אז איך היה השבוע הראשון?

Anabol

New member
בשביל יש את גוגל DOCS

והוא גם tab אחד ליד הgmail - מאוד שימושי - DOK יכול להאבד או שאפשר למחוק ממנו משהו בטעותץ
 
איך הDOK ?

שווה לקנות? הרתיע אותי קצת המחיר שלו...מחשש שזה לא יהיה טוב או משהו כזה...
 
היה שבוע מעצבן!!!

כמעט כל השיעורים שלי היו שיעורי פרטים טכניים השתעממתי קשות. יש לי תרגיל ביבליוגרפיה להגיש ליום א' ובעיקרון כל המטלות שלי לסופ"ש זה קריאת מאמרים באנגלית. מה שכן, נורא נהניתי בשיעור של פוליטיקה השוואתית עם גידי רהט. ספרים? הסיוט שלי! בינתיים קניתי 2 בלבד, שעלו לי 300 שח..כן נו, ככה זה כשלומדים פוליטיקה השוואתית וצריך לקנות ספר ב265 שח!!!! חוצמזה, נשארתי סופ"ש במעונות ואני לבדי בדירה :O SPOOKY חחחחחחחחח האמת שלא שונה במיוחד ממה שקרה במהלך כל השבוע. אני מרגישה שאני גרה בדירת רפאים כי אין בני אנוש בדירה הזו, אף פעם!!!! ועשיתי כביסה היום =] מכונות הכביסה בכפר הסטודנטים מוזרות נורא!
 

LemonLimeLilach

New member
אני איתך לגמרי

גם אני קניתי את הספר הנ"ל... את קונה את השני? אני לא רוצה לקנות אותו. נראה לי שאני קודם אראה כמה עמודים זה בדיוק ואם זה נורא לצלם. אני גם נהניתי בשיעורים שלו, מה שאי אפשר להגיד על מבוא למדע המדינה עם מיודובניק, הוא משעמם כל כךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz אני מנסה לסכם את הפרק ה 2 של H&H לקראת השיעור ביום שני ואני כל כך משתעממת ולא מצליחה להתרכז בזה
אגב אם מדברים על כביסה. ביום חמישי באוטובוס עלו מלא אנשים עם שקי כביסה ענקיים. למה לקחת את הכביסה לאמא? תעשו לבד!
 
מבוא למדע המדינה (ממ"מ) זה סיוט

אני עם טלשיר :S ואני סובלת קשות בשיעור האחרון שיחקתי באבלס בלפטופ וגרמתי לחבר להתמכר עוד לא התחלתי לקרוא את פרק 2 יש לי 3 מאמרים לקרוא לממ"מ :p את השני לא קניתי בינתיים הוא לא אמר שזה ספר חשוב ממש כמו H&H מה את לומדת יחד עם מדע המדינה?
 

LemonLimeLilach

New member
לימודים לטינו אמריקאיים

לפחות את מנחמת אותי בזה שכל ממ"מ נוראי. עד עכשיו בכיתי לעצמי שאם הייתי בוחרת את הקורס השני אולי לא הייתי סובלת
יש לי גם כמובן מאמרים לקרוא... אבל הם יותר קצרים, אז אני משאירה אותם למחר.
 
אני עושה במחלקה שלך קורס צרפתית

יש שם אנשים *קצת* הזויים אני חייב לציין.
 

LemonLimeLilach

New member
אני בספרדית

ורובנו נורמליים. יש את המעצבנים האלה שהיו בדרום אמריקה וחושבים שהם יודעים ספרדית ואיכשהו עדיין לוקחים ספרדית למתחילים, אבל הם מעטים.
 
על אותו משקל

יש את אלה שחושבים שהם יודעים צרפתית אבל מדברים עם המון שגיאות :) ויש את אלה שהחליטו באופן עצמאי להשתתף בלי שהם רשומים בכלל אצל המורה...( "כן אני עדיין לא נרשמתי לקורס, אבל אני ארשם ממש בימים הקרובים")
 

LemonLimeLilach

New member
מילא לדבר עם שגיאות

אבל שהמרצה פונה לאחת התלמידות ושואלת אותה שאלה, ותלמידה אחרת קופצת ועונה בשבילה, וואו זה מרגיז. בסדר הבנו שאת יודעת. עכשיו תתני לאחרים ללמוד!
 
למעלה