אז איך היה השבוע הראשון?

איזה מאמרים הוא רוצה שתקראו?

אנחנו צריכים לקרוא את נאום הניצחון של אובמה, את הנאום של מנחם בגין בבחירות 81 ואת נאום ההספד של פריקלס מרגש לא? :(
 

LemonLimeLilach

New member
זה דווקא נראה לי נורא מעניין

לי יש לקרוא על מצבם הטבעי של בני האדם מבחינת אשרם ומצוקתם ועל הממשל המדיני מאת ג'ון לוק. עשית את המבחנים בהיי לרן של קריאה מודרכת? נראה לי שהסתבכתי שם
 

Black Star

New member
מיודובניק נוראי

המלצה חמה: אפשר בכיף להפסיד את השיעורים, לא נאמר בהם שומדבר חשוב. תקחו סיכומים מחברים, אתן יכולות לקחת ממני סיכומים של שנה שעברה - אני מאמינה שלא הרבה ישתנה, אפשר להצליח בקורס הזה ולקבל ציונים מעולים בלי להגיע לשיעורים. אני אישית התמכרתי לזומה בזכות השיעורים האלה (זוכרים שדיברנו על טבע 1 ושאין שם וויירלס...?). ואגב, מצחיק שאתן קוראות לזה מממ, לנו היה שיעור אחר שקראנו לו מממ.
 
אני אשמח לקבל סיכומים :O

זה סרט רע כל הNON-WIFI הזה בטבע 1 אני ממש סובלת מזה בשיעורים של טלשיר
 

Black Star

New member
לפי מה שהבנתי שנה שעברה

הקורס לא ממש זהה בתכנים בין מיודובניק וטלשיר, לכן אני לא ממליצה להעביר סיכומים בין 2 הקבוצות. בכל מקרה, תחפשי בבנק האקדמי של האגודה, יש מלא סיכומים משתי הקבוצות שם. (כמובן שאין לי בעיה לשלוח בכל זאת, אם תהיי מעוניינת)
 

LemonLimeLilach

New member
אני מאמינה שלא נאמר בהם שומדבר חשוב

עם איך שהוא חופר וחוזר על עצמו! הצילו.
 

Anwanis

New member
היה נחמד ביותר

יש די הרבה חומר לקרוא בסופ"ש, אבל הוא מעניין. רק שההיי לרן האדיוטי הזה כל הזמן נתקע לי ויש מאמרים שאני פשוט לא מצליחה להוריד או לפתוח. ויש לי אקרובט רידר, זה לא הבעיה.... חלק הצלחתי וחלק מצוין לי "הורדת המשאב נכשלה". נווווו וככה אפשר ללמוד? צילומים עוד לא צילמתי, אבל הוצאתי די הרבה כסף על אקדמון (ספרי לימוד - קניתי שניים, לא יותר מדי יקר. קניתי גם את הדיסק און קי שבמבצע ועטים ועפרונות, למרות שהחלטתי להתחיל להקליד את השיעורים העיוניים בלפטופ. הרבה הרבה יותר נוח!) ובעיקר כסף על אוכל לדירה, אבל השותפים צפויים להחזיר את חלקם בקרוב וזה יתאזן. הייתה חוויה של ממש לנסוע הבוקר למחנה יהודה לקניות, אני פשוט מתה על ירושלים.
 
שבוע חוייתי לכל הדעות...

השבוע עבר לי בהלם אוניברסיטאי כמעט מוחלט... מה זה הלוחות הירוקים האלה בכיתות????!?!?!? :) הרגשתי קצת כמו זומבי בהליכה מהרצאה להרצאה. השתפרתי מבחינת יכולות הניווט שלי עד לרמה שהפסקתי ללכת לאיבוד בקמפוס (במקרה שלי זה מאורע נדיר...) אבל הסביבה סבבה בסך הכל. כל האנשים שיצא לי להכיר שלומדים איתי התגלו כ'לא יצורים בעליל' :) - אפילו נורמלים במידה סבירה, מה שממש סבבה :) אבל המטלות כבר החלו לזרום בשבוע הראשון, ונראה כי "היד עוד נטויה" לגביי ההמשך. בשבוע הקרוב אני מקווה לצאת קצת מרחבי הקמפוס ... סופשבוע של מנוחה וצבירת כוחות לכולנו :)
 

Neptunes Child

New member
האנשים באוני'-

מפתיע לטובה, נכון? אחרי שלמדתי שנה אחת בבן גוריון, הייתי בטוחה שכשאני אגיע לעברית אני אחטוף הלם תרבות. עדיין יש קורסים מסוימים שכשנכנסים אליהם רואים המון המון אנשים מוזרים, אבל בסה"כ יש אנשים כיפים ממש!
 
כן זה נכון... מצד שני,

אני חוששת שהנחמדות הזאת של כולם זה כי זה השבוע הראשון... ובהמשך יתגלו החברים האמיתיים...:) אבל בינתיים מקווה שיהיה שבוע מוצלח לפחות כמו הראשון... :)
 

Anabol

New member
לא כל כך הרבה

אני די גאה בעצמי, למרות שהייתי לחוץ, אני רואה שנשאר הרבה זמן פנוי. השתדלתי השבוע לא להיות חלק מהלמינגים שקונים את כל הספרים את כל המקראות ונרשמים לכל דבר- אני חושב שירצו לרשום אותי לאגודת משפטים גם עוד שבוע, ולקנות את הספרים אפשר גם עוד שבועיים. בכלל, נראה לי, אבל אולי אני טועה, שכל מי שמסיים את שנה א' נתקע עם כל הספרים האלה שהוא קנה ואם אני יגלה שבאמת צריך אותם אני אמצא מישהו משנה מתקדמת ואקנה ממנו. זה פחות רלוונטי במשפטים שהספרים זולים, אבל יותר קריטי בספרים כבדים בכלכלה, ובכלל זו דרך טובה לחסוך כסף. עוד דרך טובה לחסוך (לפחות למי שיש לפטופ) היא לא לצלם כל כך הרבה, אלוהים... אנשים מצלמים כל חומר קריאה, כל פס"ד, כל שטות שהמרצה רק מזכיר. בשביל מה? יש לנו את כ-ל הדברים האלה או בפדאור או בתקדין שחילקו לנו, ואם לא, אז הם בטוח מופיעים בהיי-לירן. ואפילו יותר חשוב מהעובדה שזה חוסך כסך, זה שזה ה-ר-ב-ה יותר נוח. אני בא לאונ' עם תיק ובו רק פלטופ, אוכל ושתייה. אני לא צריך להסחב עם דפים מצולמים, קלסרים, מחברות, מרקרים, מהדקים וכל השטויות האלה. ודבר קריטי אחרון, זה שאני יכול לקחת את העבודה הביתה בסופ"ש. אמנם גם אנשי הקלסרים יכולים, אבל אני מניח שככל שהשנה תתקדם והקלסרים יתפחו יהיה יותר קשה לקחת 5-6 קלסרים מלאים בדפים בתיק ולהחזיר אותם. שיהיה לכולנו בהצלחה.
 

Neptunes Child

New member
מעייף, מעייף...

בלימודים מאוד נהניתי
. יש לי קורסים ממש מעניינים השנה, וכבר בתחילת השבוע הרגשתי את המוטיבציה של קורס מעניין. אני מקווה שזה לא יעלם במהלך הסמסטר... חוץ מזה במהלך השבוע שיניתי איזה 8 פעמים את המערכת שלי. בנתיים גם הספקתי לעבור דירה השבוע, דבר שלא הייתי מסוגלת לעשות אם החבר שלי לא היה מסדר את רוב הדברים. בסופו של דבר, ביום חמישי בערב הבית כבר היה מסודר ואפילו נקי! נשארו רק עוד שני ארגזים...
כבר הספקתי לבזבז כמעט 300 (!!!) שקל על ספרים, אבל זאת המחלה הקטנה שלי. הדבר הראשון שקניתי לבית החדש היה ספריה ענקית... כמעט שאין זמן, בין העבודה ללימודים ולבית, אבל זה גם כיף. מה שלא כיף, זה שהשעון הביולוגי שלי שינה את עצמו ל"דני צריכה להתעורר ב6:58". והנה אני כאן, 7:18 בבוקר, בשבת. אבל אולי זה יתן לי את הכמה שעות האלה לקרוא את 200 עמודי המאמרים שהצטברו לי במהלך השבוע. לא מאמינה שהם כבר הספיקו לתת כל כך הרבה קריאה.
שתהיה לכולנו שבת שלום, שקטה ונעימה.
 

RichardSmith

New member
נגמר השבוע?! לא שמתי לב!

לא הספקתי לנשום... יש שני תרגילים ולהתכונן לבוחן ולשיעור בליניארית... עמוס משהו.
 
למעלה