פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון

מצב
הנושא נעול.

Dannycom

New member
פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
 
פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
העיקר שהרגו את קו 42
מפרקיות נוסעות ריקות ב-42, אבל ב-40 ו-240 נדחסים כולם לקצרות. אתם יודעים מה? לעזאזל המסלולים, רק תגבירו את התדירות!!!
 

droriko

New member
העיקר שהרגו את קו 42
מפרקיות נוסעות ריקות ב-42, אבל ב-40 ו-240 נדחסים כולם לקצרות. אתם יודעים מה? לעזאזל המסלולים, רק תגבירו את התדירות!!!
42 ממש לא נוסע ריק
לא נסעתי בו אמנם , אבל זאיה בוטקה שלא הייתי בשבועיים האחרונים ,מרידינג ועד פתח תקווה, הסדרנים לא הפסיקו לשלוח נהגים ל-42. המצב שם בכי רע.
 
42 ממש לא נוסע ריק
לא נסעתי בו אמנם , אבל זאיה בוטקה שלא הייתי בשבועיים האחרונים ,מרידינג ועד פתח תקווה, הסדרנים לא הפסיקו לשלוח נהגים ל-42. המצב שם בכי רע.
בשעות השיא בבוקר המציאות מוכיחה ש-42 נוסע
ריק (נסיעות שבעבר היה מפוצצות) עם מפרקיות ומשום מה 40 ו-240 מגיעים רק עם קצרות.
 

טוקבק11

New member
42 ממש לא נוסע ריק
לא נסעתי בו אמנם , אבל זאיה בוטקה שלא הייתי בשבועיים האחרונים ,מרידינג ועד פתח תקווה, הסדרנים לא הפסיקו לשלוח נהגים ל-42. המצב שם בכי רע.
ב-42 יש מצוקת נהגים
בגלל זה המון פעמים רואים על הקו כל מיני אוטובוסים קצרים לא שייכים ונהגים שלא מכירים את המסלול. סביר להניח שזה יסתדר עם הזמן. בכל מקרה, ריק הוא בוודאי לא נוסע, אפילו לא מעתידים ב-11 וחצי בבוקר (יצא לי השבוע, מפרקית מלאה יחסית). ב-40 בשעות הבוקר תמיד היו משולבים אוטובוסים קצרים גם לפני הרפורמה, כך גם עכשיו ובכל זאת רובו המוחלט של הקו בשעות הלחץ- מפרקי, כמובן בשעות היום הרגילות כל הקו מפרקי.
 

mister K

New member
ב-42 יש מצוקת נהגים
בגלל זה המון פעמים רואים על הקו כל מיני אוטובוסים קצרים לא שייכים ונהגים שלא מכירים את המסלול. סביר להניח שזה יסתדר עם הזמן. בכל מקרה, ריק הוא בוודאי לא נוסע, אפילו לא מעתידים ב-11 וחצי בבוקר (יצא לי השבוע, מפרקית מלאה יחסית). ב-40 בשעות הבוקר תמיד היו משולבים אוטובוסים קצרים גם לפני הרפורמה, כך גם עכשיו ובכל זאת רובו המוחלט של הקו בשעות הלחץ- מפרקי, כמובן בשעות היום הרגילות כל הקו מפרקי.
42 ברוב שעות היום לא צריך מפרקיות.
אולי רק בשעות העומס. ברוב שעות היום מספיק אוטובוס רגיל וכנ"ל לגבי 142. לעומת זאת, קו 40 הרבה יותר עמוס וחייב מפרקיות כל היום. המעבר של 40 בבגין ובעזריאלי לעומת 42 ו-142 שנוסעים דרך רוטשילד, עושה את ההבדל.
 

טוקבק11

New member
42 ברוב שעות היום לא צריך מפרקיות.
אולי רק בשעות העומס. ברוב שעות היום מספיק אוטובוס רגיל וכנ"ל לגבי 142. לעומת זאת, קו 40 הרבה יותר עמוס וחייב מפרקיות כל היום. המעבר של 40 בבגין ובעזריאלי לעומת 42 ו-142 שנוסעים דרך רוטשילד, עושה את ההבדל.
40 חייב תגבור בתדירות, וכמעט כל היום הוא עם
מפרקיות בלבד, אפשר להוריד את התדירות של 240 ולהעלות את 40 ולהוסיף לו מפרקיות. 42? העומס בו אמנם ירד, אבל עדיין הוא מלא
 

cwen

New member
42 ברוב שעות היום לא צריך מפרקיות.
אולי רק בשעות העומס. ברוב שעות היום מספיק אוטובוס רגיל וכנ"ל לגבי 142. לעומת זאת, קו 40 הרבה יותר עמוס וחייב מפרקיות כל היום. המעבר של 40 בבגין ובעזריאלי לעומת 42 ו-142 שנוסעים דרך רוטשילד, עושה את ההבדל.
כבר שלוש פעמים יצא לי לנסוע ב 142 קצר מפוצץ
מה שכן, גם 75 ו 76 הרבה יותר מלאים עכשיו. אנשים כנראה מנצלים את הכרטוס המשותף. הכי גרוע שביומיים שחלפו מאז שפתחו את גשר אם המושבות, גשר מבצע קדש פשוט סתום, וזה בגלל הפניה ימינה לוולנברג. עירית רמת גן פחדה מפקקים באבא הלל, אבל מסתבר שכמעט כל מי שעובר בגשר מנסה להגיע לכיוון עתידים. אני שוקלת לנסוע בשבוע הבא מתל אביב עם 189.
 

mister K

New member
כבר שלוש פעמים יצא לי לנסוע ב 142 קצר מפוצץ
מה שכן, גם 75 ו 76 הרבה יותר מלאים עכשיו. אנשים כנראה מנצלים את הכרטוס המשותף. הכי גרוע שביומיים שחלפו מאז שפתחו את גשר אם המושבות, גשר מבצע קדש פשוט סתום, וזה בגלל הפניה ימינה לוולנברג. עירית רמת גן פחדה מפקקים באבא הלל, אבל מסתבר שכמעט כל מי שעובר בגשר מנסה להגיע לכיוון עתידים. אני שוקלת לנסוע בשבוע הבא מתל אביב עם 189.
בשעות העומס צריך להפעיל 42/142 עם מפרקיות.
אך עם זאת, בשעות לא עמוסות, 42 ו-142 הרבה פחות עמוסים מ-40. נסעתי השבוע בקו 42 בשעה 19:30 בערב באוטובוס רגיל מבת ים לתמח"ת והוא אפילו לא היה מלא בישיבה. לגבי קו 142, מדובר בקו מעולה עם פוטנציאל אדיר. משני קצוותיו הוא נוסע בדרך המהירה ביותר למרכז תל אביב. גם מבת ים וגם מעתידים. גם המסלול החדש של 42 בבת ים קצר באופן משמעותי ממסלולו הישן והמסורבל. לגבי 240, משום מה הוא נוסע הרבה פחות מלא מ-40, למרות שגם הוא עובר בעזריאלי. נסעתי בו השבוע בסביבות 16:00 מיפו לרכבת ובאוטובוס לא היו יותר מעשרה נוסעים. כמה דקות לפניו עבר 240 קצר נוסף שגם הוא לא היה מלא. כנראה הנוסעים עדיין לא מכירים את הקו הזה. אחרת אין הסבר מדוע הוא לא נוסע מלא בזמן שקו 40 נוסע מפוצץ.
 

טוקבק11

New member
בשעות העומס צריך להפעיל 42/142 עם מפרקיות.
אך עם זאת, בשעות לא עמוסות, 42 ו-142 הרבה פחות עמוסים מ-40. נסעתי השבוע בקו 42 בשעה 19:30 בערב באוטובוס רגיל מבת ים לתמח"ת והוא אפילו לא היה מלא בישיבה. לגבי קו 142, מדובר בקו מעולה עם פוטנציאל אדיר. משני קצוותיו הוא נוסע בדרך המהירה ביותר למרכז תל אביב. גם מבת ים וגם מעתידים. גם המסלול החדש של 42 בבת ים קצר באופן משמעותי ממסלולו הישן והמסורבל. לגבי 240, משום מה הוא נוסע הרבה פחות מלא מ-40, למרות שגם הוא עובר בעזריאלי. נסעתי בו השבוע בסביבות 16:00 מיפו לרכבת ובאוטובוס לא היו יותר מעשרה נוסעים. כמה דקות לפניו עבר 240 קצר נוסף שגם הוא לא היה מלא. כנראה הנוסעים עדיין לא מכירים את הקו הזה. אחרת אין הסבר מדוע הוא לא נוסע מלא בזמן שקו 40 נוסע מפוצץ.
240 באמת לא ידועה הסיבה לכך, אולי המסלול הלא
כ"כ אטרקטיבי שלו בבת ים, צריך שהמסלול שלו יהיה כמו מסלול 42 הישן בבת ים. לגבי 42/142, בשעה 19:30 בערב, כש-42 ו-142 עובדים בתדירות משולבת של 10 דק', לא פלא שהוא לא יהיה מפוצץ. בכלל, מדובר בשעות פעילות מתות יחסית, במיוחד בקווים שנוסעים לתל אביב.
 

טוקבק11

New member
240 באמת לא ידועה הסיבה לכך, אולי המסלול הלא
כ"כ אטרקטיבי שלו בבת ים, צריך שהמסלול שלו יהיה כמו מסלול 42 הישן בבת ים. לגבי 42/142, בשעה 19:30 בערב, כש-42 ו-142 עובדים בתדירות משולבת של 10 דק', לא פלא שהוא לא יהיה מפוצץ. בכלל, מדובר בשעות פעילות מתות יחסית, במיוחד בקווים שנוסעים לתל אביב.
אבל נכון שהעומס ב-42/142 נמוך מאשר ב-40
 

droriko

New member
בשעות העומס צריך להפעיל 42/142 עם מפרקיות.
אך עם זאת, בשעות לא עמוסות, 42 ו-142 הרבה פחות עמוסים מ-40. נסעתי השבוע בקו 42 בשעה 19:30 בערב באוטובוס רגיל מבת ים לתמח"ת והוא אפילו לא היה מלא בישיבה. לגבי קו 142, מדובר בקו מעולה עם פוטנציאל אדיר. משני קצוותיו הוא נוסע בדרך המהירה ביותר למרכז תל אביב. גם מבת ים וגם מעתידים. גם המסלול החדש של 42 בבת ים קצר באופן משמעותי ממסלולו הישן והמסורבל. לגבי 240, משום מה הוא נוסע הרבה פחות מלא מ-40, למרות שגם הוא עובר בעזריאלי. נסעתי בו השבוע בסביבות 16:00 מיפו לרכבת ובאוטובוס לא היו יותר מעשרה נוסעים. כמה דקות לפניו עבר 240 קצר נוסף שגם הוא לא היה מלא. כנראה הנוסעים עדיין לא מכירים את הקו הזה. אחרת אין הסבר מדוע הוא לא נוסע מלא בזמן שקו 40 נוסע מפוצץ.
142 צריך ליהות קו יוממי לדעתי
לגבי 240 , עוד לפני הרפורמה אמרתי שזה קו מיותר . חוץ מעוד אוטובוס שיסיע דתיים 2 תחנות בבני ברק אין לו שום חשיבות .
 

droriko

New member
142 צריך ליהות קו יוממי לדעתי
לגבי 240 , עוד לפני הרפורמה אמרתי שזה קו מיותר . חוץ מעוד אוטובוס שיסיע דתיים 2 תחנות בבני ברק אין לו שום חשיבות .
אגב אוטובוסים מיותרים בבני ברק
תהרגו אותי אבל לא מבין בשביל מה עושים עכשיו קו מבני ברק לתל השומר , הרי ממילא יש להם את מעייני הישועה . מניסיון של שנים ב-45 כמות האנשים שנוסעים מבני ברק לתל השומר היא אפסית . אבל מה זה חשוב , העיקר שהדתי המסכן לא יצתרך לחכות 2 דקות לאוטובוס מעזרא לרבי עקיבא אלא רק דקה .
 

אוהד11

New member
אגב אוטובוסים מיותרים בבני ברק
תהרגו אותי אבל לא מבין בשביל מה עושים עכשיו קו מבני ברק לתל השומר , הרי ממילא יש להם את מעייני הישועה . מניסיון של שנים ב-45 כמות האנשים שנוסעים מבני ברק לתל השומר היא אפסית . אבל מה זה חשוב , העיקר שהדתי המסכן לא יצתרך לחכות 2 דקות לאוטובוס מעזרא לרבי עקיבא אלא רק דקה .
לא היה מקום לבטל את הקווים 7ב ו- 45 שקישרו לא
רק בין בני ברק לתל השומר כי אם עוד אזורים
 

nitsansh

New member
כבר שלוש פעמים יצא לי לנסוע ב 142 קצר מפוצץ
מה שכן, גם 75 ו 76 הרבה יותר מלאים עכשיו. אנשים כנראה מנצלים את הכרטוס המשותף. הכי גרוע שביומיים שחלפו מאז שפתחו את גשר אם המושבות, גשר מבצע קדש פשוט סתום, וזה בגלל הפניה ימינה לוולנברג. עירית רמת גן פחדה מפקקים באבא הלל, אבל מסתבר שכמעט כל מי שעובר בגשר מנסה להגיע לכיוון עתידים. אני שוקלת לנסוע בשבוע הבא מתל אביב עם 189.
כי עשו רק חצי עבודה
צריך לחבר את רמת החייל ישירות לכביש החדש או לחילופין לכביש גהה.
 

cwen

New member
כי עשו רק חצי עבודה
צריך לחבר את רמת החייל ישירות לכביש החדש או לחילופין לכביש גהה.
זו לא היתה המטרה של הכביש
המטרה שלו היתה לתת אלטרנטיבה לז'בוטינסקי לקראת התחלת העבודות על הרקלת/תחתית שהולכים לעשות שם כשהמשיח יבוא. ידעתי שזה לא יעזור לשפר את הפקקים לכיוון וולנברג, אבל לא חשבתי שהוא יחמיר אותם. כנראה אנשים שקודם היו נוסעים דרך הכפר הירוק, החליטו לקצץ ברמזורים ולנסוע משם, זה ההסבר היחיד לזה שכמות המכוניות שמנסות להגיע לוולנברג מהכיוון הזה רק עלתה. אין ספק שהיה צריך לחבר את וולנברג ישירות לכביש 4, זה גם כל כך קרוב. אבל גם צריך תחבורה ציבורית מהירה מפתח תקווה וגבעת שמואל לוולנברג, אפילו קו יוממים ייעודי. זה הדבר היחיד שיוכל לשכנע אנשים לנטוש את המכונית, והדרך היחידה להקטין שם את העומס שנגרם מכל כך הרבה אנשי הייטק עם רכב צמוד.
 

אורי404

New member
זו לא היתה המטרה של הכביש
המטרה שלו היתה לתת אלטרנטיבה לז'בוטינסקי לקראת התחלת העבודות על הרקלת/תחתית שהולכים לעשות שם כשהמשיח יבוא. ידעתי שזה לא יעזור לשפר את הפקקים לכיוון וולנברג, אבל לא חשבתי שהוא יחמיר אותם. כנראה אנשים שקודם היו נוסעים דרך הכפר הירוק, החליטו לקצץ ברמזורים ולנסוע משם, זה ההסבר היחיד לזה שכמות המכוניות שמנסות להגיע לוולנברג מהכיוון הזה רק עלתה. אין ספק שהיה צריך לחבר את וולנברג ישירות לכביש 4, זה גם כל כך קרוב. אבל גם צריך תחבורה ציבורית מהירה מפתח תקווה וגבעת שמואל לוולנברג, אפילו קו יוממים ייעודי. זה הדבר היחיד שיוכל לשכנע אנשים לנטוש את המכונית, והדרך היחידה להקטין שם את העומס שנגרם מכל כך הרבה אנשי הייטק עם רכב צמוד.
מסכים עם הדברים. הבעיה נעוצה במשפט האחרון שלך
"...להקטין שם את העומס, שנגרם מכל כך הרבה אנשי הייטק עם רכב צמוד". זוהי הבעיה עם כל רכבי הליסינג הצמודים, שעודדו שימוש בהם, במקום אלטרנטיבות אחרות, ביניהן תחבורה ציבורית או הסעות עובדים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה