אורך רכבות ואורך טווח התכנון
אורך רכבות ואורך טווח התכנון
היום ראיתי מחזה שפשוט גרם לי לגיחוך וגם קצת כעס. לתחנת האוניברסיטה הגיעה מצפון רכבת המורכבת מחמישה מערכי IC3. הרכבת היתה ארוכה מדי והמערך האחרון עמד מחוץ לרציף. אז הדלתות נפתחו והיו כמה פקחים שדאגו שאנשים לא יעברו דרכן. אז אני מבין שברכבת לא יודעים לתכנן לטווח ארוך. תחנת האוניברסיטה עדיין לא הושלמה וכבר הרציף קצר מדי... אז יש לי שתי שאלות: 1. האם יש כוונה להאריך את הרציף (ועוד רציפים שבהם יש בעיה דומה)? 2. אם באמת צריך להאריך את הרכבת בגלל עומס הנוסעים, האם ניתן לחבר מערכי IC ומערכים דו קומתיים לרכבת אחת וכך להגדיל את הקיבולת לגובה ולא לאורך?
אורך רכבות ואורך טווח התכנון
היום ראיתי מחזה שפשוט גרם לי לגיחוך וגם קצת כעס. לתחנת האוניברסיטה הגיעה מצפון רכבת המורכבת מחמישה מערכי IC3. הרכבת היתה ארוכה מדי והמערך האחרון עמד מחוץ לרציף. אז הדלתות נפתחו והיו כמה פקחים שדאגו שאנשים לא יעברו דרכן. אז אני מבין שברכבת לא יודעים לתכנן לטווח ארוך. תחנת האוניברסיטה עדיין לא הושלמה וכבר הרציף קצר מדי... אז יש לי שתי שאלות: 1. האם יש כוונה להאריך את הרציף (ועוד רציפים שבהם יש בעיה דומה)? 2. אם באמת צריך להאריך את הרכבת בגלל עומס הנוסעים, האם ניתן לחבר מערכי IC ומערכים דו קומתיים לרכבת אחת וכך להגדיל את הקיבולת לגובה ולא לאורך?