אז איך עבר עליכם השבוע?

0Pandemonium0

New member
אז איך עבר עליכם השבוע?

שלי היה בסדר גמור, תודה ששאלתם. כמובן שעדיף סוף השבוע מהשבוע כשאתה בצבא... אבל הסוף שבוע שעבר היה פשוט הטוב ביותר שהיה לי מזה זמן רב, אני חושב. בחמישי הייתי בהופעת מחווה לביטלס. פשוט עלתה איזו להקה ושרה שירים שלהם והיה פשוט מדהים. שרתי את הכל. היינו הרבה חברים והיה לי שם קטע מאוד מוזר עם אחת מהם, שבעצם הכרתי רק באותו לילה אבל היא הייתה בשכבה של חבר שלי, אז הם מכירים. היא רואה אותי: "וואו! אני לא מאמינה! אתה ממש דומה לאקס שלי כשהוא היה בן שלוש עשרה!" וזה נשמע קצת מעליב כי אני בן עשרים, אבל אמרתי, נזרום איתה: "אה, אני אקח את זה כמחמאה, כי זה אומר שאני נראה צעיר." בחשיבות עצמית מסוימת. ואז היא אומרת: "זאת מחמאה גדולה. הוא היה ממש ממש ממש חתיך!" ואז אני מסתכל עליה. "אה, אוקיי."
ביום שישי הלכתי עם חבר לבית של חברה נוספת, שהייתה שכבה מתחתיו. הכרתי אותה בסדנה לכתיבת שירה שהייתי בה, אבל לא ממש דיברנו. ושבוע אחר כך היה באותו סטודיו מודל עירום, כזה עם דוגמנית שיושבת עירומה ומציירים אותה. ושם פגשתי אותה שוב, בתור הדוגמנית. O.O אז זה לגבי ההיכרות שלנו לפני איזה שלושה חודשים. היא ממש מגניבה.
ביום שישי היינו אצלה לסדנת כתיבה. חבר שלי הביא יין לבן כי הוא התכוון ללכת למסיבה אחרי זה, אבל בסוף פתחנו אותו שם. הייתה מוזיקה ברקע וכל אחד הקריא דברים שלו ודברים של האחרים ודיברנו על מוזיקה וכתיבה ואמנות. היא גם הראתה לי את הציורים שלה, שראיתי בפייסבוק. הראתה לי את המקור.
בקיצור היה ממש מגניב. חבר שלי הקריא סיפור שכתבתי והוא ממש התלהב, והיא מחאה כפיים. XD בשבת נסעתי עם חבר אחר לבת ים לבקר חבר שגם כותב. היינו קצת בקניון בת ים ואחר כך נסענו לתל אביב לחבר נוסף שגם כותב! והוא מנהל פה את פורום כותבי מדע בדיוני ופנטזיה, 438, ומתגייס עוד שבועיים, מסתבר. וככה היינו ארבעתנו ויש אפילו תמונות של זה בפייסבוק. ואז נסענו להחזיר את החבר לבת ים ונסענו הביתה. ואז הלכתי לבית קפה עם המשפחה. זהו.
אתמול הייתי במסיבת פיפטיז וסיקסטיז בחיפה. XD
 

OOOO0

New member
וואו, אתה בהחלט יודע לנצל את סופי השבוע שלך!

הכל נשמע ממש מעולה, אני שמחה לשמוע ותודה רבה ששיתפת!
לי היה שבוע די משעמם, אני לומדת קורס בשיטות מחקר, אבל לא נראה לי שזה מעניין כאן מישהו.
 

0Pandemonium0

New member
כן, מאז שהתגייסתי למדתי לישון פחות ולעשות

יותר.
קורס בשיטות מחקר נשמע ממש משעמם, למען האמת. אבל לפחות ספרי לנו איך הוא. אני מקווה שהוא לא משעמם גם אותך.
 

OOOO0

New member
נשמע לי אחלה דרך לחיות!

האמת, בינתיים, יחסית לקורסים בסטטיסטיקה שלקחתי, דווקא די נחמד לי. אנחנו לומדים על כל מיני סוגי מתאמים במחקרים, ועל כל מיני קשרים: שלפעמים יש קשר מזויף ולפעמים קשר מתווך וכו'. זה מלמד אותך לקרוא מחקרים בעיתונים בעיניים ביקורתיות. אתה לומד שלא כל מחקר שמוצג לך הוא בהכרח נכון, ושלא נבדקו כל הגורמים, ושגם אם יש קשר בין שני גורמים אתה לא יכול לדעת מה השפיע על מה והאם באמת זה אחד הגורמים שהשפיע על השני, ולא בכלל איזה גורם שלישי.
 

remundo

New member
או בקיצור, התקשורת שקרנית.

או לייתר דיוק, התקשורת "מנתבת את המידע כך שיעביר את המסרים שהיא רוצה להעביר", שזה בעצם סוג של אותו הדבר כמו מה שכתבתי בנושא. נו, שיהיה. בחמישי עשיתי תרגילים באינפי ופיזיקה, בשישי ישנתי רוב הזמן, בשבת לא יצאתי מהבית... אה, כן, עכשיו נזכרתי למה. *מהנהנת בכובד ראש*. אה, וסתם השחטתי את הזמן כזה. נו, מגיע לי, קצת. שבוע טוב~
 

OOOO0

New member
כן, זה מה שאני אומרת כאן כל הזמן.

לא צריך להאמין לכל מה שכתוב בעיתון או רואים בטלוויזיה. ובטח שמגיע לך להשחית את הזמן.
שבוע טוב!
 

Yuske

New member
תלוי מי הנשחט...

אצלי פסיכומטרי...ביום חמישי ושישי עשיתי לי סוג של מנוחה קטנה בחמישי אחריי הקורס נחתי וביקרתי אצל חבר ובשישי קמתי מתי שהתעוררתי (שזה יצא 11 או 12 או משהו) ולמדתי איזה 3 שעות בערב היום חזרתי לתלם הלמידה מ9 בבוקר (למרות שהייית עייף וקצת לא הרגשתי טוב אז במקום ללמוד מ9 יותר התקלחתי וישנתי לעוד איזה 10 דקות) אבל אחר כך למדתי יותר טוב... אני לא מתחרט על זה שלקחתי הפסקה כי הייתי צריך אתמול לישון באופן נורמאלי ולקחת איזה סוג של חופש כזה למוח... והיום, היי זה עזר ללמידה שלי אז יצא טוב אני מקווה... אין לי כוח לכלום אני רק רוצה שייגמר הפסיכומטרי הזה ושאקבל ציון טוב וככה אוכל לחזור לחיים שלי (והפעם לעשות איתם משהו כמו לראות\לקרוא מלא דברים) בקשר לאורגן אני אתקצר שעשינו הפסקה זמנית ונראה כבר מה יהיה... משהו שאני חייב לשתף - http://www.youtube.com/watch?v=SVwYqihHpcE&feature=rec-HM-fresh+div okui masami feat May'n שתיי זמרות מעולות^^, מצאתי את הקליפ הזה לפני 20 דקות והוא מעולה! גם השיר וגם הקליפ! מממ מנסה לחשוב אם יש עוד חדש...לא כלכך האמת - בעיקר לומד ומתגעגע לחברים>.>... ולאנימה>.>... וללישון>.>...
 

Yuske

New member
אני שוקל האמת

להחליף את התמונה שלי בתפוז... כלומר, מצד אחד אני לא מזהה שזו התמונה שלי בצד כאן...אבל מצד אחר - זו הסכין הכי מדהימה שראיתי מימיי... וגם היא איתי ממתי שנרשמתי לתפוז...(שזה מצד אחד גורם לי לרצות לגוון ומצד שני אני לא רוצה לשנות כי אתגעגע לתמונה)
 

OOOO0

New member
תחשוב מה יותר חזק אצלך

הרצון לגוון או הרצון לשמור על התמונה הזו. אולי תעשה ניסיון ותוריד את התמונה ואז תבדוק איך אתה מרגיש עם זה.
 

Yuske

New member
הממ זה נכון

וואו הלוואי ואלה יהיו הצרות של כולנו, להתלבט אם להחליף את התמונה שלהם באתר של תפוז אבל אני מתעצל האמת להוריד את התמונה\ להחליף אותה למשהו אחר... נראה אולי אני אחטוף גחמה מתישהו ואעשה עם זה משהו בנידון.
 

OOOO0

New member
../images/Emo6.gif

כן, הא? התלבטות ברומו של עולם. אולי אם אתה מתעצל עמוק בתוך הלב כבר החלטת להשאיר את זה ככה? הרי אם ממש היית רוצה להוריד אותה בטח היית עושה את זה כבר. וה"אחטוף גחמה" הזה הרג אותי....
 

Yuske

New member
נכון, האמת שזה ממש לא מזיז לי

שהתמונה נשארת ככה... סתם גחמה רגעית... (אני אוהב את המילה הזו>.>) בכיף^^, יש הרבה מילים של הפסיכומטרי שהן ממש משעשעות אם משלבים אותן במילים של היומיום
 

OOOO0

New member
באמת תמונה יפה לדעתי.

וכן, זה נורא משעשע השילוב הזה.
 

Yuske

New member
תודה!^^

היא מהתקופה שהיה לי זמן לחפש תמונות רארדומאליות בגוגל (ושאשכרה הייתי שומר אותן)
 

StellarWind

New member
התקשורת הם חבורה של... אני לא יודע מה.

שמטרתם העיקרית היא ליצור פאניקה וכאוס באוכלוסיות רפות-השכל של המין האנושי על ידי ניפוח מגמתי של כל שטות שמתרחשת אם יש צורך בפאניקה וכאוס ואם לא - הכל בשביל הרייטינג. הרי אחרי הכל אם זה לא איום ישיר על כל המין האנושי - ולא משנה אם זו איזו מגפה של שפעת הגרבילים הצמז"צ'ית שמישהו באיזו מדינת עולם שלישי מת ממנה בטעות או שזה איזה עקרבוט בלתי מזיק שהסתנן בתיק של שדפק פוזה מאיימת לכיוון הכללי של איזה כלב והכלב מת כמה שעות אחרי בצירוף מקרים מוזר - זה לא תקשורתי! זה לא ימשוך קהל! אני לא יודע אם שמתם לב לנטיה של התקשורת להידחף יותר ויותר לתוך מוות, הרס ואבדון, כאילו זה הסם שלהם או משהו כזה. אי אפשר לסמוך על בני אדם בשביל אינפורמציה אובייקטיבית.
 

StellarWind

New member
הערה

אין בנביחה הזו על התקשורת שום כוונה לפגוע במקצועות הנלמדים של אף אחד כאן - רק בטרנדים הנוכחיים שהשתלטו על התקשורת בשנים האחרונות. בעעע.
 

OOOO0

New member
../images/Emo6.gif

אני אוהבת איך שאתה משלב חיות מוזרות בהודעות שלך..... טוב, רוב המקצועות לא אובייקטיבים. עורך דין הוא אובייקטיבי? מנתח פלסטי הוא אובייקטיבי? כמעט לכל בעל מקצוע יש אינטרס, אז האינטרס של התקשורת הוא להדביק אותנו למסך והם לא בוחלים באמצעים בשביל זה. אכן מעצבן אבל זו העבודה שלהם והתפקיד שלנו בתור צופים זה להיות מודעים לזה ולא לתת לזה לעבוד עלינו.
 

remundo

New member
מה אל אובייקטיבי בלהיות מנתח פלסטי?

אנשי שיווק של ניתוחים פלסטיים אולי מעוניינים לגרום לאנשים להרגיש מכוערים או משהו, אבל המנתחים עצמם בסה"כ מנתחים, מה לא אובייקטיבי בזה?
 
למעלה