MARS של MAN

מצב
הנושא נעול.

shery100

New member
כנראה שזה היה ממוגן מי"וש

MARS של MAN
שלום, היום נסעתי מספר פעמים על אוטובוס מארס של צרכבים על קו 5 בדן, למישהו יש מידע לגבי האוטובוס ? כי הוא נוסע מה זה קשה, בקושי זז, ויש רעשים ממש חזקים במנוע, ככה זה צריך להיות במאן ?!?!? ועוד שאלה, למה במארס עם מנוע של מאן החלונות האחרונים של האוטובוס יותר קטנים ? כאילו זה הולך וקטן...
כנראה שזה היה ממוגן מי"וש
ולכן הוא כבד ונוסע יותר קשה, וגם החלונות שלו קצת יותר קטנים
 
ממוגן אבנים נראה כמו אוטובוס

המארסים של קו186 הם
2441,2448,ממוגנות אבנים בסך הכל נוסעות לא רע.
ממוגן אבנים נראה כמו אוטובוס
רגיל אך מקרוב אפשר לראות שהחלונות שלו טיפה שונים,למיטב ידיעתי אין לדן מארס ממוגן ירי,אני אגב את המארס מעדיף בכל תצורה על הברק הכבד.
 

barak67

New member
מה הם עברו סופית מקו 400 לא נראה

המארסים של קו186 הם
2441,2448,ממוגנות אבנים בסך הכל נוסעות לא רע.
מה הם עברו סופית מקו 400 לא נראה
שהחליפו את החלונות כמה צריכים 186 ? מ 2421 עד 2430 ועוד כמה ישנים היו לו אח"כ קיבל מקו 400 2432 2433 2434 2437 ועכשיו 2441 ומעלה? כל הסדרה נעלמה לקווים 149 186 וכל מיני קווים עירוניים הברקים שקיבל 400 של יונייטד מהקיץ האחרון בכלל לא נוחים! ובשביל מה בכלל צריך מארס לקו עירוני ????
 
מארס בקו 5 + חלונות

מה הם עברו סופית מקו 400 לא נראה
שהחליפו את החלונות כמה צריכים 186 ? מ 2421 עד 2430 ועוד כמה ישנים היו לו אח"כ קיבל מקו 400 2432 2433 2434 2437 ועכשיו 2441 ומעלה? כל הסדרה נעלמה לקווים 149 186 וכל מיני קווים עירוניים הברקים שקיבל 400 של יונייטד מהקיץ האחרון בכלל לא נוחים! ובשביל מה בכלל צריך מארס לקו עירוני ????
מארס בקו 5 + חלונות
תפסיקו להתרגש ממכונות בינעירוניות שעובדות על קו עירוני, מדובר בסה"כ בחצי טור או טור, בעיקר בבוקר שהנהגים עושים כחלק מהסידור בקו 400. אחרי שהם עושים את החתיכה בבוקר בקו 5 או 42 או כל קו אחר הם עולים לירושלים. זו לא מכונה קבועה של הקו! לגבי החלונות, הם עולים באלכסון כלפי מעלה בגלל גודל המנוע, הרי צריך לשים אותו איפשהו. אם תיזכרו, ל-HOCL עם המרכב העממי החלונות האחוריים עולים באלכסון כלפי מעלה גם כן.
 

barak67

New member
לא אמרתי שהיא קבועה רק שזה קצת

מארס בקו 5 + חלונות
תפסיקו להתרגש ממכונות בינעירוניות שעובדות על קו עירוני, מדובר בסה"כ בחצי טור או טור, בעיקר בבוקר שהנהגים עושים כחלק מהסידור בקו 400. אחרי שהם עושים את החתיכה בבוקר בקו 5 או 42 או כל קו אחר הם עולים לירושלים. זו לא מכונה קבועה של הקו! לגבי החלונות, הם עולים באלכסון כלפי מעלה בגלל גודל המנוע, הרי צריך לשים אותו איפשהו. אם תיזכרו, ל-HOCL עם המרכב העממי החלונות האחוריים עולים באלכסון כלפי מעלה גם כן.
לא אמרתי שהיא קבועה רק שזה קצת
מטופש מכונה ביעירונית נגיד לקו 247 בלילה וחוץ מזה אצל קווים 168 ברובו בינעירוני . ו
 
קו 247 זה כבר סיפור אחר

לא אמרתי שהיא קבועה רק שזה קצת
מטופש מכונה ביעירונית נגיד לקו 247 בלילה וחוץ מזה אצל קווים 168 ברובו בינעירוני . ו
קו 247 זה כבר סיפור אחר
יכול להיות שהנהג מעדיף להביא את אוטו בינעירוני כי יש בו יותר מקומות ישיבה מבאוטו עירוני, ושבסידור שלו הוא בד"כ מלא בעמידה.
 

barak67

New member
../images/Emo45.gif

קו 247 זה כבר סיפור אחר
יכול להיות שהנהג מעדיף להביא את אוטו בינעירוני כי יש בו יותר מקומות ישיבה מבאוטו עירוני, ושבסידור שלו הוא בד"כ מלא בעמידה.
 

אוהד11

New member
גם בקווי אגד בחולון ובת ים מפעילים

גם בקווי אגד בחולון ובת ים מפעילים
בשעות הבוקר ולפני הצהריים בינעירוניים מסניפים שונים, שמגיעים לת"א ועושים טור או טור כפול וחוזרים לסניפים שלהם.
 
לצערי הייתי עושה נסיעות עם ברקים

גם בקווי אגד בחולון ובת ים מפעילים
בשעות הבוקר ולפני הצהריים בינעירוניים מסניפים שונים, שמגיעים לת"א ועושים טור או טור כפול וחוזרים לסניפים שלהם.
לצערי הייתי עושה נסיעות עם ברקים
של דן בקו 42,סיוט.
 

אורי404

New member
בקו 247 פועלים לרב אוטובוסים עירוני

לא אמרתי שהיא קבועה רק שזה קצת
מטופש מכונה ביעירונית נגיד לקו 247 בלילה וחוץ מזה אצל קווים 168 ברובו בינעירוני . ו
בקו 247 פועלים לרב אוטובוסים עירוני
עירוניים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה