MARS של MAN

מצב
הנושא נעול.
אחלה אוטו! נסעתי בו ברומניה

אחלה אוטו! נסעתי בו ברומניה
האוטו שנסעתי איתו אמנם היה מצויד בגיר ידני, אבל חוץ מזה - אוטו נפלא! סוחב מצוין, לא רועד, לא מרעיש, לא מזהם. ההרכבה אמנם פשוטה מאוד, אבל איכותית ולא ניכר שהאוטובוס מתפרק - תכונה חשובה בכבישים הרעועים מאוד ברומניה. להזכירכם כל האוטובוסים SX, כלומר גבוהי הרצפה המיועדים לשירות בקווים מיוצרים במ.א.ן טורקיה.
 
פשוט נראה לי שלמפרקית לא צריך

מה לא מובן בזה?
כמו שהיו כרטיסניות עם דלת אחורית, ככה יש גם מפרקיות עם דלת אחורית (רביעית)
פשוט נראה לי שלמפרקית לא צריך
יותר משלוש דלתות,אגב יובל באמת אחלה של תמונות העלת.
 

אורי404

New member
אומרים שהוא האוטובוס העירוני ההכי

בתור אחד שנוסע ב262 אני לא יודע מה
טוב בו כל כך,משום מה לדגם הזה יש רעש מזעזע מהמנוע ולעיתים הוא גם רועד.
אומרים שהוא האוטובוס העירוני ההכי
טוב. יחד עם זאת, יש, עדיין, שמעדיפים את הSL, ויש כאלה שמעדיפים את הNL. הEL במעט זריז יותר בגלל משקלו הנמוך יותר. היתרון של הנידרפלור, בנוסף לזה שהוא נמוך רצפה, זה שיש לו יורו 3 (נדמה לי שבחדשים יותר יש יורו 4), לעומת יורו 2 בEL.
 

ה דרומי

New member
ספסיבה טבריש../images/Emo45.gif

MARS של MAN
שלום, היום נסעתי מספר פעמים על אוטובוס מארס של צרכבים על קו 5 בדן, למישהו יש מידע לגבי האוטובוס ? כי הוא נוסע מה זה קשה, בקושי זז, ויש רעשים ממש חזקים במנוע, ככה זה צריך להיות במאן ?!?!? ועוד שאלה, למה במארס עם מנוע של מאן החלונות האחרונים של האוטובוס יותר קטנים ? כאילו זה הולך וקטן...
ספסיבה טבריש
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה