מתי ההארכות יהיו פעילות...
בהחלט עם האוכל בא התיאבוןלמה, אתה שוב רוצה לזכות בקזינו, שבי?
זוטות? המס' הקדמי חשוב ביותר ! צילום שלמשהו שמוזר לי בתצוגה של הרכבות: L1.
נראה כמו העתקה ממערכות בחו"ל בלי מחשבה. מי צריך את זה אצלנו? יש רק קו אחד וכך זה יישאר גם בשנים הקרובות. זה סתם תופס מקום בתצוגה ובטח שלא מוסיף מידע לנוסעים, שעבורם היא מיועדת. אגב, הבטיחו גם להוריד את המדבקות הלבנות המכוערות והמיותרות... הרי מספר המערך ממילא מופיע על המרכב החיצוני ליד תאי הניהוג, וגם על התצוגה האלקטרונית. וברור שזוטות כאלו ממש לא משביתות את השמחה.אבל מישהו צריך לתת את הדעת גם על הפרטים הקטנים.
ואולי להוסיף הרבה פרסומות חיצוניות לשבור את הזוטות? המס' הקדמי חשוב ביותר ! צילום של
מערך מקדימה ללא מספר, הוא חסר ערך ארכיוני לחלוטין. צריך להחליף את המס' מקדימה למספרי ברזל בולטים ויפים אך חובה להשאיר מס' מקדימה. היה גם צורך להגדיל את המספרים בצדדים מלכתחילה. ואולי הכי חשוב: להחליף את הצבע האפור המכוער בכל הקרונות לצבעים עליזים וצבעוניים כאשר לא כל הקרונות צבועים באותה דוגמה. אפשר לצבוע כל מערך בצביעה יחודית רבת צבעים. במילא בקרוב הם יתמלאו בגראפיטי...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.