איזה כיף כנראה ליאורה לא הולכת לזכות

MIIKLE

New member
ויקרה בדיוק מה שקרה שנה שעברה

מירית קיבלה מיליון אסמסים אריק מעט אסמסים ונטע לי קצת פחות ואז אריק לקח את המיליון.אם מצביעי מירית היו מסמסים גם לנטע לי אריק היה מודח ואז מירית הייתה מנצחת את נטע לי השנואה בקלות.כך שתאהב את זה או לא זה אינטרס מובהק של אוהדי טומי להצביע לטלכו אחרת שי ינצח.
 

NP16

New member
../images/Emo31.gifנטע-לי הייתה זוכה

אופיר, אריק ,אנסטסיה- ברור אין מה להתווכח עידן ואיגור- איגור ונטע-לי הסתובבו ביחד אחרי התכנית והשלימו ועידן ואיגור הודו בפניה שהיא שיחקה טוב והם לא רצו להצביע למירית שלא עשתה כלום יואב- גם עשה ארוחה עם נטע-לי ומה שמה חברה שלו ואמר לה שהוא תומך בה ,יואב היה נגד המשחק הצבוע של מירית לגמרי
 
../images/Emo45.gif גם היה בנענע צילומים מאחרי הגמר

ויואב דיבר על זה שהוא והמושבעים תמכו גם בנטעלי, והחליטו להצביע או לאריק או לנטעלי, מי מהם שיעלה לגמר.
 

MIIKLE

New member
תביטי מבחינת עובדות

את מוזמנת לעשות מה שאת רוצה אבל תחשבי על כך מבחינה עובדתית.שי וטומי בגמר שי לוקח.טלכו וטומי בגמר -לטומי עוד יש סיכוי.אני בטוח שטומי ישמח אם יהיו לו מיליוני אסמסים אבל אם שי עולה איתו הוא מנצח וכל האסמסים שקיבל לא ישנו.האינטרס שלך זה ששי לא יעלה אם את רוצה שלטומי היקר שלך ישאר סיכוי לנצח.
 

Catwoman1234

New member
וואו....ממש קונספירציה על מנת שנצביע טלכו....

אל תחשוב שאנשים כל כך טיפשים.... תצביעו למי שאתם חושבים שמגיע לו לזכות, ובגמר הכל פתוח. אני מאמינה שאת הגמר הזה טומי ייקח נגד כל מועמד, מגיע לו באמת! והגיע הזמן שאדם טוב, חזק והגון ינצח את המשחק!
 

MIIKLE

New member
אני רוצה שתנסי לסתור עובדתית את מה שאמרתי

את באמת חושבת שטומי ינצח את שי ? את חולמת בהקיץ אם זה מה שאת חושבת. כמו שאמרתי את מוזמנת לעשות מה שאת רוצה אבל האסמס שלך לא יעזור לטומי לנצח את שי.
 
לא באמת אכפת לי מי ינצח,

כולם עשו עבודה, והמיליון בסופו של דבר ילך אל המתמודד ולא אליי, אז מבחינתי כל אחד מארבעתם יכול לזכות בו. מבחינת המסר הייתי רוצה שטומי ינצח באותה מידה שלא הייתי רוצה לראות את טלכו בגמר, כך שאין לי שום אינטרס להצביע הצבעה אסטרטגית לשי או לטלכו. לגבי טומי, אני מאמינה שהוא יעלה גם ככה (ובכל זאת הצבעתי לו כמה פעמים).
 
זו בדיוק הנקודה. טלכו זוכה = כולנו מרווחים

רק אם טלכו יזכה אז הכסף חוזר לציבור. חוזר לטובת כולנו. טלכו הבטיח והצהיר שהכסף מיועד לטיפול אלטרנטיבי חינם לילדים. קראי במעריב של סוף השבוע האחרון אמר בפרוש שלא רוצה לקבל את הכסף!. מה יותר ברור מזה. ציטוט " אני השחק היחידי שעוד באודישנים אמר שהסיבה שבא להישרדות זה כדי לקחת את המליון כולל המכונית המזורגגת הזאת ולבקש שלא יעבירו אפילו אלי. שנקים פלטפורמה שמטפלת ברפואה אלטרנטיבית בחולים סופניים שההרפואה הקונבנציונאלית , קצה בהם. ובחינם! "
 
זו הנקודה - טלכו ממשיך במניפולציות

והפעם זה כדי להשיב את הכבוד העצמי שלו שהלך לאיבוד אי שם באיים הפיליפיניים. אחרי שהוא הבין איזה נזק תדמיתי הוא עשה לעצמו, הדרך היחידה שמצא כדי לזכות בו בחזרה זו הצעת התרומה. אני לא מוכנה להיכנע למניפולציות שלו.
 
איפה, בכרטיס שלו בנענע?

נכון, זה פורסם לפני שהתכנית שודרה, לא לפני שהתכנית צולמה. עובדה שהוא לא מדבר על-כך אפילו פעם אחת כשהוא על האי. את עיניין התרומה שלו הדביקו לזמן שבו זיו זכה והציע בספונטניות לתרום כסף, בשלב הזה, הוא עוד היה סגור עם ליעד בברית שבסופה הוא הבטיח לה מכספי הזכייה מה שהוביל, כזכור, להדחתה. הפעם הבאה שטלכו דיבר עבודתו עם הילדים, היתה אחרי ההדחה של ליעד, כשהוא הבין שנסתם הגולל על האפשרות שיזכה. הוא איבד את היכולת לשחק ושלף שפן שלא קשור למשחק. וגם בפריים ההוא, למיטב זכרוני, הוא לא מדבר על הרצון לתרום אלא על עבודתו עד לנקודה זו עם ילדים. אז עזוב אותי ממניפולציות זולות שמטרתן להשיב לאיש את כבודו העצמי. הוא איבד אותו לגמרי בעצמו.
 

yellow38

New member
הוא הבטיח לתרום את כול הסכום כבר באודישנים

ואם אני לא טועה האודישנים היו לפני שהתוכנית צולמה
הגישה הצינית היתה גם כלפי זיו ועובדה שזיו באמת תרם. הניפנוף במה שטלכו אמר לליעד הוא טיפשי ודמגוגי. גם בנצי אחרי שהוא יצא שהוא היה מוכן לוותר לאלירז על המיליון זה לא רציני ברור שגם במקרה של בנצי ואלירז וגם במקרה של טלכו וליעד זה נאמר בשביל להביע אמפטיה זה ברור גם שאם טלכו יזה אז הוא באמת יתרום את כול המיליון וברור שאין כאן שום מניפולציה.
 
טלכו לא הבטיח לליעד שום דבר

הוא בסך הכול אמר לה באופן הדדי שהוא היה מוכן לוותר לה על המיליון. לא היה שום הסכם בסגנון "ליעד, אנחנו מגיעים לגמר, אני זוכה ואת מקבלת את המיליון שלי". ממש לא. ובקשר לקטע הזה של "אין לו סיכוי לזכות"- איך הגעת לזה? לפי דעתי בגמר ללא שי הוא ינצח ובהפרש די גדול. המושבעים יודעים להעריך אסטרטגיה טובה. אבל נחכה ונראה מחר.
 

Catwoman1234

New member
אתה משלה את עצמך...

כפי שלא היתה לו שום בעיה לשקר במהלך העונה לאינספור אנשים, הוא עושה גם בך מניפולציה..... אני לדוגמא, מעצבת גרפית, ואני רוצה לפתוח עסק כאשר כל הכנסותיו יגיעו לקהילה... אך הכסף שנכנס אליי ישומש גם לקניית מחשב עם כל התוכנות הדרושות, משרד ואולי גם עובד אחד או שניים....אז מי מרוויח בסופו של דבר? כן...רוב ההכנסות יגיעו לקהילה אך חלק מהכסף יגיע גם אליי בשביל שימוש שוטף של הסטודיו וכך אני עוסקת במה שאני אוהבת..... טלכו חכם, הוא מודע לכך שעסקי FUNDRAISING בארה"ב שילשלו לכיסהם כספים רבים. וזה ידוע לכל אדם שהוא לא עושה זאת ממניעים טהורים. אז מי שחי בירח זה רק אתה ולא 'אגם ירח'.
 
מה שאת בעצם אומרת זה

בלה בלה בלה הבנאדם מטפל בחינם ורק בחינם אז לאדם כזה אני לא יאמין ? כי הוא שיקר בשעשועון טלוויזיה ? רשום בראיון שהוא אמר להפקה שאם הוא יזכה אז שהכסף אפילו לא יגיע אליו אלא יגיע ישר לתרומה. הוא לא אמר שהוא יתרום חלק מהכסף אלא שהוא יתרום את כול הכסף, אז למה זה לא אמין ?
 
וחשוב להוסיף

הוא אמר את זה להפקה עוד לפני שהתחילו הצילומים ואם זה לא היה נכון אז הוא לא היה מסתכן בלהגיד את זה הרי המפיקים היו יכולים להגיד שהוא משקר
 
למעלה