עידכונים מהוילה - יום 51 - ה- 21.10

SnowKing

New member
מה זה שתיקה כהודיה?

גם ליאון שתק כשיוסי קרא לשפרה שרמוטה. זה אומר שהוא מסכים עם זה? אתם סתם ממציאים מתוך שנאה לשפרה. ונכון, שי נחש, אבל גם יוסי הסית השבוע, בעיקר לכיוון איתי וונסה.
 

קופנגן

New member
איזה לכלוכים כבר יוסי עשה?

הוא פחות התלכלכך מאשר ועינב בנוגע לשפרה וצבר. הוא בצדק מבחינתו ניצל את העובדה שהקבוצה השניה לכלכה על איתי והסביר לונסה ואיתי שהם הבאים בתור. מלבד הקללה לשפרה (ובהתחשב בעובדה שהוא מקלל גם את הבת שלו זה פחות נורא) הוא יחסית מתנסח בשפה לא כה בוטה הוא מספיק פתוח ובטוח בעצמו כדי לתת עצות גם לבני הברית הכי חזקים של שי , כמו השיחה היום עם רנין ששוב מוכיחה שהיא לא מבינה בכלל את המשחק. הוא לא צבוע, כולם יודעים שהוא משחק את המשחק, הוא לא מסתיר את זה לרגע, מדבר בגלוי על אסטרטגיות ועל איך לשבות את הקהל.
 

ShukyD

New member
בגלל זה אני אומר

שמורכבות <או לפחות פוזה של מורכבות> נועדה להסתיר הרבה ופשטות אומרת הנה אני מה שעומד מולך, לא תמצא יותר אמיתי מזה, אז תפסיק לחפש מסביב הבעיה עם שיפרה לדוגמא <גם עם השאר, אצלה זה הכי בולט> שהיא איבדה אמון בעולם, היא בטוחה שמאחורי כל פוזה של בנאדם מסתתרת האמת וקשה לה לאכול את יוסי שבא ואומר לה זה אני, תתמודדי. היא ממשיכה להסתכל מסביב זה כמו כלבים וחתולים שמחפשים מאחורי המראה לראות אם הדמות שהם ראו במראה נמצאת שם.
 

shlomitgueta

New member
כולם שם מפחדים מיוסי הדורבן שקולע בזמן

וכולם מנסים לעבוד על הקהל בבית ולגרום לנו הצופים לחשוב פעמיים האם לבחור מישהו ברברי או מישהו משכיל כאילו דה... דרך ארץ קדמה לחוכמה!! תיהיו אנושיים ,תיהיו רגישים!! איך הם לא מתביישים לתת לאדם חולה לאכול אוכל שמזיק לו? לגבי הסיגריות הוא מכור ואין מה לעשות איך אתם נהנים לעשות לינץ' אבל הקהל לא טיפש הקהל אוהב את יוסי ויוסי אוהב את הקהל! תוצאות הסקר שלי עד כה מראות ששי הולך הביתה ויסי לוקח בגדול 1. שי שטרית (4) 9.3%2. שפרה קורנפלד (13) 30.23%3. יוסי בובליל (26) 60.47% http://www.skarim.co.il/poll/shlomitgueta/17894/
 

redflower1

New member
ראיתם מה היה עכשיו עם שיפרה?

שיפרה כלה סנדוויץ' דוחה עם ריבה ופסטרמה ואז הופיע גור חתלוים רעב והסתכל עליה והתחנן לאוכל, שיפרה הוציאה חתיכה פצפונת של פסטרמה ונופפה לחתול מול העיניים ולא הביאה לו והמשיכה לאכול, אפילו את החתיכה הפצפונת לא נתנה לו, אחר כך הגיע יוסי שדווקא ניסה לתת לגור קוטג' אבל הגור הלך. פשוט נגעלתי משיפרה
 

SnowKing

New member
חח, והיא כן האכילה אותה

שכחתי שבפורום הזה אנשים כותבים שטויות בלי חשבון.
 

SnowKing

New member
אבל רנין כן

אתה הצגת את זה כאילו שפרה מתגרה בגור חתולים מסכן שלא מקבל אוכל... בולשיט.
 

redflower1

New member
איזה שטויות!!

שום דבר לא יכול למנוע רחמים לבעל חיים. רנין בסוף שמה את החתיכה הפצפונת לגור, ממש "נדיבות"
 

פלדי1

New member
מה פתאום אסור להאכיל ?

גם אני ראיתי את המחזה הזה ועלו דמעות בעיני.
 

SnowKing

New member
ונסה האכילה שם גור חתולים

ואני זוכר שבאו אליה בטענות על זה.
 
למעלה