קרונועי הIC3 - לאן ?

מצב
הנושא נעול.
נראה נוח בצורה יוצאת מן הכלל!

תמונה נוספת
שימו לב למצב התחזוקה של הקרון , אני מכיר הרבה קרונות ברכבת שפעילים בשירות ומצב התחזוקה שלהם הרבה יותר גרוע .. כמובן שהרעיון שלי לא רציני וזה קרון הרכבת האנגלי שנמצא במוזיאון :)
נראה נוח בצורה יוצאת מן הכלל!
 
וואו../images/Emo70.gif

תמונה נוספת
שימו לב למצב התחזוקה של הקרון , אני מכיר הרבה קרונות ברכבת שפעילים בשירות ומצב התחזוקה שלהם הרבה יותר גרוע .. כמובן שהרעיון שלי לא רציני וזה קרון הרכבת האנגלי שנמצא במוזיאון :)
וואו

מה זה הקרון המדהים הזה
 

mishmish

New member
הקרון המדהים

וואו

מה זה הקרון המדהים הזה
הקרון המדהים
הזה הוא קרון אנגלי מסוג MK או משהו דומה שרכבת ישראל הביאה ממנו משהו כמו 9 או 8 קרונות (לא בטוח ) משומשים מאנגליה כדי שישמשו כקרונות שמורים (הם נחשבו לקרונות משופרים ביחס לקרונות אחרים בתחילת שנות ה 90 שהם הגיעו לישראל ) . צירפתי תמונה של הקרון מצולם בתחנת הרצליה אי שם בתחילת שנות ה90 , שימו לב לצביעה האחידה ! :) של הרכבת .... ממש נחמד חצי לבן -כחול וחצי חום ...ממש מצחיק !
 

mishmish

New member
ועוד תמונה מבפנים

הקרון המדהים
הזה הוא קרון אנגלי מסוג MK או משהו דומה שרכבת ישראל הביאה ממנו משהו כמו 9 או 8 קרונות (לא בטוח ) משומשים מאנגליה כדי שישמשו כקרונות שמורים (הם נחשבו לקרונות משופרים ביחס לקרונות אחרים בתחילת שנות ה 90 שהם הגיעו לישראל ) . צירפתי תמונה של הקרון מצולם בתחנת הרצליה אי שם בתחילת שנות ה90 , שימו לב לצביעה האחידה ! :) של הרכבת .... ממש נחמד חצי לבן -כחול וחצי חום ...ממש מצחיק !
ועוד תמונה מבפנים
עוד תמונה של פנים הקרון כשהוא היה פעיל ...
 
קרונות Mk. 2C ברכבת ישראל

הקרון המדהים
הזה הוא קרון אנגלי מסוג MK או משהו דומה שרכבת ישראל הביאה ממנו משהו כמו 9 או 8 קרונות (לא בטוח ) משומשים מאנגליה כדי שישמשו כקרונות שמורים (הם נחשבו לקרונות משופרים ביחס לקרונות אחרים בתחילת שנות ה 90 שהם הגיעו לישראל ) . צירפתי תמונה של הקרון מצולם בתחנת הרצליה אי שם בתחילת שנות ה90 , שימו לב לצביעה האחידה ! :) של הרכבת .... ממש נחמד חצי לבן -כחול וחצי חום ...ממש מצחיק !
קרונות Mk. 2C ברכבת ישראל
קרון מספר 688 שמוצג במוזיאון הרכבת הוא האחרון שנותר מסדרה של שמונה קרונות שיוצרו בבריטניה ב-1970 כחלק מסדרת Mk. 2C (כלומר 'סימן 2, תת-דגם שלישי') של הרכבת הלאומית הבריטית BR. שמונה הקרונות שרכשה רכבת ישראל ב-1977 אכן יועדו לשמש כקרונות שמורים, ושימשו כך במשך חלק מתקופתם בארץ, עד שהוצאו מהשירות ב-1997. כמובן שלא ניתן לדעת בודאות אם הקרון שבתמונות שפירסמת מהרצליה ומתוך הקרון הוא אכן 688 ולא אחד מהאחרים (681-687), אבל הוא בהחלט מאותו דגם. הסיבה להבדלים בצביעה היא שהתמונה צולמה זמן קצר אחרי שהתחילה הצביעה מחדש של קרונות הנוסעים ברכבת ישראל, מצביעת אמצע שנות ה-80 לצביעת 1989. בהתחלה, נצבעו מחדש הקרונות רק במסגרת טיפולים גדולים בסדנאות הקישון, שכללו גם התקנת מזגנים לראשונה ברכבות בארץ. מטבע הדברים, תהליך זה לקח זמן, ולכן היתה תקופת ביניים של רכבות בצבעים מעורבים. עם זאת, כמו שניתן לראות בתמונה, בהתחלה לפחות לא היה ערבוב בין הצבעים בתוך אותה רכבת, מפני שלקרונות בצבעים הישנים לא היו חיבורי חשמל מתאימים לאלו שבצבעים החדשים, שהיו חייבים להיות מחוברים לקרון הכח. לקראת סוף התוכנית, נצבעו מחדש גם קרונות לא משופצים, כדי לשפר את אחידות המראה של הרכבות.
 

mishmish

New member
תודה רבה

קרונות Mk. 2C ברכבת ישראל
קרון מספר 688 שמוצג במוזיאון הרכבת הוא האחרון שנותר מסדרה של שמונה קרונות שיוצרו בבריטניה ב-1970 כחלק מסדרת Mk. 2C (כלומר 'סימן 2, תת-דגם שלישי') של הרכבת הלאומית הבריטית BR. שמונה הקרונות שרכשה רכבת ישראל ב-1977 אכן יועדו לשמש כקרונות שמורים, ושימשו כך במשך חלק מתקופתם בארץ, עד שהוצאו מהשירות ב-1997. כמובן שלא ניתן לדעת בודאות אם הקרון שבתמונות שפירסמת מהרצליה ומתוך הקרון הוא אכן 688 ולא אחד מהאחרים (681-687), אבל הוא בהחלט מאותו דגם. הסיבה להבדלים בצביעה היא שהתמונה צולמה זמן קצר אחרי שהתחילה הצביעה מחדש של קרונות הנוסעים ברכבת ישראל, מצביעת אמצע שנות ה-80 לצביעת 1989. בהתחלה, נצבעו מחדש הקרונות רק במסגרת טיפולים גדולים בסדנאות הקישון, שכללו גם התקנת מזגנים לראשונה ברכבות בארץ. מטבע הדברים, תהליך זה לקח זמן, ולכן היתה תקופת ביניים של רכבות בצבעים מעורבים. עם זאת, כמו שניתן לראות בתמונה, בהתחלה לפחות לא היה ערבוב בין הצבעים בתוך אותה רכבת, מפני שלקרונות בצבעים הישנים לא היו חיבורי חשמל מתאימים לאלו שבצבעים החדשים, שהיו חייבים להיות מחוברים לקרון הכח. לקראת סוף התוכנית, נצבעו מחדש גם קרונות לא משופצים, כדי לשפר את אחידות המראה של הרכבות.
תודה רבה
על ההסבר המרתק שלך ... למדתי הרבה ממנו
 

A r i e T

New member
הם לא הגיעו בשנות ה90

הקרון המדהים
הזה הוא קרון אנגלי מסוג MK או משהו דומה שרכבת ישראל הביאה ממנו משהו כמו 9 או 8 קרונות (לא בטוח ) משומשים מאנגליה כדי שישמשו כקרונות שמורים (הם נחשבו לקרונות משופרים ביחס לקרונות אחרים בתחילת שנות ה 90 שהם הגיעו לישראל ) . צירפתי תמונה של הקרון מצולם בתחנת הרצליה אי שם בתחילת שנות ה90 , שימו לב לצביעה האחידה ! :) של הרכבת .... ממש נחמד חצי לבן -כחול וחצי חום ...ממש מצחיק !
הם לא הגיעו בשנות ה90
הם נבנו כבר בסוף שנות ה60 ונכנסו לשירות ב1977 אחרי שנקנו משומשים מהרכבת הלאומית הבריטית. בשנות ה90 הם נגרטו סופיץ. ולכל מי שמתלהב מהם - שווה לקפוץ לביקור במוזיאון ולראות כמה שהקרון הזה צר להחריד. ולגבי הצביעה הלא אחידה: חום - קרונות רגילים לא משופצים, ללא שולחנות וללא מיזוג. כחול לבן - קרונות למקומות שמורים, עם שולחנות מתקפלים ומיזוג. זה היה הסידור באותם ימים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה