אוף עם הגלגל"צ האלו

TheRasmus

New member
אה ועוד משהו לגבי בק..

איפה הם היו במצעדי העולם??? והקטע הוא שגלגל"צ חושבים שהם רשמיים בארץ חחח... השירים שמדורגים במצעד צריכים להיות פחות או יותר מדורגים בכל מצעדי אירופה! שירים כמו של בלאק אייד פיז שהגיע למקום ה1 ביותר מ15 מדינות דיידו ואוונסנס כנ"ל! אפילו הראסמוסים הגיעו למקופ 1 ב10 מדינות וצעד ביותר מ20 מדינות בעולם! ומה עם בק? כלום!!!
 

stereo4me

New member
זהו שכולם חושבים שהם הרשמיים ...

שבתכלס אף אחד מהם לא יכול להגיד את זה במיוחד לא המצעד של גלגל"צ שיש לו רק עשרות מדרגים
 

TheRasmus

New member
בעיקרון המצעדים הרשמיים בעולם

נקבעים ע"פ מכירות הסינגלים, כך זה ברוב הארצות(שוויץ,גרמניה,איטליה,אוסטריה,צרפת,אוסטרליה,וכו').. אבל בארץ כבר כמה סינגלים נמכרים בשבוע?? לכן האופציה היחידה שנשארה היא מצעדי הרדיו, שלהם לא ימצא פתרון לעולם..
 

א ו ח נ ה

New member
לפני כמה שנים שלחתי הצעה לתחנות

הצעתי לתחנות רדיו האיזוריות לאחד את כל המצעדים למצעד אחד שישודר בכל תחנות הרדיו האיזוריות, אבל אף תחנה לא השיבה בחיוב...
 
על בק ומצעדים

בק הוא יוצר מאוד מוכשר, אתה יכול לא לאהוב את השירים שלו, זה לא גורע מהעובדה שהוא מוכשר וש-lost cause הוא יצירת מופת. מצעדים - אני לא מסכים לגבי הקביעה ש"מה שמצליח באירופה צריך גם להצליח בארץ" - מה רע בקצת ייחודיות? למה כולם צריכים לאהוב את אותם השירים?
 

TheRasmus

New member
צפן כנראה לא הבנת אותי..

לא אמרתי שהדירוג צריך להיו תאותו דבר בכל העולם..(למרות שיש ארצות שהמצעדים שלהם ממש מועתקים אחד מהשני), פשוט אמרתי שצריכים להצעיד שירים שצועדים בכל המצעדים בעולם, והדירוג יהיה לפי טעמם של המדרגים..
 

TheRasmus

New member
ובאמת חבל שכך..

וד"א המצעד של רדיוס מאוחד.. לא? בכך אופן בתאכלס הסגנונות של התחנות שונים.. בBU אוהבים יותר מדי דאנס ומוסיקה שחורה.. ברדיוס הרוב זה פופ קיטש פופ.. 102FM זה ממש כמו גלגל"צ אבל רק בתוספת וסיקה ישראלית..
 
פתרון למצעדים הרשמיים

הפתרון שלי: מצעד 20 הגדולים המערבב ישראלי ולועזי ביחד!(לדוגמה:1.נינט 2.ביונסה...), לא משנה באיזה פורמט(סינגלים/תחנת/ות רדיו, למרות שאינני מבין מדוע אי אפשר לעשות מצעד סינגלים כנהוג בשאר העולם?)
 
למעלה