יפה מאוד. ../images/Emo51.gif
יפה מאוד.חדש חדש תעודת זהות של ה-
יפה מאוד.חדש חדש תעודת זהות של ה-
דרור - אחלה דיווח! תודה לךחדש חדש תעודת זהות של ה-
גם אני חשבתי כך לגבי שולחן הנהג.דרור - אחלה דיווח! תודה לך
בדגם רשום OC 500 - 1836. האם ה-1836 מסמל 18 טון ו-360 כו"ס? כשתיקח עליו סיבוב, תספר לנו איך הוא... אגב, לוח המחוונים נראה לי מאוד עלוב ומאכזב לעומת הלוח באיריזר 88-000-01.
לוח המחווניםגם אני חשבתי כך לגבי שולחן הנהג.
את ה 88-000-01 לא ראיתי במציאות. כנראה, שבגלל שהוא דגם יקר/גבוה יותר, לוח השעונים בו מהודר יותר (הרי גם יש לו יותר מחמש כוח סוס). אבל גם לעומת ה-0404 (שזה הדגם הקודם), שולחן העבודה נראה לא ממש מרשים (שוב, אולי, כי זו גירסת הגימור הנמוכה ביותר). בכל מקרה, כפי שכתב "מרוקאי" לא ראינו כבר מרצדס מגרמניה כמה שנים, ואם האוטובוס יוכיח את עצמו, זה בהחלט, יהיה משהו-משהו.
לגבי השולחן עבודהלוח המחוונים
תראה, בדגם הזה כמעט הכל מרוכז בלוח האלקטרוני במרכז (כדאי לראות את הווינקרים כשהם פועלים, זה ממש יפה!) אבל עדיין, אפשר היה להוסיף לזה עוד קצת חן ולא להשאיר את זה כ"כ מכוער! אגב, אפשר לשים לב שהדוושות הן כמו במ.א.ן. עד עכשיו זה היה החיסרון העיקרי של המ.א.ן הבינעירוני בעיני הנהגים ועכשיו אפשר לראות שגם במרצדס זה ככה. מעניין מה יגידו הנהגים על זה...
לוח שעונים של ברק VOLVO שנת 99לגבי השולחן עבודה
זה השולחן עבודה הסטנדרטי של הארגז אבל לוח השעונים עצמו יותר יפה ב404 וגם ב"ברק"ים וה"סער"ים הישנים
ברק OC 500 !!לוח שעונים של ברק VOLVO שנת 99
דרך אגב, מאן.לוח המחוונים
תראה, בדגם הזה כמעט הכל מרוכז בלוח האלקטרוני במרכז (כדאי לראות את הווינקרים כשהם פועלים, זה ממש יפה!) אבל עדיין, אפשר היה להוסיף לזה עוד קצת חן ולא להשאיר את זה כ"כ מכוער! אגב, אפשר לשים לב שהדוושות הן כמו במ.א.ן. עד עכשיו זה היה החיסרון העיקרי של המ.א.ן הבינעירוני בעיני הנהגים ועכשיו אפשר לראות שגם במרצדס זה ככה. מעניין מה יגידו הנהגים על זה...
לפחות הגיר הוא לא I SHIFTלוח המחוונים
תראה, בדגם הזה כמעט הכל מרוכז בלוח האלקטרוני במרכז (כדאי לראות את הווינקרים כשהם פועלים, זה ממש יפה!) אבל עדיין, אפשר היה להוסיף לזה עוד קצת חן ולא להשאיר את זה כ"כ מכוער! אגב, אפשר לשים לב שהדוושות הן כמו במ.א.ן. עד עכשיו זה היה החיסרון העיקרי של המ.א.ן הבינעירוני בעיני הנהגים ועכשיו אפשר לראות שגם במרצדס זה ככה. מעניין מה יגידו הנהגים על זה...
חמש כוח סוס=חמש מאות.גם אני חשבתי כך לגבי שולחן הנהג.
את ה 88-000-01 לא ראיתי במציאות. כנראה, שבגלל שהוא דגם יקר/גבוה יותר, לוח השעונים בו מהודר יותר (הרי גם יש לו יותר מחמש כוח סוס). אבל גם לעומת ה-0404 (שזה הדגם הקודם), שולחן העבודה נראה לא ממש מרשים (שוב, אולי, כי זו גירסת הגימור הנמוכה ביותר). בכל מקרה, כפי שכתב "מרוקאי" לא ראינו כבר מרצדס מגרמניה כמה שנים, ואם האוטובוס יוכיח את עצמו, זה בהחלט, יהיה משהו-משהו.
על זה אני יכול להרשות לעצמידרור - אחלה דיווח! תודה לך
בדגם רשום OC 500 - 1836. האם ה-1836 מסמל 18 טון ו-360 כו"ס? כשתיקח עליו סיבוב, תספר לנו איך הוא... אגב, לוח המחוונים נראה לי מאוד עלוב ומאכזב לעומת הלוח באיריזר 88-000-01.
בוגד בוולבו?!על זה אני יכול להרשות לעצמי
לענות בתור חולה מרצדס אכן 18 טון 360 כ"ס.
לא בוגד בשום וולבובוגד בוולבו?!
אני לא אמרתי את זהלא בוגד בשום וולבו
מרצדס זה מרצדס ולא יעזור שום דבר למרות שהסיטארו מכוער אני אוהב מרצדס אני אוהב גם את הוולבו אצלי זה לא מגיע למצב כמו שלך שכל מה שהוא לא מאן נחשב לבגידה
OC500RFדרור - אחלה דיווח! תודה לך
בדגם רשום OC 500 - 1836. האם ה-1836 מסמל 18 טון ו-360 כו"ס? כשתיקח עליו סיבוב, תספר לנו איך הוא... אגב, לוח המחוונים נראה לי מאוד עלוב ומאכזב לעומת הלוח באיריזר 88-000-01.
OC500RF
המדובר בשלדה של מרצדס (חברת-הבת שלה ליצור אוטובוסים מכונה EvoBus) עם רצפה מוגבהת (Raised floor). היא הוצגה לראשונה באוגוסט 2000. השלדה מיוצרת במפעלי מרצדס במנהיים, ועד כה נחתמו הסכמי הרכבה עם יצרני מרכב רבים, בהם קאאטנו הפורטוגזית, איריזאר והיספאנו הספרדיות, וכן TEMSA הטורקית. השלדות מיוצאות גם למזרח אסיה, למקסיקו (שם נקרא האוטובוס Multego), וכמובן - לישראל... באנגליה נמכרו עד כה כמה מאות יחידות עם מרכב של היספאנו, בשם Touro (ראו תמונה מצ"ב). המנוע הוא OM457 בהספק של 354 כ"ס. ע"פ לוחית הזיהוי, המשקל הכולל הוא 19 טון.
דרור - תודה על החדשות המצולמותחדש חדש תעודת זהות של ה-
חדש חדש תעודת זהות של ה-
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.