איליה קוגן
New member
אבל זה היה פוגע מאד בתושבי רמת גן.זה סתם טימטום
אם הוא היה נוסע דרך נמיר הוא היה גם עוזר ל-171 וגם מקצר בהרבה את הנסיעה לסטודנטים מבת ים .
אבל זה היה פוגע מאד בתושבי רמת גן.זה סתם טימטום
אם הוא היה נוסע דרך נמיר הוא היה גם עוזר ל-171 וגם מקצר בהרבה את הנסיעה לסטודנטים מבת ים .
אז שיחליטו איזה קו הם רוצים לעשותאבל זה היה פוגע מאד בתושבי רמת גן.
*גם אם יוסיפו מפרקיתאז שיחליטו איזה קו הם רוצים לעשות
אם הם רוצים קו שמשרת את תושבי רמת גן אז שיעשו קו שמשרת את תושבי רמת גן , אם הם רוצים קו שמשרת את הסטודנטים בבת בבת ים אז שיעשו קו שמשרת את הסטודנטים בבת ים . מרוב שהם מערבבים קוים נוצר קו בלהות . מדובר בקו שכבר היום הוא מפוצץ וכשיתווספו הסטודנטים הוא יהיה מפוצץ גם יוסיפו מפרקית . בנוסף אני מנסה לחשוב על הסטודנט שיצטרך להצטופף כמו סרדין במשך שעה וחצי וכבר אני מקבל צמרמורת .
הסטודנטים מבת-ים לא יצטופפו כמו סרדינים, אםאז שיחליטו איזה קו הם רוצים לעשות
אם הם רוצים קו שמשרת את תושבי רמת גן אז שיעשו קו שמשרת את תושבי רמת גן , אם הם רוצים קו שמשרת את הסטודנטים בבת בבת ים אז שיעשו קו שמשרת את הסטודנטים בבת ים . מרוב שהם מערבבים קוים נוצר קו בלהות . מדובר בקו שכבר היום הוא מפוצץ וכשיתווספו הסטודנטים הוא יהיה מפוצץ גם יוסיפו מפרקית . בנוסף אני מנסה לחשוב על הסטודנט שיצטרך להצטופף כמו סרדין במשך שעה וחצי וכבר אני מקבל צמרמורת .
סביר שמהדר יוסף לאוניברסיטה הוא ייסע ריק.אז שיחליטו איזה קו הם רוצים לעשות
אם הם רוצים קו שמשרת את תושבי רמת גן אז שיעשו קו שמשרת את תושבי רמת גן , אם הם רוצים קו שמשרת את הסטודנטים בבת בבת ים אז שיעשו קו שמשרת את הסטודנטים בבת ים . מרוב שהם מערבבים קוים נוצר קו בלהות . מדובר בקו שכבר היום הוא מפוצץ וכשיתווספו הסטודנטים הוא יהיה מפוצץ גם יוסיפו מפרקית . בנוסף אני מנסה לחשוב על הסטודנט שיצטרך להצטופף כמו סרדין במשך שעה וחצי וכבר אני מקבל צמרמורת .
למה אגב שלא יסיים בקניון?סביר שמהדר יוסף לאוניברסיטה הוא ייסע ריק.
הסיבה היחידה שמושכים אותו לשם היא שאין מקום בעתידים. אין באמת צורך בעוד קו שייסע במסלול הזה.
כי הוא נותן קישור להדר יוסף ולנאות אפקה.למה אגב שלא יסיים בקניון?
יש להם את קוי 89, קו 6 וקו 49כי הוא נותן קישור להדר יוסף ולנאות אפקה.
אבל הקווים האלה לא עוברים בקניוןיש להם את קוי 89, קו 6 וקו 49
לא צריך סתם להאריך אותו בעוד 15-20 דקות , הוא גם ככה מספיק ארוך
נו אז מה את רוצה בדיוקאבל הקווים האלה לא עוברים בקניון
הרבה אנשים עולים בקניון על 40. אני תוהה אם הוא יסע למסוף האוניברסיטה המערבי, או לצד השני של התחנה, היכן שקו 12 היה עד הרפורמה.
אז אולי יש מקום להקמת מסוף חדש?סביר שמהדר יוסף לאוניברסיטה הוא ייסע ריק.
הסיבה היחידה שמושכים אותו לשם היא שאין מקום בעתידים. אין באמת צורך בעוד קו שייסע במסלול הזה.
לאיפה בדיוק אפשר להרחיב את מסוף עתידיםאז אולי יש מקום להקמת מסוף חדש?
איך, שאני רואה את זה, יש שתי אפשרויות: 1. הרחבת מסוף עתידים - הרחבה, שבגינה יהיה ניתן להחזיר את קו 20 ואולי להוסיף נסיעות של קווים אחרים לעתידים. 2. הקמת מסוף בצפון-מזרח תל אביב. למשל באזור צומת הפיל או באזור צומת הכפר הירוק. לדעתי אם תהיה הארכה של קו 40 או קווים אחרים לאזור הזה, אז הם אמנם לא ייסעו מלאים לגמרי, אבל לא חושב, שעם מיעוט נוסעים.
לא בטוח בזה, אבללאיפה בדיוק אפשר להרחיב את מסוף עתידים
השטח הלא מאוייש הוא למיטב ידיעתי שטח פרטילא בטוח בזה, אבל
אולי השטח הלא מאויש, שנמצא מזרחית למסוף. לא יודע למי הוא שייך. לחילופין על חשבון מגרש החניה של "מגה". לא בטוח, שזה אפשרי, אבל אולי כן.
השטח הלא מאוייש הוא למיטב ידיעתי שטח פרטי
כך או כך יש בעייה עם להפשיר את הקרקע , שהרי אם לא היתה בעיה כזאת אז כבר מזמן היה חיבור בין עתידים לכביש 4 . הרעיון השני הוא גם לא ריאלי . אתה לא יכול להחזיק קומפלקס קניות גדול (שמכיל גם את טיב טעם) מבלי שתיהיה לידו חניה .
אין לאן להרחיב את מסוף עתידים. אין שם מקום.אז אולי יש מקום להקמת מסוף חדש?
איך, שאני רואה את זה, יש שתי אפשרויות: 1. הרחבת מסוף עתידים - הרחבה, שבגינה יהיה ניתן להחזיר את קו 20 ואולי להוסיף נסיעות של קווים אחרים לעתידים. 2. הקמת מסוף בצפון-מזרח תל אביב. למשל באזור צומת הפיל או באזור צומת הכפר הירוק. לדעתי אם תהיה הארכה של קו 40 או קווים אחרים לאזור הזה, אז הם אמנם לא ייסעו מלאים לגמרי, אבל לא חושב, שעם מיעוט נוסעים.
אין צורך בקו 20אז אולי יש מקום להקמת מסוף חדש?
איך, שאני רואה את זה, יש שתי אפשרויות: 1. הרחבת מסוף עתידים - הרחבה, שבגינה יהיה ניתן להחזיר את קו 20 ואולי להוסיף נסיעות של קווים אחרים לעתידים. 2. הקמת מסוף בצפון-מזרח תל אביב. למשל באזור צומת הפיל או באזור צומת הכפר הירוק. לדעתי אם תהיה הארכה של קו 40 או קווים אחרים לאזור הזה, אז הם אמנם לא ייסעו מלאים לגמרי, אבל לא חושב, שעם מיעוט נוסעים.
הוא הפך למיותר ברפורמה?אין צורך בקו 20
עכשיו אחרי הרפורמה הוא הפך למיותר לחלוטין. אפשר להרחיב את המסוף על חשבון מגרש החניה של מגה, יש שם מקום. הבעיה שאז מגה נשארת בלי מגרש חניה. אפשר היה להקים למגה מגרש חניה בקומות, וכך לשחרר שטח למסוף, אבל זה היה דורש הרבה השקעה שלא נראה לי שהם רוצים להשקיע. גם כך הזיזו את תחנות העליה של מסוף עתידים לכיוון תחנת הדלק כדי לקבל יותר מקום חניה לאוטובוסים.
יש מרמת החייל מספיק תחבורה לאיזוריםהוא הפך למיותר ברפורמה?
מה העבירו את רמת החייל לעיר אחרת?
ברור שיש תחבורה מרמת החייל למרכז תל אביביש מרמת החייל מספיק תחבורה לאיזורים
שקו 20 היה משרת, ומהם אפשר להחליף לעוד כמה תחנות שאולי מישהו צריך אליהן.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.