אושיקו, תודה על הקבלת הפנים

וואלה, באמת דיברנו על זה אבל הבן

אמר שממילא לא פותחים את הפלאפון כל היום רק בערב והסוללה שלו חדשה. טוב, נשאל אותו שוב. תודה
 

סמדר בנ

New member
נכון, אבל...

מהנסיון שלנו - זה נכון שביום לא פותחים אבל יש להם שעת ת"ש בערב ואז הם מנצלים אותה להתקשר לכל החברים והמשפחה - הסוללה נגמרת (תחשבי שבועיים + שבת). אנחנו, אחרי שראינו שהבת נשארה ללא סוללה פשוט רצנו וקנינו. מי יודע - אולי הוסיפו בינתיים שקעים? דבר נוסף שרצוי לצייד אותו - כסף קטן למכונות (שתיה, ממתקים). הם בד"כ לא יגיעו בשעה שהקנטינה פתוחה ואז נשארו מכונות. מבחינת אריזה - למדתי שיטה מאמא של תותחן ממחזור בוגר יותר - ארזנו את הכל בשקיות (קניתי שקיות עם "זיפ") - כלומר תחתונים לחוד, גרביים לחוד, גופיות וכד'. הם כל כך לחוצים בזמן שאם הכל מעורבב אז לא מוצאים בתרמיל כלום וגם יש המון אבק וככה זה פחות מתלכלך. כל שבת שהיא היתה בבית היתה לנו שעת אריזה - קצת מייגע אבל שווה.
 
תודה על הטיפים ובעניין האריזה

את כל כך צודקת , בני נוהג כך כבר בהרבה שנים של טיולי צופים, הוא לימד אותי את השיטה, והוא כבר אלוף באריזות, הוא לא מערב אותי בכלל, רק מבקש שאזכיר לו דברים שאולי שכח. אולי זה לא מתאים לצבא אבל הוא אפילו מכין שקיות שקורא להן "ערכת מקלחת": לבנים, מגבת, גרביים, בגדי שינה ואת המלוכלכים מכניס לאותה שקית, מאד נוח כשהכל מגיע הביתה לכביסה. לגבי חשמל, אין מצב לדעתי, עדיין ישנים באוהלים. יש עוד יומיים להתארגן על סוללה
 

סמדר בנ

New member
../images/Emo92.gif ו-../images/Emo50.gif

יש כזו שקית מבד שמיועדת לכביסה מלוכלכת - שרתה אותנו יופי במהלך כל השרות שלה
 

סמדר בנ

New member
עוד מעט....

הבת הבכורה שלי השתחררה לפני חודש (הקלה גדולה...). הבת השניה שלי בי"ב - מלש"בית - עוד לא ברור היכן תהיה. גם היא רוצה שירות מאתגר כמו אחותה, אם כי לא כלוחמת.
 
איזה פחד בשטחים, הבנות מתפקדות

בדיוק כמו הבנים ? מזה אני הכי מפחדת - מהשטחים ! דבר אחד אני שמחה שהבן לא רצה ולא ביקש אף אחד מחילות רגלים,גולני, גבעתי צנחנים. הייתי מתה.אבל הבנתי שבכל חייל יש להם תקופת שירות בשטחים.
 

immale

New member
חזרתי

נסעתי לבוף שבוע... כן, הבנות מתפקדות בדיוק כמו הבנים. לשטחים מתרגלים. הבת שלי עשתה קורס מפקדים ואחריו עד סוף השרות שלה שרתה בשטחים. הצורה שבה היא התייחסה לזה עזרה גם לנו לעבור את התקופה.
 

oshiko

New member
ט"ש

השעה בערב נקראת ט"ש - טרום שינה, להבדיל מת"ש - תנאי שירות. מהניסיון שלי במילואים יש במחנה רשת חשמל שעוברת גם בין האוהלים, ויש שקעים ונורות חשמל באוהלים. לא מאמין שאין בשיבטה.
 
תודה, מסיפורי חברים שבשבטה

עכשיו, אין חשמל ואין איפה להטעין, אולי הם לא יודעים. בכל מקרה סוללה חליפית תהיה.
 

oshiko

New member
לא יאומן ...

אם זה כך, האורח הבא שלנו בפורום חייב להיות הרס"ר של שיבטה. שאלות: 1. מי היה תומס אדיסון ומה הוא המציא? 2. באיזו מאה אנחנו חיים!?
 

The Blue Fairy

New member
לפי מה שהבנתי בשיבטה יש איפה

להטעין, אבל לא לטירונים. רק למפקדים וכו'..
 

oshiko

New member
אין כמו צה"ל!

זה מה שאני אוהב בצבא ביחיד והמיוחד שלנו. מצד אחד מדברים על צבא יבשה דיגיטלי, עם מזל"טים שאפשר לירות מהפק"ל האישי כדי לראות את האויב שמסתתר; ומצד שני החשמל
עדין לא הגיע לשיבטה ..!..
 

immale

New member
הטענת טלפונים

לטירונים בשיבטה (אוהלים) אין שקעים להטענת טלפונים סלולריים. במסגרות מתקדמות יותר שישנים במגורי קבע כבר אפשר להטעין. אגב, בבסיסי האימונים החדשים של הצנחנים וגולני, יש ליד כל מיטה שקע להטענת הנייד... כלומר הקידמה הגיעה כבר לצבא, רק שעדיין לא לכל מקום (שאלה של תקציב בין היתר).
 

oshiko

New member
עכשיו אני מבין את הגרפיטי הידוע ...

"שיבטה קיימת והעולם שותק". גרפיטי-שירותים ידוע. אגב, למי שרוצה את הרשימה המלאה יצא ספרון קטן, אם כי קצת יקר. נמצא בחנויות הספרים.
 
למעלה