המכללה והאגודה רימו סטודנטים

מלאכית67

New member
----אני רוצה להיות חברה באגודת הסטודנטים-----

ממני לא הסכימו לקחת 120 ש"ח כדי להיות חברה באגודת הסטודנטים אני כן רוצה לשלם את 120 השקלים ולקבל כרטיס חברות באגודת הסטודנטים שלחתי לך מסר בנושא ולא השבתי לי מה אלי לעשות כדי להיות חברה באגודת הסטודנטים ?
 
לא מסובך מדי...

אופציה ראשונה וברורה: קודם כל עלייך להירשם למכללה. לא חושב שהם מקבלים לאגודה היוקרתית סתם טרולים או עוברי אורח. אופציה שניה: להתחזות ל-elil1975. יש לו כבר חברות שלא בשימוש. תוכלי להשתמש בה. הפראייר אפילו כבר שילם בשבילך.
אופציה שלישית: לחטוף את יו"ר האגודה עד שהוא יבין שאת רצינית. זה עלול לקחת זמן אם לשפוט ע"פ הבנת הנקרא שהוא הפגין כאן. בהצלחה בכל דרך שתבחרי
 

elil1975

New member
../images/Emo6.gif הקדמת אותי, בדיוק באתי להציע הצעה זהה...

אגב, לכאן מאן דבעי, מי שרוצה להשתמש בכרטיס החברות באגודה שלי, כדי לקבל הטבות רבות ומגוונות, מוזמן לפנות אלי .
 

elil1975

New member
מה את חושבת שמקבלים כל אחד? יש ועדת קבלה !

חשבת שתשלמי לנו 120 ש"ח וישר נקבל אותך ?!
 
הרשמות לאגודה-מלאכית 67

אם פנית אלי בפורום זאת לא הדרך כי הפורום הוא לא של האגודה ואני לא נכנס לכאן בדר"כ אלא עם כן מנהל האתר מבקש ממני להיכנס להגיב (למרות שזה יתברר כטעות רצינית להגיב לכל השטויות פה) אם פנית אלי אישית או במייל אז בוודאי אמרתי לך שאת יכולה לבוא ולהירשם בחנות האגודה שנמצאת בפיקוס ולשלם במזומן 100 שקלים בלבד. סתם לדיע כללי למה לא לקחו ממך כסף במדור שכר לימוד? נ.ב- זה לכל אלה שמחפשים שאני יוציא להם פה איזה פליטה פה ככה כדי שיוכלו לכתוב עליה עמודים שלמים פה בפורום אז בבקשה:(אתם רואים אני דואג שלא יהיה לכם משעמם -האגודה כן עושה משהו..) 1)כל התלונות שלכם פה בפורום הם יפות ומענינות אבל כדי שאני ייתיחס אליכם ברצינות יש לנו מיילים מסודרים בשביל כל פניה. ואני לא מתכוון לענות פה בפורום יותר לשום שאלה או השמצה שלא קשורה למציאות. 2) מי שיש לו בעיה אישית עם העבודה שאני עושה את/ה מוזמן לקרוא פעם אחת את תקנון האגודה ולבדוק איך וכיצד אתה יכול להיבחר ליו"ר האגודה .הבחירות הבאות בדצמבר אז תתכונן. 3) שיהיה לכולם סמסטר מוצלח ובהצלחה .
 

elil1975

New member
../images/Emo150.gif די לשקר, אתה עונה רק בצורה סלקטיבית

כך, למשל, אני פניתי אליך גם במסרון של התפוז וגם שלחתי email לגזברית של האגודה בדרישה להחזיר לי את הכסף. אפילו תשובה שלילית לא קיבלתי ! יותר קל כבר להגיע למשרד ממשלתי מאשר לזכות לקבל ממך תשובה לשאלה לא נוחה.
 

elil1975

New member
שלחתי גם לemail של הגזברית

היות ובאתר של אגודת הסטודנטים לא מצאתי את הemail הישיר של היו"ר. וחוץ מזה, הוא כבר יודע, מה אני רוצה, פשוט יותר נוח לו שלא להגיב.
 

ethna

New member
המייל

כל מה שהיית צריך לעשות זה לפתוח את אחד המיילים שהאגודה שלחה לדוא"ל שלך. [email protected] יש גם באתר האגודה אפשרות ליצור קשר. ליצור קשר עם הגזברית היא שטות, לא בסמכותה להחליט אם מגיע לך החזר, אתה מבזבז זמן וגורם לעצמך לכעוס יותר ויותר כשאתה פונה למקומות הלא נכונים, זה היה ההנהלה של המכללה ועכשיו זה הגזברית. אלי, תעצור ותחשוב מה אתה רוצה, איך לעשות את זה ולמי לפנות. וכמו שכבר כתבתי כאן, לכתוב לאגודה לא יעזור, בייחוד כשהיה חילופי דברים כאלו בין היו"ר לביניכם שגרם לכך שהוא כבר לא מקשיב לכם... תאסוף חתימות, קבוצה של אנשים היא לחץ. תביא את החתימות לניר, דרך המייל או פנים מול פנים, תפרסם אותה כאן בפורום כדי שלא רק ניר ידע שיש באמת קבוצת לחץ (זאת פעולה שתפעיל לחץ נוסף עליו). אולי כך תקבלו החזר חלקי. לדעתי אלי, כל ההתלהמות הזו הייתה נמנעת לו היית עוצר ובודק את עצמך לפני שאתה שולח מייל מתלהם להנהלה וגורם להפסקת התקשורת ביניכם, לפני שאתה כותב לאנשים בפורום תגובה עוקצנית (מגעיל לקרוא חלק מהתגובות בפתיל הזה) ולפני שאתה זורק מכתב לפח כשלא קראת אותו (וזו, אלי הטעות הכי גדולה, המכללה יכולה לעשות טעויות בחישוב התשלום- מי יבחין בזה?!). בהצלחה בהסתערות על תחנות הרוח!
 

elil1975

New member
../images/Emo6.gif האמת היא שאני די דומה לדון קישוט

מבחינה חיצונית ועכשיו נוסף עוד קו לדמיון. מגביב ! בכל מקרה, תודה על התייחסותך העניינית. אלי.
 

kunrs

New member
ניר - מקווה שקראת לגבי אלעד

שהאכיל אותך בשקרים על הבוחן אמצע.
 

elad547

New member
צודקים לגמרי!

לכל אלו ששילמו לאגודה בלי להתכוון, רציתי לומר לכם שאתם צודקים ב-100%. כשאני באתי לשלם בתיה אמרה לי שאני צריך לחתום על טופס אם אינני מוכן לשלם לאגודה, אני לא מבין למה היא לא אמרה את זה לכולם(לפי מה שאני רואה פה,מסתבר שלא). אם ציפיתם לתשובה הולמת מניר אז אתם כנראה לא מכירים אותו... תילחמו על זה כי זו הפעם הראשונה שהתשלום הינו בפורמט הזה ולכן נראה לי שאם תתעקשו יחזירו לכם את הכסף. בהצלחה!
 

bife de choriso

New member
אלי וכולם

שלחתי מייל לניר והוא מוכן להחזיר 30 שקלים זה אומנם כסף קטן אבל עדיף מכלום אז מי שרוצה שיילך לקחת
 
למעלה