קרונועי הIC3 - לאן ?

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
או ריקשות.

האם כדאי להפעיל טילטינג בקו זה
או ריקשות.
כבר היינו בסרט הזה, לא? אף אחד לא יילך להשקיע בציוד נייד יקר להחריד הדורש סדנאות מיוחדות בשביל קו רכבת שעתידו לוט בערפל ובכלל הולך להיסגר בעוד כמה שנים לא רבות.
 

בועז ל

New member
מר פיינשטיין. עד שאני לא רואה מסמך

או ריקשות.
כבר היינו בסרט הזה, לא? אף אחד לא יילך להשקיע בציוד נייד יקר להחריד הדורש סדנאות מיוחדות בשביל קו רכבת שעתידו לוט בערפל ובכלל הולך להיסגר בעוד כמה שנים לא רבות.
מר פיינשטיין. עד שאני לא רואה מסמך
מפורט ורשמי ובו עלויות מדויקות של אחזקת הציוד הזה , מבחינתי הכל שמועות הטעונות הוכחה , או מניפולציה של אינטרסנטים. אני מניח , שאף אחד מחברי הפורום לא ראה מסמך שכזה .
 

davidfainshtein

Member
מנהל
שניה, אני כבר מדפיס לך אחד

מר פיינשטיין. עד שאני לא רואה מסמך
מפורט ורשמי ובו עלויות מדויקות של אחזקת הציוד הזה , מבחינתי הכל שמועות הטעונות הוכחה , או מניפולציה של אינטרסנטים. אני מניח , שאף אחד מחברי הפורום לא ראה מסמך שכזה .
שניה, אני כבר מדפיס לך אחד
כמה העתקים אתה צריך? אוי שיט שוב נגמר הדיו במדפסת...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אם לייזר - אז צבעונית

תעבור למדפסת לייזר

לא ייגמר לך הדיו מלהדפיס 5 עמודים.
אם לייזר - אז צבעונית
ומגבלות תקציביות עדיין מונעות זאת ממני. בכל מקרה - אני תמיד יכול להדפיס במשרד. מדפסות הזרקת הדיו המודרניות הן עלבון לתעשיית המחשבים!
 

raminec

New member
כבוד גדול אבל לתעשיית הכסף

אם לייזר - אז צבעונית
ומגבלות תקציביות עדיין מונעות זאת ממני. בכל מקרה - אני תמיד יכול להדפיס במשרד. מדפסות הזרקת הדיו המודרניות הן עלבון לתעשיית המחשבים!
כבוד גדול אבל לתעשיית הכסף
היו צריכים לתת ליצרניות המדפסות להדפיס שטרות של דולרים ושיפסיקו למכור לנו את הג'אנק הזה שעולה יותר מזהב...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
העלות של המדפסות דווקא אפסית.

כבוד גדול אבל לתעשיית הכסף
היו צריכים לתת ליצרניות המדפסות להדפיס שטרות של דולרים ושיפסיקו למכור לנו את הג'אנק הזה שעולה יותר מזהב...
העלות של המדפסות דווקא אפסית.
המדפסות נמכרות במחירי הפסד ע"מ למכור יותר דיו. בסופו של דבר מי שהורג את התעשיה אלה הן חברות המיחזור המוכרות דיו זול ובאיכות ירודה. זה מביא, בסופו של דבר, את חברות החומרה לצמצם עלויות כדי למכור יותר מדפסות. המדפסות הזולות מתקלקלות יותר מהר עקב הדיו הירוד והנה לך מעגל קסמים מושלם!
 

raminec

New member
אני אסביר את עצמי

העלות של המדפסות דווקא אפסית.
המדפסות נמכרות במחירי הפסד ע"מ למכור יותר דיו. בסופו של דבר מי שהורג את התעשיה אלה הן חברות המיחזור המוכרות דיו זול ובאיכות ירודה. זה מביא, בסופו של דבר, את חברות החומרה לצמצם עלויות כדי למכור יותר מדפסות. המדפסות הזולות מתקלקלות יותר מהר עקב הדיו הירוד והנה לך מעגל קסמים מושלם!
אני אסביר את עצמי
הג'אנק הזה שעולה יותר מזהב = דיו של יצרניות המדפסות. והוא אכן עולה יותר מזהב במשקלו ולחלוטין שלא בצדק.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
נכון.

אני אסביר את עצמי
הג'אנק הזה שעולה יותר מזהב = דיו של יצרניות המדפסות. והוא אכן עולה יותר מזהב במשקלו ולחלוטין שלא בצדק.
נכון.
אם הדיו המקורי היה נמכר במחיר סביר, לא היה מתפתח שוק חצי פיראטי של דיו ממוחזר, וכך כולם היו מרוויחים - יצרני המדפסות היו מרוויחים יותר על הדיו והצרכנים לא היו נאלצים להחליף מדפסת כל חצי שנה.
 

mucool2

New member
ולהחליף מדפסת כל חצי שנה

נכון.
אם הדיו המקורי היה נמכר במחיר סביר, לא היה מתפתח שוק חצי פיראטי של דיו ממוחזר, וכך כולם היו מרוויחים - יצרני המדפסות היו מרוויחים יותר על הדיו והצרכנים לא היו נאלצים להחליף מדפסת כל חצי שנה.
ולהחליף מדפסת כל חצי שנה
זה לא אינטרס של יצרני המדפסות?
 

raminec

New member
איזה יופי!

קרונועי הIC3 - לאן ?
לאחרונה אני רואה שעוסקים פה הרבה בקו לירושלים ולשימוש הלא נכון שנעשה בו עם הקרונועים והפגיעה במודע בציוד הזה מכיוון שאין ברירה אחרת ומעדיפים לפגוע בהם ואח"כ לתקן אותם במקום לקנות ציוד מתאים או למצוא פתרון תחליפי , ואני רוצה להביע את דעתי בנושא ,אני מאוד מאוכזב מרכבת ישראל בכלל בתקופה האחרונה ובמיוחד ביחס שלה לקרונועי ה IC3 (שאני באופן אישי מאוד אוהב - למרות שהרבה כאן חושבים שהם קונטיינרים על גלגלים ) ,יש לי הרגשה שרכבת ישראל החליטה להרים ידים בכל מה שקשור לסוג הציוד הזה ,שמתבטא בתחזוקה גרועה שלהם ,הקרונועים נוסעים עם משענות יד הרוסות ,מושבים קרועים ,תעלות של מערכות מיזוג אוויר וחשמל פתוחות או חסרות ובכלל המצב שלהם ממש גרוע ומאוד עצוב לי לראות אותם ככה...ונשאלת השאלה למה רכבת ישראל מתייחסת אליהם ככה ? האם זה במכוון ? ובכלל מה עובר בתקופה האחרונה ברכבת...מה זו ההחלטה הדפוקה הזו עם הקו לירושלים ? משהו מריח פה לא טוב...אני אוהב את הרכבת אבל שונא את רכבת ישראל...ואומר את זה מישהו שכמה קרובי משפחה שלו עבדו ברכבת...נראה כאילו הרכבת איבדה מהקסם שהיה לה והיא סתם גוף מושחת כמו שאר הגופים במדינה הזאת.. צירפתי כמה סריקות של חוברת רכבת ישראל מהתקופה שקרונועי הIC3 היו שווים משהו בשבילם ... אולי כדאי שהם יעברו עוד פעם על הנתונים של הקרונועים האלה ויזכרו מה יש להם בידיים ...
איזה יופי!
הקרונועים באו עם הסמל הישן של רכבת ישראל
אני מקווה שרכבת ישראל תתחיל להוציא את הקרונועים לשיפוץ בזמן הקרוב ותחזיר אותם לימי הזוהר שלהם. הציוד הנייד הזה עדיין רחוק מלהגיע למגרש הגרוטאות!! זה הציוד הנייד הטוב ביותר שיש כיום ברכבת מבחינות רבות. סביר להניח שטוב ממנו לא יגיע גם בשנים הקרובות. מה שכן, עושה רושם שרמת הגימור הפנימי שלהם די נמוכה. אני מאמין שתחזוקת הקרונועים לא גרועה מרמת התחזוקה של, למשל, קרונות המודו. אני לא רואה קרונות מודו שהם בסה"כ בני אותו הדור מתפרקים לחתיכות. כנראה שיש פה בעיה ברמה יותר בסיסית ממה שאנחנו חוששים להודות בו. אם רמת הבלאי של הקרונועים גבוהה בהרבה מזו של קרונות אחרים בכלל לא בטוח ששווה להחזיק בהם לטווח הרחוק. אולי חבל שרכבת ישראל תשקיע בקרונות שאינם שווים את ההשקעה??
 
שווים את ההשקעה...

איזה יופי!
הקרונועים באו עם הסמל הישן של רכבת ישראל
אני מקווה שרכבת ישראל תתחיל להוציא את הקרונועים לשיפוץ בזמן הקרוב ותחזיר אותם לימי הזוהר שלהם. הציוד הנייד הזה עדיין רחוק מלהגיע למגרש הגרוטאות!! זה הציוד הנייד הטוב ביותר שיש כיום ברכבת מבחינות רבות. סביר להניח שטוב ממנו לא יגיע גם בשנים הקרובות. מה שכן, עושה רושם שרמת הגימור הפנימי שלהם די נמוכה. אני מאמין שתחזוקת הקרונועים לא גרועה מרמת התחזוקה של, למשל, קרונות המודו. אני לא רואה קרונות מודו שהם בסה"כ בני אותו הדור מתפרקים לחתיכות. כנראה שיש פה בעיה ברמה יותר בסיסית ממה שאנחנו חוששים להודות בו. אם רמת הבלאי של הקרונועים גבוהה בהרבה מזו של קרונות אחרים בכלל לא בטוח ששווה להחזיק בהם לטווח הרחוק. אולי חבל שרכבת ישראל תשקיע בקרונות שאינם שווים את ההשקעה??
שווים את ההשקעה...
עד החשמול לפחות. רכבות מהירות יותר, לפי דעתי גם בעלי קיבולת גבוהה יותר (5 מערכים שכל אחד בן 167 מקומות ישיבה), וגם לא צפופות כמו ה - DD.
 

אורי404

New member
תודה! אני אוהב את הסריקות האלה שלך.

קרונועי הIC3 - לאן ?
לאחרונה אני רואה שעוסקים פה הרבה בקו לירושלים ולשימוש הלא נכון שנעשה בו עם הקרונועים והפגיעה במודע בציוד הזה מכיוון שאין ברירה אחרת ומעדיפים לפגוע בהם ואח"כ לתקן אותם במקום לקנות ציוד מתאים או למצוא פתרון תחליפי , ואני רוצה להביע את דעתי בנושא ,אני מאוד מאוכזב מרכבת ישראל בכלל בתקופה האחרונה ובמיוחד ביחס שלה לקרונועי ה IC3 (שאני באופן אישי מאוד אוהב - למרות שהרבה כאן חושבים שהם קונטיינרים על גלגלים ) ,יש לי הרגשה שרכבת ישראל החליטה להרים ידים בכל מה שקשור לסוג הציוד הזה ,שמתבטא בתחזוקה גרועה שלהם ,הקרונועים נוסעים עם משענות יד הרוסות ,מושבים קרועים ,תעלות של מערכות מיזוג אוויר וחשמל פתוחות או חסרות ובכלל המצב שלהם ממש גרוע ומאוד עצוב לי לראות אותם ככה...ונשאלת השאלה למה רכבת ישראל מתייחסת אליהם ככה ? האם זה במכוון ? ובכלל מה עובר בתקופה האחרונה ברכבת...מה זו ההחלטה הדפוקה הזו עם הקו לירושלים ? משהו מריח פה לא טוב...אני אוהב את הרכבת אבל שונא את רכבת ישראל...ואומר את זה מישהו שכמה קרובי משפחה שלו עבדו ברכבת...נראה כאילו הרכבת איבדה מהקסם שהיה לה והיא סתם גוף מושחת כמו שאר הגופים במדינה הזאת.. צירפתי כמה סריקות של חוברת רכבת ישראל מהתקופה שקרונועי הIC3 היו שווים משהו בשבילם ... אולי כדאי שהם יעברו עוד פעם על הנתונים של הקרונועים האלה ויזכרו מה יש להם בידיים ...
תודה! אני אוהב את הסריקות האלה שלך.
אני גם כן מאוד אוהב את הIC3 וכואב לי לראות אותם במצב שהם כיום.
 

mishmish

New member
שמח שאתה אוהב את הסריקות שלי

תודה! אני אוהב את הסריקות האלה שלך.
אני גם כן מאוד אוהב את הIC3 וכואב לי לראות אותם במצב שהם כיום.
שמח שאתה אוהב את הסריקות שלי
ואני אשמח לסרוק בשבילך עוד חומר בעתיד
 

mishmish

New member
מצאתי ציוד שרכבת ישראל יכולה להחזיר

קרונועי הIC3 - לאן ?
לאחרונה אני רואה שעוסקים פה הרבה בקו לירושלים ולשימוש הלא נכון שנעשה בו עם הקרונועים והפגיעה במודע בציוד הזה מכיוון שאין ברירה אחרת ומעדיפים לפגוע בהם ואח"כ לתקן אותם במקום לקנות ציוד מתאים או למצוא פתרון תחליפי , ואני רוצה להביע את דעתי בנושא ,אני מאוד מאוכזב מרכבת ישראל בכלל בתקופה האחרונה ובמיוחד ביחס שלה לקרונועי ה IC3 (שאני באופן אישי מאוד אוהב - למרות שהרבה כאן חושבים שהם קונטיינרים על גלגלים ) ,יש לי הרגשה שרכבת ישראל החליטה להרים ידים בכל מה שקשור לסוג הציוד הזה ,שמתבטא בתחזוקה גרועה שלהם ,הקרונועים נוסעים עם משענות יד הרוסות ,מושבים קרועים ,תעלות של מערכות מיזוג אוויר וחשמל פתוחות או חסרות ובכלל המצב שלהם ממש גרוע ומאוד עצוב לי לראות אותם ככה...ונשאלת השאלה למה רכבת ישראל מתייחסת אליהם ככה ? האם זה במכוון ? ובכלל מה עובר בתקופה האחרונה ברכבת...מה זו ההחלטה הדפוקה הזו עם הקו לירושלים ? משהו מריח פה לא טוב...אני אוהב את הרכבת אבל שונא את רכבת ישראל...ואומר את זה מישהו שכמה קרובי משפחה שלו עבדו ברכבת...נראה כאילו הרכבת איבדה מהקסם שהיה לה והיא סתם גוף מושחת כמו שאר הגופים במדינה הזאת.. צירפתי כמה סריקות של חוברת רכבת ישראל מהתקופה שקרונועי הIC3 היו שווים משהו בשבילם ... אולי כדאי שהם יעברו עוד פעם על הנתונים של הקרונועים האלה ויזכרו מה יש להם בידיים ...
מצאתי ציוד שרכבת ישראל יכולה להחזיר
לקו לירושלים מצורפת תמונה מתוך הקרון שמיועד לקו לירושלים ...
 

mishmish

New member
תמונה נוספת

מצאתי ציוד שרכבת ישראל יכולה להחזיר
לקו לירושלים מצורפת תמונה מתוך הקרון שמיועד לקו לירושלים ...
תמונה נוספת
שימו לב למצב התחזוקה של הקרון , אני מכיר הרבה קרונות ברכבת שפעילים בשירות ומצב התחזוקה שלהם הרבה יותר גרוע .. כמובן שהרעיון שלי לא רציני וזה קרון הרכבת האנגלי שנמצא במוזיאון :)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה