אין
אין לי הרבה מה להוסיף על הנאמר כבר בשרשור.
בתנ"ך מופיע אדון +כינוי קניין חבור בגוף שלישי רק בצורת הרבים - אדֹנָיו (אבל בגוף ראשון גם בצורת היחיד - אדֹנִי).
זוהי צורת רבים של כבוד ומעמד (pluralis maiestatis). כיוצא בו המילה "בעל" כשנוספת לה כינוי קניין חבור היא באה בצורת הרבים בלבד (בכל הגופים). צורות היחיד "בעלהּ" או "בַּעְלִי" משמשות רק לתיאור הצד הגברי בנישואים ולא לזיקת בעלוּת.
ללא כינוי חבור, לעתים בא ברבים (pluralis maiestatis) ולעתים ביחיד.
מלשון המדרש (ואילך) מצאנו גם "אדונוֹ" בכינוי גוף שלישי חבור.
הערה:
בעברית המודרנית אנחנו משתמשים בדרך כלל בצורת היחיד של אדון (עד כמה שיוצא להשתמש בה בחברה שוללת עבדות), אך ב"בעלים" רק בצורת הנפרד (הבעלים של הרכב, ולא הבעל של הרכב,. ולעומת זאת, "בעל" בצורת הנסמך בלבד- "בעל הרכב").
"בעל" בצורת הנפרד בעברית המודרנית משמשת אך ורק לצד הגברי ביחסי נישואים.