ברור לי שזו כנראה הסיבה..
התכוונתי שבעצם זה מוזר שבכל המדינה היתה יותר דרישה לרמות הנמוכות, שבעצם זה לא "נותן" שום דבר ושאשכרה נערכו בחינות במתכונת חלקית. אני בכלל לא מבינה למה צריך להבחן ברמות הנמוכות.. חשבתי על זה.. לי זה נראה כאילו רק תלמידי האוניברסיטה ירצו לגשת לבחינות נמוכות כי זו הרמה שלהם (נו, הדרישות האוניברסיטאיות לפחות) והם בתוך התהליך וירצו להוכיח את עצמם ובלה בלה, לכן הביקוש גבוה. אבל כשיפסיקו ללמוד במסגרת רשמית, אני מניחה שגם לימודי השפה שלהם לא יגיעו לרמות הגבוהות יותר... ובעצם, נראה לי שאלו שכבר סיימו ללמוד באונ' והמשיכו בעצמם - כמו גם אלו שמלכתחילה למדו לבד - יש להם מוטיבציה יותר גבוהה אבל הם במיעוט יחסי...