פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
כבר שלוש פעמים יצא לי לנסוע ב 142 קצר מפוצץ
מה שכן, גם 75 ו 76 הרבה יותר מלאים עכשיו. אנשים כנראה מנצלים את הכרטוס המשותף. הכי גרוע שביומיים שחלפו מאז שפתחו את גשר אם המושבות, גשר מבצע קדש פשוט סתום, וזה בגלל הפניה ימינה לוולנברג. עירית רמת גן פחדה מפקקים באבא הלל, אבל מסתבר שכמעט כל מי שעובר בגשר מנסה להגיע לכיוון עתידים. אני שוקלת לנסוע בשבוע הבא מתל אביב עם 189.
ואת לא האמנת לי ש-142 יהיה מפוצץ
 

droriko

New member
פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
לא פלא שקיצרו את 67
הקו פשוט לא הצליח להגיע למשבצת שלו
 

easylivin

New member
פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
מהו ההסבר להחזרת קו 9 למסלול הישן?!
זה היה אולי השינוי היחיד שאיכשהו עזר לי אישית מכל הרפורמה הזאת (ובכך אצטרף באופן חד פעמי למקהלת התלונות האישיות...) אני לא גר בגוש דן, אבל מבקר לעיתים קרובות והמסלול החדש היה מאוד נוח עבורי (מבלי להיכנס לפרטים, ברשותכם). אז הנה שאלת תם: למי בדיוק השינוי הפריע? ולמה נראה שמתחשבים רק באלה שהשינויים מפריעים להם, אבל לא באלה שמרוויחים מהם?... וכמובן
על הדיווח.
 

droriko

New member
פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
החזרת קו 9 היתה טעות
נכון שיש את הפקק בקפלן שמאריך לו את הדרך בצורה משמעותית , אבל ממילא מתוכנן לעשות שם נת"צ .
 

oshri5917

New member
החזרת קו 9 היתה טעות
נכון שיש את הפקק בקפלן שמאריך לו את הדרך בצורה משמעותית , אבל ממילא מתוכנן לעשות שם נת"צ .
החזרת קו 9 זאת לא טעות
קו 9 היום הוא ארוך יותר ממה שהיה קודם,צריך להעביר את מסלול קו 239 לעזריאלי
 

אורי404

New member
הם מדברים על תוך שנה
ולפי ה"הצהבה" של לא מעט רחובות בחודש האחרון נראה שהם לא מדברים סתם .
דרור, מי כמוך יודע, שאם כך צפויה שנה של סיוט
שנה בנסיעה ארוכה יותר לנוסעים וגם, שדופקת את סידורי הנסיעה ובלאי גדול יותר. אני בעד מסלול קו 9 דרך השלום. אבל המצב כעת לא אידיאלי. נקווה לנת"צ אלוף שדה-דרך השלום-קפלן, ונת"צים אחרים במהרה בימינו.
 
החזרת קו 9 היתה טעות
נכון שיש את הפקק בקפלן שמאריך לו את הדרך בצורה משמעותית , אבל ממילא מתוכנן לעשות שם נת"צ .
אכן - 9 במתכונתו החדשה הייתה לא מוצלחת
הפקק בקפלן בבוקר (לכיוון מערב) ואחה"צ (לכיוון מזרח) היה בלתי נסבל - 20 דקות בין דרך השלום/משה דיין עד לקריה. (ברגל זה כבר יותר מהר). אני מהמר שיהיה שם נת"צ (בציר דרך השלום/קפלן) לאחר הפעימה השלישית, וריבוי בכמות הקווים שנכנסים לעיר מבקעת אונו על צירים ראשיים. כשיהיה נת"צ, נשמח לשינוי, בינתיים קשישי יד אליהו וכפר שלם לא צריכים לסבול בדרכם לאיכילוב, רק כדי שבלייני לב העיר יזכו לקישור נוח בין עזריאלי לנמל. לגבי 239 - לא מדובר במחליף של 9 הישן, אלא במחליף של 11 הישן (הבימה, הסנטר, כיכר דיזנגוף).
 

mister K

New member
אכן - 9 במתכונתו החדשה הייתה לא מוצלחת
הפקק בקפלן בבוקר (לכיוון מערב) ואחה"צ (לכיוון מזרח) היה בלתי נסבל - 20 דקות בין דרך השלום/משה דיין עד לקריה. (ברגל זה כבר יותר מהר). אני מהמר שיהיה שם נת"צ (בציר דרך השלום/קפלן) לאחר הפעימה השלישית, וריבוי בכמות הקווים שנכנסים לעיר מבקעת אונו על צירים ראשיים. כשיהיה נת"צ, נשמח לשינוי, בינתיים קשישי יד אליהו וכפר שלם לא צריכים לסבול בדרכם לאיכילוב, רק כדי שבלייני לב העיר יזכו לקישור נוח בין עזריאלי לנמל. לגבי 239 - לא מדובר במחליף של 9 הישן, אלא במחליף של 11 הישן (הבימה, הסנטר, כיכר דיזנגוף).
לא מסכים
הקו לא משרת רק את בלייני לב העיר ואת קשישי יד אליהו וכפר שלם, אלא את כל מי שצריך להגיע לאזור אבן גבירול, איכילוב והצפון הישן. אזור עזריאלי הוא אחד האזורים המרכזיים ביותר בגוש דן ובמשך שנים הוא לא היה מקושר כראוי למקומות שציינתי קודם. קו 9 בא לתת את המענה הזה. בכל הקווים העוברים בעזריאלי, תחנת עזריאלי היא אחת התחנות עם תחלופת הנוסעים הגדולה ביותר ברוב שעות היום. ממש לא רק בליינים. בשעות בהן רחוב קפלן עמוס, הפיתרון צריך וחייב לבוא בדמות נת"צ. אבל להחזיר את הקו למסלולו הקודם רק בשל גחמות של ועד שכונה זה או אחר, זו פשוט טעות אווילית. לגבי ההימור שלך על כך שקווי בקעת אונו יתנו בעתיד את המענה, הלוואי שהייתי יכול להגיד לך שאתה צודק. אבל כרגע המצב הוא שלא ידוע בכלל מתי תהיה פעימה שלישית ובאיזה סדר גודל. בטוח לא בשנה הקרובה.
 
לא מסכים
הקו לא משרת רק את בלייני לב העיר ואת קשישי יד אליהו וכפר שלם, אלא את כל מי שצריך להגיע לאזור אבן גבירול, איכילוב והצפון הישן. אזור עזריאלי הוא אחד האזורים המרכזיים ביותר בגוש דן ובמשך שנים הוא לא היה מקושר כראוי למקומות שציינתי קודם. קו 9 בא לתת את המענה הזה. בכל הקווים העוברים בעזריאלי, תחנת עזריאלי היא אחת התחנות עם תחלופת הנוסעים הגדולה ביותר ברוב שעות היום. ממש לא רק בליינים. בשעות בהן רחוב קפלן עמוס, הפיתרון צריך וחייב לבוא בדמות נת"צ. אבל להחזיר את הקו למסלולו הקודם רק בשל גחמות של ועד שכונה זה או אחר, זו פשוט טעות אווילית. לגבי ההימור שלך על כך שקווי בקעת אונו יתנו בעתיד את המענה, הלוואי שהייתי יכול להגיד לך שאתה צודק. אבל כרגע המצב הוא שלא ידוע בכלל מתי תהיה פעימה שלישית ובאיזה סדר גודל. בטוח לא בשנה הקרובה.
שוב לא מסכים
קו 9 המחודש פגע במי שהשתמש בקו 9 הישן. קפלן הוא רחוב עמוס מדי לנסיעת אוטובוסים, אך בעל מעט מדי קווים בינתיים שיצדיקו נת"צ. אם כבר, קו יעיל יותר היה מקשר את עזריאלי לצפון הישן דרך בגין, ומשם מערבה על שאול המלך או אפילו ארלוזורוב, מבלי להיכנס לפקק של העיר.
 

stratomaximus

New member
פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
מה הקטע עם 126?
מה הצורך להעביר אותו להולץ ולמסגר? לחולון יש קישור מצויין לרח' המסגר עם קווי X71. מה הצורך ביצירת הכפילות הזו, ובניתוק הקישור החשוב לאבן גבירול? אני מבין 26, ששם ההחלטה נכונה ביותר, אך לשנות את מסלולו של 126 זו טעות. מקווה שהייתה פה דיסאינפורמציה של ערוץ 10.
 

stratomaximus

New member
מה הקטע עם 126?
מה הצורך להעביר אותו להולץ ולמסגר? לחולון יש קישור מצויין לרח' המסגר עם קווי X71. מה הצורך ביצירת הכפילות הזו, ובניתוק הקישור החשוב לאבן גבירול? אני מבין 26, ששם ההחלטה נכונה ביותר, אך לשנות את מסלולו של 126 זו טעות. מקווה שהייתה פה דיסאינפורמציה של ערוץ 10.
תיקון: הקו יעבור גם באבן גבירול. אך השינוי
בכל זאת מיותר. מכל מקום שקו 126 עובר בחולון יש קישור לצומת הולץ ורח' המסגר ע"י קווים אחרים בדרך הכי קצרה, ותדירות גבוהה.
 

stratomaximus

New member
תיקון: הקו יעבור גם באבן גבירול. אך השינוי
בכל זאת מיותר. מכל מקום שקו 126 עובר בחולון יש קישור לצומת הולץ ורח' המסגר ע"י קווים אחרים בדרך הכי קצרה, ותדירות גבוהה.
נשלחה פניה בעניין למשרד התחבורה, נתיבי איילון
ואגד.
 

Dannycom

New member
פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון
היום פורסם בחדשות ערוץ 10 על חלק מהשינויים שצפויים להתבצע במסגרת פעימת התיקון שתקרה במהלך השבועיים הקרובים. לאור התלונות הרבות, כמות התיקונים תהיה רבה אבל לא יוחזרו קווים שבוטלו כליל. פרטים נוספים כרגיל אצל "תחבורה בדרך שלנו" http://tahbura.wordpress.com/2011/07/14/reform-first-changes/
עוד שינויים עודכנו
בהתאם להודעה שהתקבלה מדובר משרד התחבורה. כמה מהשינויים עדיין אינם ברורים דיים. השינויים יכנסו לתוקף החל מ- 5 באוגוסט.
 

droriko

New member
עוד שינויים עודכנו
בהתאם להודעה שהתקבלה מדובר משרד התחבורה. כמה מהשינויים עדיין אינם ברורים דיים. השינויים יכנסו לתוקף החל מ- 5 באוגוסט.
איך קו 40 יגיע לאוניברסיטה?
אני מאד מקווה שדרך נמיר ולא דרך רוקח
 

Dannycom

New member
איך קו 40 יגיע לאוניברסיטה?
אני מאד מקווה שדרך נמיר ולא דרך רוקח
לדעתי מבני אפרים לקק"ל והמשך לחיים לבנון
וסיבוב דרך האוניברסיטה למרכז הירידים או למסוף קלצ'קין. לאור קו 89 שנוסע מעתידים להדר יוסף באותו המסלול, השינוי מתבקש ולא קריטי שקו 40 ימשיך לדבורה הנביאה. אני רק מקווה שיעשו לו גם את השינוי בבת ים ויחזירו אותו לרח' משה לוי ויוספטל.
 

droriko

New member
לדעתי מבני אפרים לקק"ל והמשך לחיים לבנון
וסיבוב דרך האוניברסיטה למרכז הירידים או למסוף קלצ'קין. לאור קו 89 שנוסע מעתידים להדר יוסף באותו המסלול, השינוי מתבקש ולא קריטי שקו 40 ימשיך לדבורה הנביאה. אני רק מקווה שיעשו לו גם את השינוי בבת ים ויחזירו אותו לרח' משה לוי ויוספטל.
זה סתם טימטום
אם הוא היה נוסע דרך נמיר הוא היה גם עוזר ל-171 וגם מקצר בהרבה את הנסיעה לסטודנטים מבת ים .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה