אוף עם הגלגל"צ האלו

TheRasmus

New member
אוף עם הגלגל"צ האלו

White flag שמונה שבועות מקום 1.. זה לא קצת יותר מדי? (ד"א מישהו שמע מה היה במקומות 9-10)
 

stereo4me

New member
האמת שלי כבר נמאס מכל המצעדים

אני מציע שכולם יתאחדו ויהיה לנו מצעד רשמי בישראל דיי נמאס כבר באחד יש רק דאנס (אוחנה) בשני יש רק פופ (צפניה) ובשלישי פופ רוק "איכותי"(גלגל"צ כמובן) אז אולי אוחנה וצפניה תעשו משהו בנדון ותאחדו את המצעד שלכם מה אתם אומרים ???
 

Poi§on

New member
אין קשר...

לדעתי אין קשר בין איחוד המצעדים של צפניה ואוחנה. הרי אוחנה קשור למצעד ברדיו ירושלים וצפניה שייך למצעד של תפוז. איך אפשר לאחד דבר כזה?
 

א ו ח נ ה

New member
ואם כבר המצעד של תפוז...

הוא לא מצעד פופ, הוא יותר רוק בריטי ואמריקני. באשר למצעד שלנו, הסיבה היחידה שהוא דאנס היא בגלל שאנחנו מאפשרים ללהיטי דאנס לצעוד, בניגוד להתעלמות המוחלטת של שאר המצעדים בארץ (ולא בגלל שהסינגלים לא מצליחים בעולם, פשוט בגלל שהעורכים בתחנות האחרות מנסות להתחקות אחרי מה שהולך בגלגל"צ במקום לנסות ליצור אלטרנטיבה). עובדה היא שגם אצלנו Dido היתה במקום הראשון (שבועיים), ג'מליה ניכנסה ל-2, הקארדיגנז ב-4, מיסלוביץ הגלגל"צים במקום ה-6, פלאסיבו ב-11, ואניגמה ב-17, מה שמוכיח שהמצעד שלנו לא מצעד דאנס, הוא פשוט מצעד מגוון שנותן צ'אנס כמעט לכל הלהיטים שיוצאים, למעט שירים שהם גחמות של עורכי גלגל"ץ, ממש לא בא לנו לשתף פעולה עם השטויות שלהם.
 

Poi§on

New member
המצעד של גלגל"צ

הוא מצעד מצויין לדעתי ומשקף בדיוק את השירים שמושמעים בארץ. אני אישית מאוד אוהב את המצעד הזה. המצעד של רדיו י-ם, יותר מדי באמת להיטי דאנס, ומה גם להיטים רבים לא מוכרים כלל היו במקום הראשון. כמו השיר של דלריום וכו'... למרות שאני אישית מאוד אוהב את המצעד של רדיו י-ם המקומות הראשונים פשוט לא נראים לי הגיוניים וזה מה שהורס. חבל. מעניין מה יהיה שיר השנה ברדיו ירושלים.
 

א ו ח נ ה

New member
אם גלגל"צ היו משמיעים

מה שאנחנו משמיעים אז תאמין לי שהמצעד שלהם היה נישמע אחרת. זה בדיוק כמו שבאייטיז רק רשת ג' השמיעה את מודרן טוקינג, למבדה, סנדרה ושאר האירופאים בעוד שבגל"צ השמיעו רק את פוליס ופינק פלויד. הבעיה שהיום אין אלטרנטיבה בארץ. והדוגמה הכי טובה - תאזין לתכנית של עופר נחשון ב-88fm ותיראה כמה שהיא לא רחוקה מהמצעד שלנו.
 

Poi§on

New member
אני מסכים איתך...

אבל באמת לא נותנים מספיק במה לשירי דאנס. זאת הסיבה שרבים לא מכירים את השירים שמושמעים במצעד ברדיו שלכם. הרדיו שבהחלט מתקרב ללהשמיע שירי דאנס חדשים הוא רדיו בי יו.
 

stereo4me

New member
זה לא מדיוק מה שאתה אומר...

תראה מה נמצא אצלכם במקום הראשוןJurgen Vries-Wilderness באף מצעד רשמי בעולם שיר כזה לא יכנס למקום הראשון וזה מוכיח לך שהמצעד שלכם נוטה יותר לדאנס
 

א ו ח נ ה

New member
סליחה? ו-Beck הצליח בעולם?

למה כזמר עלוב כמו Beck כובש את הפיסגה בגלגל"צ אף אחד לא מרים גבה? יורגן ורייס קיבל את מירב הדירוגים השבוע, ברור שזה לא אומר שזה השיר הכי טוב במצעד אבל ככה דירגו אותו. חוץ מזה אותו דבר יכלת לומר בזמנו כשלהיטי יורו הגיעו אל המקום הראשון ברשת ג' (למשל: Indiana - all i need is love שהצליח אך ורק באיטליה).
 

TheRasmus

New member
השיר של בק זה חרא של שיר

הוא הצליח רק במצעד העלוב של פורטוגל...ועוד שיר שהצחיק אותי שהיה במקום ה1 שם הוא Blur-Out of time מי שומע את הזבל הזה???? ואיך שירים כמו Sorry seems to be the hardest word והשיר ההודי Mundian to bach ke לא צעד אצלם? ואיך בכלל אפשר לשים במצעד שירים מכוערים כמו של מקסימיליאן האקר? נראה לי שכל הסבתות מדרגות את המצעד הזה..
 
המצעד של תפוז

אני מזמין את כלל גולשי הפורום להציץ ב-20 הגדולים ולגלות ש-14 שירים (70%) הם להיטי פופ. לא ברורה לי ההגדרה המעוותת קמעה של ידידי אוחנה.
 

א ו ח נ ה

New member
צפנפן

Evanescence - Bring Me To Life Linkin´ Park - Numb Evanescence - Going Under Avril Lavigne - Losing Grip Robbie Williams - Something Beautiful Muse - Time Is Running Out The White Stripes - Don´t Know What To Do With Myself Travis - Re-Offender Nickelback - Someday זה פופ או רוק?
 
יקירי, 3 דברים:

1. רובי וויליאמס זה ממש לא רוק. בטח ובטח שלא עם השיר המהמם הזה. 2. כפי שציינתי 14 מתוך 20 שירים הינם פופ, מה הבעיה עם 30% רוק. האם זה לא מספיק מאוזן? 3. תפתח כבר לכל הרוחות את המסנג'ר שלך!!!
 

TheRasmus

New member
זה ממש לא נקרא מצעד רוק..

הרוב כאן זה רוק עם נטייה לפופ.. והשיר של רובי וויליאמס זה אמאמא של הפופ.. עריך להגיד תודה שלא שמו לנו כאן את השיר החדש והמזעזע של מטאליקה או את החדש של איירון מיידן.. בעעעעעע
 

TheRasmus

New member
הפיתרון הכי טוב הוא...

שיהיו 2 מצעדים! מצעד שירים(פופ,רוק,וכו'), ומצעד שירי הדאנס. כמו שיש בכל ארץ נורמלית! רק אצלנו משלבים באותו מצעד שירים של דיג'יים ביחד עם שירים כמו מיסלוביץ'!
 

stereo4me

New member
הפיתרון הוא שיהיה מצעד אחד

שישודר בו זמנית בכל תחנות הרדיו לגבי back שיר גדול יוצר גדול הרבה יותר טוב the rasmus
חחחחח ואוחנה שלא תבין אותי לא נכון אין לי שום דבר נגד המצעד שלכם הוא הרבה יותר טוב מכל השאר
 

TheRasmus

New member
עזוב יוצר גדול..

עדיין אני לא ממש מאמין שיש כ"כ הרבה אנשים האוהבים את השיר הזה. לדעתי גלגל"צ קובעים את הדירוגים ע"פ מה שבא להם ולא ע"פ איך שמדרגים. השיר של Beck נמצא במצעדי Adult אז לכן משהו פה מסריח. כי רוב המאזינים של גלגל"צ הם חיילים! את השירים שבאמת הכי אהובים בארץ רואים ע"פ ממוצע שלהם בכל המצעדים בארץ! תראה למשל את השיר של דה ראסמוס נכון להיום! מקום 2 בשמינייה של 102FM, כניסה ישירה למקום ה7 ברדיוס! בביו אני מאמין שהוא יכנס גבוה שיר כזה אם הוא יהיה במקום ה1 אני מבין את גלגל"צ.. אבל איך השיר של בק שלא צעד בשום מצעד בארץ הגיע למקום ה1???? מי לעזאזל אוהב את הזבל עופות הזה???
 
למעלה