עידכוניי צהריים-ערב- יום 59, ה- 29.10

shy6

New member
אין מצב שאיתי לא על הגריל

לאון כמעט בטוח יצביע לו כי אין לו עוד למי. ובמצב עכשיו אפשר להגיע להדחה אפילו רק עם 2 קולות. קשה לי להאמין שרנין,שיפרה וצבר לא יצביעו לאיתי,לפחות אחד מהם. ואם איתי על הגריל איתי מודח,אין מה לעשות.
 

jaycom

New member
../images/Emo41.gifתחזית לימים הקרובים../images/Emo41.gif

כידוע ביום שבת יש גריל רק של הותיקים.. מה שקורה זה שהסיכויים כרגע עומדים על 85%-90% בערך שהבאים יהיו על הגריל: שפרה צבר יוסי ועינב... כנראה שלושה מתוכם.. לדעתי הדיירים החדשים לא ישפיעו יותר מדי. אולי יזרקו שמות לא קשורים אבל זה יתאזן ולא נראה איזה שם לא קשור כמו לאון או ונסה לדוגמא.. שפרה וצבר יבינו בימים הקרובים שזה המצב, ובמצב כזה הם יודעים שאחד מהם הולך הביתה. הראשון מבניהם שיעלה על זה, ינסה לחפור לכל חבורת רנין שפרה צבר ולאון שאיתי הוא ללא עמוד שדרה ושהוא ממש מגעיל שמתרחק מהם.. ושאר לכלוכים אחרים.. כי הרי נורא כל להפיל הכל על איתי, צבר ושפרה עושים את זה מצוין לרנין ולאון עד שכבר הם מאמינים בזה.. הדבר כנראה יגרום לכל החבר'ה להצביע לאיתי במקום לעינב/יוסי ויש סיכוי חזק שנראה את איתי על הגריל ביחד עם צבר שפרה ואחד הבובלינים,, מה שיובל להדחתו הצפויה של איתי.. אם פתאום תשמעו את שפרה או צבר מלכלכים על איתי.. תבינו למה זה קורה. סך הכל התאוריה הזאת נשמעת די הגיונית, לא?
 

eli7r

New member
תגידו יש מישהו בבריכה או שהיה נדמה לי?

כי אם כן אז חסר לאותו אחד משהו ... בקור הזה להכנס לבריכה....
 
../images/Emo121.gif../images/Emo121.gifסיאנס באח הגדול../images/Emo121.gif../images/Emo121.gif

רנין ואינה רוצות לעשות סיאנס וביקשו מהאח הגדול אישור כרגע הן ממתינות לתשובה מהאח הגדול ורוצות להתחיל להכין את הלוח בינתיים... ספוקי
 

yardeni 5

New member
נרא לי שזה אסור

כי יש כאלה שמאמינים שזה מפריע לרוחות אבל בכול מקרה זה מפחיד אולי יהיה לנו רוח בשידור חי XD
 

eli7r

New member
לא נראה לי שיתנו להם

מעניין אותי מה תהיה התגובה של שאר הדיירים
 
אני מתפלא

איך אף אחד מהגאונים שמסתובבים כאן לא כתב עדיין שסיאנס זה עברה על כללי המשחק . כי זה בבירור עובר על העיקרון של הניתוק מהסביבה החיצונית . ומה עם אותה הרוח תתחיל לספר למתמודדים את הלך הרוחות בחוץ ? ( לא סתם השתמשתי במושג " הלך הרוחות "
) אבל יתכן שהקדמתי את זמני וממש או טו טו יופיע הגאון שיכתוב את זה ...
 

SharonPL

New member
איזה אידיליה עם עינב ושפרה ../images/Emo13.gif

עינב באה לחדר וקוראת ללאון ושפרה לאכול ומבטיחה שהשקשוקה לא חריפה והיא הכינה אותה במיוחד בשבילהם. כששפרה אומרת שהיא לא רוצה עינב משכנעת אותה לטעום... נחמד
 

11134

New member
זה בגלל שיש דיירים חדשים וזה יוצר התלכדות.

לדעתי, זה ייגמר בקרוב, אחרי שכמה חדשים יעופו, אולי עוד קודם.
 
למעלה