פרטים ראשונים על תיקונים במסגרת הרה-ארגון

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
אבל זה היה פוגע מאד בתושבי רמת גן.
אז שיחליטו איזה קו הם רוצים לעשות
אם הם רוצים קו שמשרת את תושבי רמת גן אז שיעשו קו שמשרת את תושבי רמת גן , אם הם רוצים קו שמשרת את הסטודנטים בבת בבת ים אז שיעשו קו שמשרת את הסטודנטים בבת ים . מרוב שהם מערבבים קוים נוצר קו בלהות . מדובר בקו שכבר היום הוא מפוצץ וכשיתווספו הסטודנטים הוא יהיה מפוצץ גם יוסיפו מפרקית . בנוסף אני מנסה לחשוב על הסטודנט שיצטרך להצטופף כמו סרדין במשך שעה וחצי וכבר אני מקבל צמרמורת .
 

droriko

New member
אז שיחליטו איזה קו הם רוצים לעשות
אם הם רוצים קו שמשרת את תושבי רמת גן אז שיעשו קו שמשרת את תושבי רמת גן , אם הם רוצים קו שמשרת את הסטודנטים בבת בבת ים אז שיעשו קו שמשרת את הסטודנטים בבת ים . מרוב שהם מערבבים קוים נוצר קו בלהות . מדובר בקו שכבר היום הוא מפוצץ וכשיתווספו הסטודנטים הוא יהיה מפוצץ גם יוסיפו מפרקית . בנוסף אני מנסה לחשוב על הסטודנט שיצטרך להצטופף כמו סרדין במשך שעה וחצי וכבר אני מקבל צמרמורת .
*גם אם יוסיפו מפרקית
 
אז שיחליטו איזה קו הם רוצים לעשות
אם הם רוצים קו שמשרת את תושבי רמת גן אז שיעשו קו שמשרת את תושבי רמת גן , אם הם רוצים קו שמשרת את הסטודנטים בבת בבת ים אז שיעשו קו שמשרת את הסטודנטים בבת ים . מרוב שהם מערבבים קוים נוצר קו בלהות . מדובר בקו שכבר היום הוא מפוצץ וכשיתווספו הסטודנטים הוא יהיה מפוצץ גם יוסיפו מפרקית . בנוסף אני מנסה לחשוב על הסטודנט שיצטרך להצטופף כמו סרדין במשך שעה וחצי וכבר אני מקבל צמרמורת .
הסטודנטים מבת-ים לא יצטופפו כמו סרדינים, אם
יסעו ברכבת, שעד פתיחת שנת הלימודים הבאה אמורה לפעול בין בת-ים לאוניברסיטה. ונדמה לי שבשביל לשרת את תושבי רמת-גן יצרו את קו 33, לא?
 

mister K

New member
אז שיחליטו איזה קו הם רוצים לעשות
אם הם רוצים קו שמשרת את תושבי רמת גן אז שיעשו קו שמשרת את תושבי רמת גן , אם הם רוצים קו שמשרת את הסטודנטים בבת בבת ים אז שיעשו קו שמשרת את הסטודנטים בבת ים . מרוב שהם מערבבים קוים נוצר קו בלהות . מדובר בקו שכבר היום הוא מפוצץ וכשיתווספו הסטודנטים הוא יהיה מפוצץ גם יוסיפו מפרקית . בנוסף אני מנסה לחשוב על הסטודנט שיצטרך להצטופף כמו סרדין במשך שעה וחצי וכבר אני מקבל צמרמורת .
סביר שמהדר יוסף לאוניברסיטה הוא ייסע ריק.
הסיבה היחידה שמושכים אותו לשם היא שאין מקום בעתידים. אין באמת צורך בעוד קו שייסע במסלול הזה.
 

cwen

New member
יש להם את קוי 89, קו 6 וקו 49
לא צריך סתם להאריך אותו בעוד 15-20 דקות , הוא גם ככה מספיק ארוך
אבל הקווים האלה לא עוברים בקניון
הרבה אנשים עולים בקניון על 40. אני תוהה אם הוא יסע למסוף האוניברסיטה המערבי, או לצד השני של התחנה, היכן שקו 12 היה עד הרפורמה.
 

droriko

New member
אבל הקווים האלה לא עוברים בקניון
הרבה אנשים עולים בקניון על 40. אני תוהה אם הוא יסע למסוף האוניברסיטה המערבי, או לצד השני של התחנה, היכן שקו 12 היה עד הרפורמה.
נו אז מה את רוצה בדיוק
שמאפקה יהיה אוטובוס לכל מקום בגוש דן?
 

אורי404

New member
סביר שמהדר יוסף לאוניברסיטה הוא ייסע ריק.
הסיבה היחידה שמושכים אותו לשם היא שאין מקום בעתידים. אין באמת צורך בעוד קו שייסע במסלול הזה.
אז אולי יש מקום להקמת מסוף חדש?
איך, שאני רואה את זה, יש שתי אפשרויות: 1. הרחבת מסוף עתידים - הרחבה, שבגינה יהיה ניתן להחזיר את קו 20 ואולי להוסיף נסיעות של קווים אחרים לעתידים. 2. הקמת מסוף בצפון-מזרח תל אביב. למשל באזור צומת הפיל או באזור צומת הכפר הירוק. לדעתי אם תהיה הארכה של קו 40 או קווים אחרים לאזור הזה, אז הם אמנם לא ייסעו מלאים לגמרי, אבל לא חושב, שעם מיעוט נוסעים.
 

droriko

New member
אז אולי יש מקום להקמת מסוף חדש?
איך, שאני רואה את זה, יש שתי אפשרויות: 1. הרחבת מסוף עתידים - הרחבה, שבגינה יהיה ניתן להחזיר את קו 20 ואולי להוסיף נסיעות של קווים אחרים לעתידים. 2. הקמת מסוף בצפון-מזרח תל אביב. למשל באזור צומת הפיל או באזור צומת הכפר הירוק. לדעתי אם תהיה הארכה של קו 40 או קווים אחרים לאזור הזה, אז הם אמנם לא ייסעו מלאים לגמרי, אבל לא חושב, שעם מיעוט נוסעים.
לאיפה בדיוק אפשר להרחיב את מסוף עתידים
 

אורי404

New member
לאיפה בדיוק אפשר להרחיב את מסוף עתידים
לא בטוח בזה, אבל
אולי השטח הלא מאויש, שנמצא מזרחית למסוף. לא יודע למי הוא שייך. לחילופין על חשבון מגרש החניה של "מגה". לא בטוח, שזה אפשרי, אבל אולי כן.
 

droriko

New member
לא בטוח בזה, אבל
אולי השטח הלא מאויש, שנמצא מזרחית למסוף. לא יודע למי הוא שייך. לחילופין על חשבון מגרש החניה של "מגה". לא בטוח, שזה אפשרי, אבל אולי כן.
השטח הלא מאוייש הוא למיטב ידיעתי שטח פרטי
כך או כך יש בעייה עם להפשיר את הקרקע , שהרי אם לא היתה בעיה כזאת אז כבר מזמן היה חיבור בין עתידים לכביש 4 . הרעיון השני הוא גם לא ריאלי . אתה לא יכול להחזיק קומפלקס קניות גדול (שמכיל גם את טיב טעם) מבלי שתיהיה לידו חניה .
 

אורי404

New member
השטח הלא מאוייש הוא למיטב ידיעתי שטח פרטי
כך או כך יש בעייה עם להפשיר את הקרקע , שהרי אם לא היתה בעיה כזאת אז כבר מזמן היה חיבור בין עתידים לכביש 4 . הרעיון השני הוא גם לא ריאלי . אתה לא יכול להחזיק קומפלקס קניות גדול (שמכיל גם את טיב טעם) מבלי שתיהיה לידו חניה .
אגב יש דבר אחר, שמעניין אותי באותו שטח
יש מן שביל אופניים לא ממש רשמי, מכיוון ראש העין (שניתן להגיע ממנה מכיוון כפר סבא) לכיוון תל אביב. שביל, שפחות או יותר מקביל למסילת הרכבת. בקיצור יש כוונה, להכשיר את הקרקע, כך שלא תהיה חולית מדי ולא בוצית מדי. מן שביל נוח יותר לרכיבה. חלק מהאזור הוכשר, למשל באזור תחנת הרכבת קרית אריה. הבעיה היא באזור הפרדסים, שנמצאים מערבית לכביש 4 ומזרחית לעתידים. יש שם מחלוקות בין בעל השטח עם יוזמי הפרויקט השונים.
 

mister K

New member
אז אולי יש מקום להקמת מסוף חדש?
איך, שאני רואה את זה, יש שתי אפשרויות: 1. הרחבת מסוף עתידים - הרחבה, שבגינה יהיה ניתן להחזיר את קו 20 ואולי להוסיף נסיעות של קווים אחרים לעתידים. 2. הקמת מסוף בצפון-מזרח תל אביב. למשל באזור צומת הפיל או באזור צומת הכפר הירוק. לדעתי אם תהיה הארכה של קו 40 או קווים אחרים לאזור הזה, אז הם אמנם לא ייסעו מלאים לגמרי, אבל לא חושב, שעם מיעוט נוסעים.
אין לאן להרחיב את מסוף עתידים. אין שם מקום.
וגם אם המסוף היה יותר גדול, קו 20 לא היה חוזר. אין קשר בין הדברים.
 

cwen

New member
אז אולי יש מקום להקמת מסוף חדש?
איך, שאני רואה את זה, יש שתי אפשרויות: 1. הרחבת מסוף עתידים - הרחבה, שבגינה יהיה ניתן להחזיר את קו 20 ואולי להוסיף נסיעות של קווים אחרים לעתידים. 2. הקמת מסוף בצפון-מזרח תל אביב. למשל באזור צומת הפיל או באזור צומת הכפר הירוק. לדעתי אם תהיה הארכה של קו 40 או קווים אחרים לאזור הזה, אז הם אמנם לא ייסעו מלאים לגמרי, אבל לא חושב, שעם מיעוט נוסעים.
אין צורך בקו 20
עכשיו אחרי הרפורמה הוא הפך למיותר לחלוטין. אפשר להרחיב את המסוף על חשבון מגרש החניה של מגה, יש שם מקום. הבעיה שאז מגה נשארת בלי מגרש חניה. אפשר היה להקים למגה מגרש חניה בקומות, וכך לשחרר שטח למסוף, אבל זה היה דורש הרבה השקעה שלא נראה לי שהם רוצים להשקיע. גם כך הזיזו את תחנות העליה של מסוף עתידים לכיוון תחנת הדלק כדי לקבל יותר מקום חניה לאוטובוסים.
 

droriko

New member
אין צורך בקו 20
עכשיו אחרי הרפורמה הוא הפך למיותר לחלוטין. אפשר להרחיב את המסוף על חשבון מגרש החניה של מגה, יש שם מקום. הבעיה שאז מגה נשארת בלי מגרש חניה. אפשר היה להקים למגה מגרש חניה בקומות, וכך לשחרר שטח למסוף, אבל זה היה דורש הרבה השקעה שלא נראה לי שהם רוצים להשקיע. גם כך הזיזו את תחנות העליה של מסוף עתידים לכיוון תחנת הדלק כדי לקבל יותר מקום חניה לאוטובוסים.
הוא הפך למיותר ברפורמה?
מה העבירו את רמת החייל לעיר אחרת?
 

cwen

New member
הוא הפך למיותר ברפורמה?
מה העבירו את רמת החייל לעיר אחרת?
יש מרמת החייל מספיק תחבורה לאיזורים
שקו 20 היה משרת, ומהם אפשר להחליף לעוד כמה תחנות שאולי מישהו צריך אליהן.
 

droriko

New member
יש מרמת החייל מספיק תחבורה לאיזורים
שקו 20 היה משרת, ומהם אפשר להחליף לעוד כמה תחנות שאולי מישהו צריך אליהן.
ברור שיש תחבורה מרמת החייל למרכז תל אביב
הבעיה ש- א)זה כבר לא באוטובוס אחד אלא בשניים-שלושה . ו-ב)את מעמיסה את הנוסעים על אוטובוסים אחרים שהם מספיק עמוסים גם ככה. (מי היה מאמין של-66 יקח שעה ו-40 להגיע לכרמלית ).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה