HSP עונה 6 פרק 5

DJO

New member
היה מדהים אם הוא היה משווה אבל זה נורא קשה

נכון שדוואן סופר אגריסיבי וגם 3 בררלינג ממנו זה סטדנרטי אבל העניין המרכזי הוא שאייוי מפסיד גם לרוב הבלופים של דוואן.. כל מלכה כל 10 כל זוג 7 8 9.. הדבר היחיד שהוא מנצח זה אוויר גמור..
 

NoEgo

New member
ראו שהיה קשה לו לזרוק

אבל בסוף הוא מלמל לעצמו: can't be nothing... והעיף. ובאמת מה שהוא פחד ממנו זה או שיש לו AJ והוא נאטס כל הדרך או שהוא בבלוף כל הדרך, אבל עם יד יותר טובה משל אייבי אפילו 9T או שטות דומה. הוא מנצח שם אולי J8 וכאלה, שזה נראה לי גם הריינג' שדוואן שם את על אייבי עליו לאורך היד.
 

FrecCo

Member
בתכלס אייבי השווה למרסייר רק כי

לא כזה אפכת לו מהכסף, וזו הסיבה שציפיתי שהוא גם ישווה לדוואן. הרי מרסייר שיחק מושלם את היד, כל שחקן אחר היה מתקפל, לאייבי יש קצת יותר מדי כסף בחשבון בנק ועוד 100 אלף זה לא מה שיפחיד אותו, זו ההרגשה שלי. נגד טום הוא כנראה הרגיש ככל שהוא חשב על זה שהוא באמת מעניק עוד כמעט 300 אלף מתנה והוא DRAWING DEAD ובשביל זה כבר צריך לשנוא כסף. הייתי משוכנע שהוא ישווה... לטום יש ביצים של יק טיבטי, אבל זו גם הסיבה שהוא מפסיד מעל מיליון כל לילה לאיסילידור, אין לו שום פרופורציה..
 

Godu

New member
../images/Emo45.gif

מרסייר שיחק את היד מעולה. הוא שיחק כאילו יש לו קאובויז כל הדרך. וגם המשחק הטייט שלו בשאר הערב חיזק את הסיפור. הסכומים האלה פשוט כנראה לא מזיזים לאייבי. מצד שני אולי אייבי קלט איך מרסייר מחליף צבעים. הסתכלתי שם על מרסייר מקרוב והוא היה נראה קצת ירוק
אחרי הפוש הזה.
 

shaywh

New member
הה???

אתה לא נהיה השחקן הכי טוב בעולם כי לא אכפת לך מההחלטות שאתה עושה. אייבי הכי טוב כי הוא מקבל הכי הרבה החלטות טובות. אייבי ראה ואכל לארוחת בוקר אלף כמו מרסייר.
 

FrecCo

Member
בחייאת ראבקום, אל תהיה תמים

הכי טוב בעולם או לא, חצי מההחלטות שלו נעשות בידיעה שאם הוא מפסיד 100,000 זה רק גליל נייר טואלט אחד מזהב בשבילו. לא סתם רק הוא ודוואן מגיעים עם פי 2.5 יותר כסף מכולם
 

Harleydude

New member
שאני אזכיר לך

איך באחת העונות הראשונות הוא קיפל קינגים על בייבי פלופ מול אוברבט מסיבי של יוקון בראד? כנראה שמשהו במרסייר הסגיר אותו, ה3בט המהיר מדי\קטן מדי, אנאערף.. לא'דע מה אייבי קלט שם.. אבל תאמין לי שאם הוא היה עושה את הקול הזה על בסיס קבוע הוא לא היה פיל אייבי.
 

shaywh

New member
זה לא בשמיים

סה"כ הוא יודע שג'ייסון לא מתכוון באמת לשחק רק AA KK. הוא יודע שזאת הייתה הנקודה המושלמת בשביל לעשות מהלך מבחינתו ושסביר מאוד שהוא יעשה דבר כזה עם הרבה Ax. ככה שחלק יפה מהטווח שלו פספס בפלופ. אייבי גם קולט מצויין כשמתחילים לשחק מולו pokerz ופשוט מעלים לו סתם בתחרות מי יותר גבר. כמו הלמות' בפרק הראשון שניסה לייצג QQ+. במיוחד שמרסייר שחקן טורנירים מצליח אז הוא מצפה ממנו לדברים כאלה. freco- אתה מוזמן לעשות משחק אסוציאציות עם המשפט "שחקן הפוקר הכי טוב בעולם". אם יש לו הרבה כסף זה יעזור לו לקבל החלטות בצורה רגועה יותר, זה לא אומר שהוא יתחיל לזרוק אותו לפח. זה שהוא ודוואן קנו בחצי מיליון זה לא כדי להראות שיש להם הרבה כסף, זה כדי לשחק עם מעל 500 בליינדים ולכסות את כולם. זה מאפשר להם משחק יותר יצירתי ומשוחרר. נגראנו קנה במיליון בעונה הראשונה, לא היה אכפת לו מהכסף? יודע מה, פשוט תסתכל על הגרף הזה של הרווחים של אייבי אונליין לאורך השנים ותגיד לי אם יש משהו דומה לזה ואם ככה נראה גרף של קולינג סטיישן. http://www.highstakesdb.com/profiles/statistics/Allyears/Phil Ivey.aspx
 

Southparking

New member
../images/Emo72.gifשאלה לחברי הפורום

אחרי שאני רואה איך פיל אייבי (אחד השחקנים הטובים ביותר) שיחק את היד ויצא ממנה עם הפסד גדול, איך לפי דעתכם הכי נכון לשחק את היד הזו?
 

thecombina

New member
נראה לי זה לפי הקרדיט שאתה נותן ליריב

אם אתה שם אותו על יד חזקה[סטרייט,שלשה,זוגיים] ואתה יודע שאם תעשה רירייז עם הסיכוי לצבע הוא פשוט יעשה אולאין או רייז גדול נוסף והיד נגמרה מבחינתך אז אתה רק יכול להשוות ולקוות שתתפוס, אם אתה שם אותו על זוג בינוני,בלוף או במקרה הזה הפלופ לא היה סימפטי במיוחד גם לזוג אס או אס קינג אפשר להיות אגרסיביים יותר ולהעלות. מה שהיה לי מוזר ביד הזאת זה שאייבי כמעט השווה עוד 258 אלף עם זוג 6 כלומר הוא חשב שדוואן חלש ובכל זאת לא העלה לו בפלופ או בטרן,יכול להיות שהוא רק שיחק אותה חושב להשוות בגלל הטלוויזיה או שהוא הבין שדוואן חלש רק אחרי ההימור השלישי
 

thecombina

New member
אה ויש כמובן עוד אופציה

להעיף את היד הזאת לעזאזל כבר בהימור של 125,000 בטרן
 

Harleydude

New member
שיחק את היד מושלם

הוא יודע שדוואן עושה פה 3בט פרה עם טווח מ-א-ו-ד רחב עם ידיים(אפילו די מגוחך) וCBET עם כל הטווח שלו (מול כל אחד אבל בטח מול אייבי שיודע שישווה לו די לייט). מה גם שיש לאייבי תוחלת לנאט פלאש במקרה ולדוואן כן יש יד בפלופ. בטרן דוואן יודע שאם לאייבי היה עשיריות\זוגיים הוא היה מקבל רייז ברוב הזמן מה גם שזה חלק קטן מהטווח של אייבי. דוואן יודע שרוב הטווח של אייבי פה זה דרואים\זוגות חלשים. אני חושב שבגלל זה גם ההחלטה לירות כדור שני, הוא יודע שהוא נראה על לוח כזה מאוד חזק עם כדור שני כי הוא לוקח צ'ק עם טווח מאוד רחב וחזק של זוגות חזקים והטווח שלו פה מול אייבי הוא הרבה יותר ערך מאשר בלופים. כשהיהלום לא נופל בריבר דוואן מבין עד כמה חזק הוא נראה פה ושאייבי צריך סט בשביל להשוות לו שלפי איך שהיד שוחקה לא נראה שיש לו. זוגיים גם לא נראים הגיוניים בגלל הפסיביות של היד ורוב הזמן הוא לוקח פה. במיוחד שאם אני לא טועה הוא הימר 270 על קופה של בערך אותו סכום. משמע הוא צריך שהבלוף הזה יעבוד חצי מהמקרים והוא יודע כמה חזק הוא נראה. אייבי עשה קול מדהים בטרן ורוב השחקנים היו מוותרים בריבר על גודל קופה כזאת מול אייבי בריבר והוא היה לוקח אבל באמת שמה שעבר לו בראש (כנראה) שגם אם דוואן מתאבד פה יש סיכוי טוב שהוא עדיין יותר טוב מזוג 6 ורוב הטווח שלו פה זה או מונסטרים או אוויר ואם להתחשב בהימור על הטרן כמו שכבר אמרתי זה הרבה יותר נוטה למונסטרים. ראינו איזון טווחים ברמה הגבוהה ביותר ולמה דוואן הוא שחקן גדול גדול גדול.
 

Godu

New member
אייבי מלך, אבל דוואן אלוהים

אין אין אין על השחקן הזה.
 
למעלה