מעיין חודדה- הכוכבת של האח הגדול

L o v e C a t

New member
ממש "בידור" אין דברים כאלה

בחיים לא התבדרתי ככה ממופע של איש אחד. מכאן ישר לקאמרי להצגת יחיד. כל כך הרבה כישרון בבחורה אחת זה לא להאמין. איזה שפה, איך היא מצליחה להחזיק כל כך הרבה זמן מסך ולעורר כאלה תגובות מסעירות מקרב הצופים, תאווה לעיניים. הלוואי שכל נשות ישראל היו מתנהגות בצורה כזאת, אחוז הגירושין היה יורד לאפס. למה להתבגר כשאפשר להישאר ילדה לנצח? היא ממש פיצחה את הנוסחה לחיים מאושרים. כן ירבו כמוה. הנה סוף סוף בן אדם נורמלי שקם ואומר שלא צריך תואר ראשון. כל הסטודנטים המטומטמים האלה מבזבזים את חייהם לחינם. הרי באמת בינינו, מה הטעם לחיים אם אין מריבות ואין אקשן? משעמם ככה צריך מישהו שיסתובב בבית ויאמלל את כולם. זה מה שעושה את הטלויזיה שלנו כל כך טובה. כדאי גם לוותר על השקעה בתכניות וסרטים ישראלים, מה שבאמת נחשב אמנות היום זה טלויזיה איכותית כמו מעיין מהאח הגדול. מגיע לה אוסקר. מי שרוצה לבזבז עליה שקל, שיבושם לו. הבחורה תת רמה וכל מי שאוהב את זה כנראה צריך לעשות בדק בית דחוף עם עצמו. מוליכים אתכם באף ואתם מתים על זה. עדר.
 

MIIKLE

New member
הבעייה היא שאתה מתייחס לזה יותר מדי ברצינות

האח הגדול זה לא תוכנית סוגה עילית זה טראש, זה צחוקים ,זה אקשן,בידור קליל ,לא כבד.אל תטעה אני חושב שהגברת היא ברמה לא גבוהה במיוחד בלשון המעטה אבל היא מבדרת וזה מה שחשוב.אם מישהו לוקח אותה כדוגמא לאיך להתנהג זה עצוב מאוד.אני חושב שאנשים מספיק אינטיליגנטים כדי להבין שהיא וולגרית ומתנהגת בטיפשות אבל להתייחס לתוכנית כאל תוכנית בידור ולהשאיר את האנשים שיעוררו עניין אחרת זה יהיה משעמם לצפות.
 
אתה כל כך טועה../images/Emo31.gif

מי קבע שזאת תוכנית בידור? אתה? מי קבע שזה טראש? אתה?! מאיפה אתה יודע מי ייקח דוגמא מהחודידה ומי לא? ולמה אתה נותן כל כך הרבה קרדיט לאינטליגנציה של האנשים? ועכשיו, נניח ומעיין חודידה יחד עם בעלה לא היו משתתפים בתוכנית ובמקום זאת היית צריך להסתפק במי שיש, האם לא היית מוצא איך להתבדר? האם לא היית מוצא אף אחד מהמתמודדים שאתה מוצא אותו למעניין? אז מה זה אומר עליך? האם אתה זקוק לכמויות של רפש ולהג מתוך המדמנה כדי להרגיש טוב עם עצמך? כדי שתוכל להגיד לעצמך: איזה מזל שאני לא כזה, אני מעבר לבררה שזאת מוציאה מהפה, אבל אני מה זה נהנה... אז מה זה אומר עליך? מרגיש קטן כדי להתנשא על מישהו נחות מבחינה אינטלקטואלית כדי להרגיש שווה? ובכלל, איזו הרגשה זה נותן לך לדעת, שכולם מצביעים לחודידה רק בשביל הבידור ולא בגלל שיש לה איזה מטען אינטלקטואלי, או איזה ידע ספציפי, או איזה נסיון חיים מיוחד, או בכלל משהו ששווה בשבילו לצפות בה? מה כל כך כיף לך לדעת שאתה חלק מעדר הולך וגדל של שוטים שמחפשים ריגושים בדמות של ריבים, צעקות, ניבולי פה, במקום לחפש קצת ידע, להכיר אנשים שבחיים לא היית מכיר בסביבתך הקרובה, לדעת שיש אנשים טובים בארץ הזאת שבשבילם שווה היה להקים את המדינה הזאת? כל מי שחושב שהתוכנית הזאת היא תוכנית בידור, או שעשועון, או פריק שואו, הוא פשוט טועה ומטעה. ההפקה פושעת שהיא מביאה אנשים כמו מעיין לתוכנית הזאת והיא חוטאת בזה שהיא הופכת את הצופים לשותפים לפשע. מעיין לא מייצגת שום דבר בתרבות הישראלית, ואל תגיד לי שיש הרבה כאלה. אין הרבה כאלה, ואין מה ללמוד מהמיעוט הזה. עדיף לא לדעת שהוא קיים.
 

MIIKLE

New member
את נראה לי צופה בתוכנית הלא נכונה

אם את מחפשת עומק ושכל לא תמצאי את זה בתוכנית כמו האח הגדול.ההפקה רוצה רייטינג מה שמחייב אותה לפנות למכנה הנמוך הרחב .ותסלחי לי אבל כל הליהוק זה פריק שואו :דוגמן חירש,אדם עם תסמונת טורט,גבר שעבר ניתוח לשינוי מין,ערסים,היפים.הביאו את האנשים הכי יחודיים וצבעוניים שיכולים להביא כי זה פריק שואו וזה בידור זה משאבת רייטינג וזה פשוט תמימות לחשוב אחרת אם את חושבת שהתוכנית הזאת אמורה לחנך או להביא ערכים אז צר לי אבל את לוקה בנאיביות ואת זה אני אומר בראייה מפוכחת של המציאות מה שמנחה את ההפקה זה תאוות בצע ושיקולי רייטינג נטו ומכאן נבנית התוכנית.
 

L o v e C a t

New member
33% רייטינג מגיע עם אחריות

העניין הוא לא מי יחקה אותה או לא. העניין הוא שההתנהגות שלה נתפסת כמשהו שהוא "בסדר". היא לא היחידה בארץ שמתנהגת ככה ואני מניחה שדומיה מתגלגלים מצחוק כשהם רואים אותה מתפרצת. בידור זול וקל שכזה לא קשה למצוא, אבל כשהוא חשוף לכל כך הרבה אנשים שההגדרה שלהם לאקשן זה ריבים וקללות יש כאן בעיה ערכית אדירה שבפירוש חוצה את גבולות התכנית. יש לנו אחריות כחברה מה אנחנו שמים בפריים טיים בטלויזיה ולמה אנחנו חושפים את עצמנו. אם לקלל זה "בקטנה", יש כאן בעיה. אם להשפריץ מים על מישהו זה בידור, יש כאן בעיה. יש חוף בתאילנד שיש בו פאב חמוד, ובעל המקום לא רוצה צעירים ישראלים במקום כי הם עושים המון רעש ומתנהגים בוולגריות. אני ישבתי שם והוא ידע שאני ישראלית והוא הסביר לי שהצעירים פשוט מבריחים לקוחות יותר רצויים מהמקום שלו והוא פשוט לא רוצה את זה אצלו. זה מעליב אותי כבן אדם וכישראלית, אבל הדיון איתו היה מרתק ולא היתה לו בעיה שאני וחבריי נשב שם. בגלל זה יש לי בעיה עם זה שהחברה הישראלית והצעירים בכלל, מתבדרים מדבר כזה ולא מצפים מעצמם ליותר מזה. אני לא מקלה בזה ראש כי זה מגעיל אותי ומספיק רק להוציא את הראש מהחלון כדי לראות בדיוק איך אנחנו מחנכים לאלימות. וקללות והתעללות מילולית באנשים, זה אלימות לכל דבר.
 

MIIKLE

New member
לדעתי הגזימו ועשו ממעיין מפלצת

אנשים מנתחים כל תזוזה שלה ומעירים עליה הערות מרושעות מאוד.מספיק לראות את כמות הגועל נפש שנכתבו עליה כאן בפורום כדי שהיא תראה אמא תרזה.אנשים מאבדים פרופורציות בטירוף עשו ממנה שטן ומדובר תכלס בילדה קטנה מפונקת לא בוגרת כל כך אבל זה לא מצדיק את כל הרוע שנשפך עליה פה כאילו היא פושעת.קראת מה דודי מליץ כתב עליה? ירידות כאלה לא הייתי מאחל לאוייבים הכי גרועים שלי.
 
אני מאוד לא אהבתי את מה שדודי מליץ כתב

זה יותר מעיד עליו ועל המטען שהוא נושא איתו, מאשר על המושא שהוא כותב עליו. אבל אתה פשוט לא מבין על מה אני מדברת. אני לא טוענת שמעיין היא מפלצת או חס וחלילה משהו ברברי או חייתי אחר. הבחורה הזאת, מבחינה מנטלית, ולא צריך להיות פסיכולוג בשביל זה, נשארה עדיין בגיל 7 ומבחינתה מי שראוי לכבוד הוא רק בעל התואר כמו העיתונאי (גואל) או כמו העורך דין (סער), ואילו ג'י אשר הגיעה מרמלה, מבחינתה היא לא זכאית לשום כבוד. זה מראה על אינפנטיליות בלשון המעטה. היא מתייחסת לאלין כאל נערת ליווי (כאילו ואלה אינן בני אדם?) בגלל המראה שלה והלבוש שלה ובגלל שהעזה לשים כף יד על בעלה לצורך המשימה. מספיק לבקר בגן ילדים או בכיתה א' כדי לזהות התנהגות רכושנית שכזאת כלפי הקלמר ותיק האוכל... האח הגדול במקור היא תוכנית ריאליטי לא בידורית בעליל, אלא תוכנית ריאליטי תיעודית הבאה להראות את הדינמיקה בין אנשים שונים ממגזרים שונים, בגילאים שונים, עם מאפיינים שונים כמו בעלי תסמונת, נכות חלקית, טרנסג'נדרית, הומו וכו' לצד אנשי מקצוע, וסתם אנשים מכל שכבות העם, והגדולה שלה היא בזאת שהצופים בבית יכולים להזדהות עם כל דמות בכל עת ולשנות את דעתם מאה פעם ביום. כאשר מביאים לתוכנית דמות כמו מעיין, אשר היה ברור להם מתוך התחקירים המוקדמים שהיא דמות בעייתית, זהו טיזינג מצד ההפקה כלפי הצופים. היא אומרת לנו: נו, נראה אותכם מתמודדים עם זה!! לכן הרייטינג גבוה, ולכן האנשים מסמסים בהמוניהם, ולכן אני לא משתפת עם זה פעולה. אני כן צופה באדיקות כי אותי מעניינת הדינמיקה בין האנשים, אבל ממני הם לא רואים אפילו לא SMS אחד.
 

Buki Sruki

New member
|../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

 

star007

New member
מעיין עושה את התוכנית שלא יהיה משעמם../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

 

22ממתינה

New member
../images/Emo45.gif בהחלט עושה להם התוכנית ומופע של איש אחד

אני חושבת שהיא הכוכבת שם בהא הידיעה.
 

סוויטי25

New member
../images/Emo45.gifמעין לא אחת שהייתי מתחברת אליה

אך ... לאחר שצפיתי בהלך הרוחות ,היא הרע ביעוטו האם זו רק אני ששמה לב לצביעות של גואל, לגועל נפש שעונה לשם ג'י כגרוזנית אני ממש מתביישת בה הם מסנגרים את אלין ועוד מתבדחים עליה מסכנה וג'י עוד מוסיפה ללא בושה שאם היא הייתה יודעת שהיא תועמד להדחה למרות האיפוק שלה ,היא כדבריה הייתה אוכלת את כל מי שהדליק אותה ועכשיו היא מרגישה פראיירית הם כל היום רק מרכלים ורואים שזה מתוך שנאה כי ביננו מוטי אלין שרה ואביב לא עשו להם שום דבר חוץ מזה שהם לא יושבים לרכל ולהתלכלך איתם על מעיין
 

22ממתינה

New member
../images/Emo45.gifאני גם שמתי לב שג'י אלירז גואל מסנגרים את

אלין ועושים ממנה צחוק. ולכן אני מתה שאחד משלושתם יעוף היום. לדעתי אלין נשמה טובה, ולא מגיע לה התנהגות כזאת.
 
למעלה