שרשור פרק 21

poland1

New member
../images/Emo58.gifשרשור פרק 21../images/Emo70.gif../images/Emo58.gif

אני כבר לא יודע ממה אני עצוב יותר.. מזה שאני צריך לחכות עד מחר לפרק /או/ מזה שאנחנו מתקרבים לסוף (ועכשיו מתקרבים לסוף בצעדי ענק)
שמחה עם הרבה עצב.. עוד 14,15 ימים זה נגמר
דנה.. מה עושים עם זה? הולכים בסוף לשבות רעב מול המשרדים של FOX? אני כל כך הולך להתמוטט בסיום העונה..
 

RoyBO

New member
../images/Emo58.gif פרק לפנים!

פרק טוב, מרדפים טובים, אקשן מעולה, סיום מעולה!
 

poland1

New member
../images/Emo58.gifפאקקקקקק

איזה פרק מטורף.
אוקיי.. מעכשיו מי שלא ראה את הפרק- לא לקרוא!
סוף, סוף ג'ק גילה שצ'ארלס לוגן לוקח בזה חלק! עם כל הרוע, ממש נהנתי לראות את הרוסי המאנ-מאנ-מאנייק סובל את הסבל של החיים שלו, אפילו שזו הייתה סצינת התעללות מזעזעת שערכה 7 דקות רצופות לפחות עד הסוף, אהבתי לראות אותו סובל אחרי מה שהוא עשה לג'ק. ואחרי הפרק הזה אין ספק!- ג'ק אמנם גם רוצה צדק, אבל הרבה הרבה יותר מזה הוא רוצה נקמה... הוא שאל את הרוסי הזה "למה לא יכולת לעזוב אותנו בשקט? למה היית חייב להרוג אותה"... הוא עצבני ואנחנו מקבלים מנת אקשן ענקית! פרק טוב
 

RYaniv

New member
בעקרון

זה היה הפבל הזה שלחץ על שר החוץ, אז למעשה הוא לא ממש שיקר בעינוי. מצד שני הוא באמת רק חייל. אבל למה ג'ק לא בדק עוד מספרים בטלפון שלו אחרי שהוא מצא שם את לוגן? זה אומר שעכשיו הוא יורד מהרוסים?
 

poland1

New member
../images/Emo58.gif הוא ממש לא

הולך לרדת מהרוסים, ממש לא. קודם כל, אתה לא יכול לדעת אם הוא לא חיפש מספרים אחרים.. מיד אחרי שהוא שמע את צ'ארלס לוגן הוא נכנס להלם וישר נגמר הפרק.. אולי אחרי זה הוא כן יקח את הטלפון ל"ניתוח" את חברו ג'ים? אני חושב שזה לא רחוק מהמציאות- לוגן לוקח חלק בלתי נפרד בפשעי הרוסים. ולמה הוא לא הולך לרדת מהרוסים? לוגן יודע הכל.. הוא אמר שיש לו הוכחות.. הוא יודע היטב מי הם המעורבים.. ג'ק השיג פה התקדמות משמעותית בדרך לנקמה ענקית. מה גם.. שכשהוא יגלה שהנשיאה גייסה את צ'ארלס... אחח אני לא מקנא בנשיאה.
 

טיי 1

New member
../images/Emo58.gif ברור שהראו לנו

רק את מה שרצו כדי לתת "שוס" לפרק.. והראו שג'ק רואה את השם של לוגאן... הוא כבר יודע שאלו הרוסים ... ככה שהוא לא יירד מזה . כרגע, בשביל הפינאלה הראו לנו רק את השם המוכר. אז , אני מסכים איתך בעצם :)
 
לא נקמה - עשיית צדק למען ייראו ויראו

הנחש לוגן בדרך למדוד את עניבת החנק והיא הולכת לשנות צבעים - עד שג'ק יגיע למדידה האחרונה. לדעתי לוגן נמצא חייב לרוסים על אירועי עונה 5 , סוברוב (הנשיא הרוסי) לדעתי יפיל אותו בפח כלשהו , אין סליחה על החיסול שבנס הוא ואשתו ניצלו ממנו שנגרם בגלל החלאה הפחדנית לוגן.
 

poland1

New member
../images/Emo58.gif לא הראו בדיוק.

פאבל (הזה שרצח את רנה) אמר לשר החוץ הרוסי שהוא חושש שהיא תזהה אותו תחשוף אותם, ולכן הוא רוצה להרוג אותה ואת ג'ק. שר החוץ הרוסי מאוד פחד לעשות זאת ולבסוף אמר שהוא התקשר אליו מאוחר יותר עם תשובה ופאבל בינתיים הלך להתמקם. סביר להניח ששר החוץ הרוסי נתן את ההוראה... אני רואה בצ'ארלס לוגן כשותף מלא של הרוסים... הוא יודע על כל האחראים שם! אני מניח שעדיין לא גילינו את הדמות הגדולה שעומדת בראש... אבל אני בטוח שכשזה יקרה אנחנו נהיה מופתעים.
 

טיי 1

New member
../images/Emo58.gif נקודה שמעניינת אותי העלית,

אתה חושב שעוד לא ראינו את "השם המפוצץ הגדול " בפרשה ? כאילו , הגיוני שאנחנו עוד לא יודעים הכל.. .ואני בכלל ציפיתי שהפרק הזה הסתיים באיזה "שם גדול" , והתאכזבתי כשהשם הוא של לוגאן.. גם מבחינת ג'ק - זו לא הפתעה עצומה..לוגאן הוא נבל. נקודה. וג'ק רדף אותו פעם . שוב ? ואני עובר בראש על כל השמות הגדולים שאפשר ... ושוב דבר לא יהיה הפתעה - מה הכי גדול שיש ? מה , נשיאת ארצות הברית ? כבר היה.. וזו לא תהיה הרי אליסון , נכון ? .. היא גם לא ידעה מהסיפור. ראינו שהיא לא ידעה. נשיא רוסיה ? בו-הו ... את מי זה מעניין ? טוני ? די כבר.. שחוק. קלואי turns bad ? מופרך... אתה חושב שההפתעה תבוא במובן של מי עומד מאחורי הכל ? אני מקווה.. אבל לא מצליח לראות איך זה קורה.
 

טיי 1

New member
OMG !!!! עכשיו עלתה לי מחשבה מטורפת ומפתיעה

מי כבר יכול לעמוד בראש כל הקונספירציה הזאת... זה לא יהיה .. אבל... דאליה אולי ?? היא זממה קשר עם (הרוסים?) לרצוח את בעלה ולרשת אותו ? :) זה יהיה מפתיע.. אבל חסר ערך.. כי זה הופך את זה לעניין פנימי שם ברפובליקה. אבל זה יהיה כיוון מפתיע
 

poland1

New member
אתה באמת חושב שזה סיום גדול? כי אני לא.

אני מצפה למשהו יותר גדול ומשמעותי מאבא של ג'ק.. זה לא יפתיע אותי ולא יעשה לי משהו מיוחד.. איך בדיוק ג'ק "יתקל בעימות הגדול ביותר בחייו" אם כבר היה לו עימות עם אביו בעונה השישית? מה גדול בזה? מה מפתיע? "העימות הגדול ביותר בחייו"? אתה יודע כמה עימותים הוא עבר, גם עם אביו בעונה השישית? באיזשהו שלב בעונה השחקן קיפר אמר ש:"דבר כזה עוד לא עשינו", קלואי אמרה לפני כמה שבועות שסיום העונה הוא "וואוווו"... האם באמת הגיוני שככה יסיימו את הסדרה? שככה יפתיעו אותנו? ממש לא! בנוסף, קיפר אמר שהסצינה האחרונה תהיה יחסית אינטימית ומשפחתית.. איך ג'ק יכול להיות בסצינה משפחתית, אינטימית וטובה בסוף העונה אם היה לו עימות עם אביו שעה-שעתיים קודם לכן? חברים, צאו מהסרט.. אבא של ג'ק לא הולך לחזור ולעשות "וואוו" אחד גדול.. הולך להיות משהו הרבה יותר גדול שהתסריטאים הגאונים יודעים שלא נעלה עליו! ולא.. אני מעריך שזו גם לא דליה חסן.. בסיום הסדרה לא יכולים לעשות דבר כזה... צריכים לעשות דבר הרבה יותר גדול ומפתיע עם דמויות חזקות במיוחד, ולא דמות שנראתה על מסך בסדרה רק בעונה השמינית והאחרונה.
 

RYaniv

New member
אוקיי, אז הנה

טרי ונינה ביחד מתכננות להשתלט על המדינה, תוך כדי שקים היא המוציאה לפועל. פאלמר הוא ה"יועץ המקצועי" לצורך העניין. מספיק "וואו"?
 

טיי 1

New member
../images/Emo58.gif נשמה, יש סיכוי שתתאכזב,

א. אתה מעין מליץ-יושר ומגן על יוצרי הסידרה ומפתח ציפיות אולי גבוהות מדי. אולי. ממש לא בטוח. אני כן מאמין שיהיה פיצוץ... אבל. ב. שמע, "עימות שג'ק לא ראה כמותו" - לא בהכרח אומר שתגיע איזו דמות שלא ציפינו.. לא בהכרח זה העימות... ייתכן שהעימת הוא בין שתי דילמות מוסריות שכמותן לא נתקל.... האם להקריב עצמו למען המולדת ? האם להרוג חפים מפשע למען הנקמה ? האם להציל את קים או את ארלו ? (אין דילמה - את ארלו !
) כמובן שהדוגמאות שנתתי הן פשטניות ומשעממות.. אבל זו הכוונה.
 
למעלה