אוי אורנג' אורנג'. מה יהיה?
הערב התקשרתי לאורנג' לבדוק אפשרות לקבלת חבילה משתלמת שאני יודע שאורנג' הציעו למנוי מסוים. אני לקוח פרטי עם עבר עסקי וגם הווה עסקי. התקשרתי לשירות לקוחות ומיד ביקשתי לדבר עם "שימור לקוחות". נציג אורנג' הציג את עצמו בשם X והודיע לי שהוא איש שימור לקוחות. כששמע על החבילה שעניינה אותי, שהיא חבילה עסקית, העביר אותי למוקד מכירות עסקי. ענתה לי נציגה שהזדהתה בשם W. היא החלה להרצות לי על התוכניות שלה אבל כששמעה על זה שיש לי קוים קיימים, החליטה להחזיר אותי לשירות לקוחות. התעקשתי שאני לא מוכן לדבר עם שירות לקוחות כיון שאין להם משהו שמעניין אותי, היא שמה אותי בהמתנה ואז ענה נציג מופתע והזדהה כאחד האחמ"שים. עכשיו מתחיל להיות מעניין... אותו אחמ"ש רצה לברר עם מי דיברתי הערב. הוא מצא שדיברתי עם נציג בשם Y שאינו איש שימור לקוחות כלל. יותר מזה, הוא לא מצא תיעוד שדיברתי עם מישהי ב"מכירות עסקי". החלטתי שאני רוצה להתלונן על השקרים שהנציגים שיקרו לי. תוך כדי השיחה עם האחמ"ש חזר אלי מנהל ב"שירות" לקוחות ומתברר שהוא X שדיברתי איתו בהתחלה, אבל בתיעוד של השיחות רשום שמו כ- Y. אותו X גם הצליח למצוא שדיברתי עם נציגה ששמה Z. הנציגים הערב מחליפים שמות כמו גרביים. כנראה שהם גם מחליפים פונקציות באותו הקצב. על המידע שהם מוסרים, ניתן לסמוך בדיוק כמו על הזהות שהם מוסרים. נציגים שמשקרים מייצגים את החברה. יוצרים מצג שווא וגורמים לאי-אמון בחברה על כל מערכותיה. באמת אורנג', לנציגים שלכם אי אפשר להאמין וזה נראה שלא מדובר בנציגים שלקחו יוזמה אישית להטעות את הלקוח. זה מרגיש יותר ויותר כמו מדיניות של החברה. אז הערב הצלחתי לתפוס אתכם במשחקים שלכם. רמי לוי יקבל עוד כמה קוים. היו שלום אורנג', הלוואי וכולתי לומר שהיה נעים ב- 11 השנים האחרונות.
הערב התקשרתי לאורנג' לבדוק אפשרות לקבלת חבילה משתלמת שאני יודע שאורנג' הציעו למנוי מסוים. אני לקוח פרטי עם עבר עסקי וגם הווה עסקי. התקשרתי לשירות לקוחות ומיד ביקשתי לדבר עם "שימור לקוחות". נציג אורנג' הציג את עצמו בשם X והודיע לי שהוא איש שימור לקוחות. כששמע על החבילה שעניינה אותי, שהיא חבילה עסקית, העביר אותי למוקד מכירות עסקי. ענתה לי נציגה שהזדהתה בשם W. היא החלה להרצות לי על התוכניות שלה אבל כששמעה על זה שיש לי קוים קיימים, החליטה להחזיר אותי לשירות לקוחות. התעקשתי שאני לא מוכן לדבר עם שירות לקוחות כיון שאין להם משהו שמעניין אותי, היא שמה אותי בהמתנה ואז ענה נציג מופתע והזדהה כאחד האחמ"שים. עכשיו מתחיל להיות מעניין... אותו אחמ"ש רצה לברר עם מי דיברתי הערב. הוא מצא שדיברתי עם נציג בשם Y שאינו איש שימור לקוחות כלל. יותר מזה, הוא לא מצא תיעוד שדיברתי עם מישהי ב"מכירות עסקי". החלטתי שאני רוצה להתלונן על השקרים שהנציגים שיקרו לי. תוך כדי השיחה עם האחמ"ש חזר אלי מנהל ב"שירות" לקוחות ומתברר שהוא X שדיברתי איתו בהתחלה, אבל בתיעוד של השיחות רשום שמו כ- Y. אותו X גם הצליח למצוא שדיברתי עם נציגה ששמה Z. הנציגים הערב מחליפים שמות כמו גרביים. כנראה שהם גם מחליפים פונקציות באותו הקצב. על המידע שהם מוסרים, ניתן לסמוך בדיוק כמו על הזהות שהם מוסרים. נציגים שמשקרים מייצגים את החברה. יוצרים מצג שווא וגורמים לאי-אמון בחברה על כל מערכותיה. באמת אורנג', לנציגים שלכם אי אפשר להאמין וזה נראה שלא מדובר בנציגים שלקחו יוזמה אישית להטעות את הלקוח. זה מרגיש יותר ויותר כמו מדיניות של החברה. אז הערב הצלחתי לתפוס אתכם במשחקים שלכם. רמי לוי יקבל עוד כמה קוים. היו שלום אורנג', הלוואי וכולתי לומר שהיה נעים ב- 11 השנים האחרונות.