אושיקו, תודה על הקבלת הפנים

אושיקו, תודה על הקבלת הפנים

אכן הרבה יותר זול מפסיכולוג. ד"א מה מחיר הנחה ? תודה על העדכון שיש עוד משהו מתותחנים, עוד לא מצאתי אותו/ה מקווה שיראה אותי כאן ונתעדכן ברשימות ציוד.
 

oshiko

New member
רוני61

זה הכינוי שלו בפורום. הוא גם רואה את השרשור כך שאין בעיה. המחיר הוא על בסיס סחר חליפין של מצבי רוח. כל מי שלא מוצא את עצמו שבוז בפרק זמן מסויים תורם אחוזים נכבדים מהאופטימיות שלו לטובת מיואשי אותו פרק זמן. נראית לי עסקה כדאית לכולם.
 

רוני61

New member
רוני זאת אני אמא

" נתראה" ביום ראשון בלישכת גיוס גיוס תותחנים מחר קניות אחרונות
 

oshiko

New member
אופס ... ידעתי את זה

הגיל, הגיל, מה לעשות ... לא בטוח שתיפגשו אלא אם כן שתיכן מאותה עיר או מאותו אזור.
 

רוני61

New member
עכשיו קראתי את שרשור ההכרות

אז גם הבן שלי עבר את מבדקי צוללות אבל בסוף לא נישאר מבחירה עבר תהליכים עם עצמו בנושא מעניין איך דברים מתרחשים במקביל
 

oshiko

New member
זה מראה על מוטיבציה ויכולות

אז כנראה שכדאי לשניהם לגשת לגיבוש "מיתר" או לנסות להתקבל לאחת היחידות היותר איכותיות בתותחנים.
 

רוני61

New member
מה זה גיבוש מיתר?

האם יש מיגבלת פרופיל? לבני פרופיל 72 ולכן הרבה יחידות איכותיות סגורות בפניו. אני יודעת שבתותחנים יש "מורן" ולזה אין לו פרופיל.
 

oshiko

New member
מיתר

זו יחידה מיוחדת של התותחנים (הייעוד חסוי) שצריך לעבור גיבוש כדי להתקבל אליה. אבל צריך כנראה פרופיל 82 ומעלה. יש עוד יחידות איכותיות שפתוחות גם לפרופיל 72 אם אני לא טועה.
 

סמדר בנ

New member
MLRS

ביתי הבכורה היתה לוחמת ב-MLRS. השתחררה לפני כחודש. במחזור שלה לפחות, המיון של הבנים נעשה בשבוע הראשון של הטירונות (הבנות מאותרות עוד קודם). בשבוע הראשון הבנים עוברים כל מיני מטלות וממוינים ליחידות השונות של חיל התותחנים לפי קריטריונים השמורים עם החיל... הגדוד עצמו קטן ואנשים איכותיים לדברי הבת שלי. צריך להביא בחשבון שחלק גדול מהגדוד "מבלה" רוב השירות בשטחים.
 
שלום רוני 61

סוף סוף הצלחתי להכנס, בעיה במחשב. באיזו לשכת גיוס אתם מתגייסים ? אנחנו בירושלים. הנתראה ?
 
גם לכם...תעדכני בבקשה קניות

אנחנו כבר סיימנו, אבל אולי שכחנו דברים. תודה
 
רוני 61 - עוד משהו...

את יכולה לומר לבנך שיש קומונת תותחנים שמדברת רק על תותחנים, כל המסלולים, הסברים, כתבות, הבהרות, תמונות. אתמול נכנסנו לזה ומאד מומלץ. שיכנס בתפוז לקומונות וירשום קומונת תותחנים.
 

רוני61

New member
תודה על המידע

אתמול כתבתי ארוכות לאחר שחזרנו מקניות ליום א' אבל התפוז "אכל" את ההודעות ולא שלח אותן. אז ככה- בקצרה- קנינו כל מה שצריך לפי הרשימה של החנות משולבת עם מה שאנחנו הכנו סכום כולל של מעל 1000 שקלים בלי תרופות פלסטרים וכו.. אם זה יעזור לו מה טוב. את הרוב אני בכלל לא מזהה יודעת לזהות רק גופיות גרביים חולצה טרמית וכדומה . לסיכום-היה כיף לבלות את היום יחד על אף המטרה.
 

oshiko

New member
בעיות טכניות ...

לגבי בעיות טכניות שקיימות בשימוש בפורום, בין אם מדובר בחוסר ידיעה ובין אם מדובר בבאג של הפורטל,המקום להעלות אותן הוא פורום "משוב". יש קישור בולט בעמוד השער של הפורומים. אני מציע שתעלי שם גם את הבעיה שציינת. ככלל, אם הודעה היא ארוכה מדי, מומלץ לחלק אותה למספר הודעות לפי הצורך.
 

סמדר בנ

New member
סוללה לסלולרי

ממליצה לקנות סוללה נוספת למכשיר הסלולרי. באוהלים אין היכן לטעון את המכשיר.
 
למעלה