אז מה חבר'ה, מי יזכה?

Michal s3

New member
אז מה חבר'ה, מי יזכה?

אני בד"כ לא אוהבת את האשכולות מן הסוג הזה כי הם בד"כ הופכים לספאם, אבל כאן אני מאמינה שיהיה אחרת וסתם מסקרן אותי לדעת מי הפייבוריט שלכם לזכייה. :) אז אתם מוזמנים לספר (וגם לפרט) - ארתור, נטליה, או נתנאל?
 

liraz1211

New member
אממ לפי דעתי...

אני לא רוצה להתעסק בכל ההתלבטויות האלה...מה שיקרה יקרה... הכל לטובה
 

liri7

New member
אין ספק שאתור צריך לזכות

אבל עם המניפולציות של טדי בשיתוף השופטים לא אתפלא אם הם יתנו את הפרס לנתי. אני מקוה שאונה תשאר נאמנה לדעתה ואולי, אולי מיכל תצטרף אליה. עם שלישית רקדנים כזאת הציפיות מהגמר גבוהות ואני מקוה שההפקה לא תקלקל לנו עם כל מיני חידושים והמצאות שנועדו לשרת את המטרות שלה (כמו 40%- 50% לשופטים). עושה רושם שהם די מצפצפים על דעת הקהל, בטוחים שיהיה להם רייטינג גבוה, הרבה הצבעות ובסוף הם גם יבחרו במי שהם רוצים.
 

אורוש56

New member
לי זה לא משנה:)

שלושתם רקדנים נהדרים (וגם כל מי שנפרד מאיתנו מוקדם יותר) וזה מה שחשוב! שיהיה להם בהצלחה:)
 

moshavnikit

New member
הבחירה שלי../tapuzforum/images/emo3.gif

אני חושבת שארתור צריך לזכות, ונראה לי שהוא גם ייבחר בסוף..
 
אני מאוד מקווה

שארתור יזכה הוא הכי טוב מבין השלושה והכי חשוב הוא באמת רוקד מאוד מקווה שבגמר ישפטו רק על פי הריקוד בלי שום פרוטקציות. אני גם מאוד מקווה שיתחשבו בדעת הקהל.
 

liri7

New member
שלושה ימים לפני הגמר והפורום מנומנם...

ואולי בצדק... מחדשות נולד לרקוד אפשר ללמוד שמה שהיה הוא שיהיה ובגמר יהיו ריקודים רבי משתתפים בהם בד"כ הדגש הוא על השואו ולא על האיכות. חבל למשל שהדואט של ארתור ונתי הוא בעצם לא דואט אלא משתתפים בו רקדנים נוספים וכך משתתפים רקדנים נוספים במה שאמורים היו להיות קטעי הסולו של נתי ונטליה. לגבי נתי ברור שעדיף לו ריקוד קבוצתי שהשואו במרכזו כי זה מה שהוא יודע וכבר לא נשאר לו מה לחדש בסולו. מקוה שארתור ישאר נאמן לעצמו ויתן סולו איכותי כמו שרק הוא יודע. לגבי הפרס, עלה על דעתי שכמו שבאמריקן איידול שני המקומות הראשונים מקבלים מכוניות צריך לחלק את הפרס בין שני המקומות הראשונים ואולי אף בין שלושתם. בכל מקרה יש לי הרגשה ששיא העונה כבר מאחורינו והגמר הוא בחזקת האפטר פרטי.
 

ofrasch1

New member
באמת חבל

שהסולואים והדואטים הם בלויית רקדנים. ואם אפשר הערה: את כותבת בסגנון כזה של כתבת חדשות וככה מנסה להפוך את דעותייך כאילו לעובדות מוסכמות: "לגבי נתי ברור שעדיף לו ריקוד קבוצתי שהשואו במרכזו כי זה מה שהוא יודע וכבר לא נשאר לו מה לחדש בסולו". לא ברור שעדיף לנתנאל ריקוד קבוצתי, זו לא עובדה שכבר לא נשאר לו מה לחדש בסולו. זו דעתך הלגיטימית אבל רק דעה. ארתור אגב חושב אחרת ממך, הוא חושב שבנתנאל יש הרבה רגישות ומקווה שיוכל להוציא אותה מעצמו בסולו בגמר וכך לחדש לקהל שלו. לא ברור שסולו איכותי זה משהו שרק ארתור יודע, זו רק דעה (נטליה למשל רקדה סולו איכותי מאד) נתנאל כתב שהסולו שלו יהיה לירי ושונה ממה שעשה עד כה ואני מקווה שזה יקרה ושהפעם הוא יביא מעצמו משהו חשוף יותר (שחסר לך ולחלק מהקהל ולפעמים גם לי) אבל כלום לא ברור, פרשנויות הן רק דעות, ולדעתי נתנאל הוא רקדן נפלא וגם מרגש (בדואטים בעיני הוא הכי מרגש ויותר מארתור, מודה שבשני הסולואים שראינו הוא היה פחות מרגש, אבל אחרי הכל זה רק שני סולואים והבחור רקדן כבר 18 שנים) ולא נכון ליצור רושם שמדובר ב"קפצן ונותן שואו". נתנאל רקדן במלוא מובן המילה ולא איזה כלבלב שעושה טריקים כדי להשיג תשומת לב בשעת אימוץ. חברה אמרה לי שארתור הוא אמן שפורץ גבולות ויוכל להיות כוריאוגרף מעניין ויכול מאד להיות שנתנאל עדיין לא במקום הזה, אבל הוא בהחלט רקדן רגיש ומדהים עם רקורד. לדעתי ארתור ונתנאל רקדנים נפלאים, לא הייתי אומר שאחד טוב יותר מהשני, אלא שהם על פני אותה דרך רק במקומות שונים. אני מבינה שגם קשה לך עם העובדה שעידו ודויד דביר בעדו. אני די בטוחה לפי דברים שאמרו שהם מלאי הערצה לארתור, אבל כנראה שיש משהו בנתנאל שמרגש אותם כרקדן - כמו גם אותי וגם רבים אחרים ולא עבדים למניפולציות הפקתיות של טדי הפקות. לפי הכותרות שניתנו באתר לשלושת קטעי המשובים הזוגיים - ארתור מוצג כ"כשרון והפתעה" ונתנאל מוצג פחות טוב כקופץ כמו חתול, פרטנר מושלם ובחור יפה. אני דווקא מהמרת שהשופטים ינצלו את ה-40% או כמה שלא יהיו להם בשביל ליצור תיקו ולהשאיר את הכל להצבעת הקהל, או שאולי עידו ומיכל יהיו בסוף עם ארתור, אבל זה רק הימור. בהצלחה לשניהם.
 

liri7

New member
זה ברור מאליו שכל אחד כאן מביע את דעתו

ואין צורך לציין זאת שוב ושוב. בפורום הזה רב הדעות דומות לשלי אם כי כמובן לא כולן. אם תקשיבי לדברי נתי הוא אמר בגילוי לב נדיר שקטעי הסולו שלו מורכבים מטריקים ואלמנטים בעוד שאצל ארתור כל סולו הוא סיפור. אגב הוא חזר על אותם אלמנטים בשני קטעי הסולו שהיו לו. בתחילת העונה הוא בפירוש חשש מהצורך ליצור כל פעם סולו חדש והשופטים דאגו לכך שהוא לא יצטרך... לאורך כל העונה נתי לא הצליח לרגש אותי ולו גם פעם אחת, הנסיונות שלו להבעה רגשית תמיד נראים מלאכותיים. עם זאת נהניתי מאד לצפות בו מבצע את האלמנטים השונים ואני מעריכה מאד את היכולת הפיזית והטכנית שלו. הוא גם ידע להיות פרטנר טוב בדואטים. אם הוא שר כמו שהוא רוקד הוא בהחלט יכול להצליח ובגדול בתחום מחזות הזמר. דוד דביר בעדו בגלל הכרות קודמת ויתכן שהוא זה שהביא אותו לתכנית כפי שהביא בזמנו את אור כחלון. יתכן שהזכיה בנולד לרקוד עזרה לאור להתקבל ללהקה הספרדית ועכשיו יתכן שדוד מקוה שהזכיה של נתי תפתח בפניו דלתות בניו יורק. לי למשל לא ברור מדוע נתי לא העדיף להתחרות על התפקיד ב"גריז" שזה התחום שבו הוא מתמחה. אולי הידיעה שיש שופט בנולד לרקוד שיתמוך בו גרמה לו להעדיף את התחרות הזאת. אשמח מאד אם נתי יצליח בניו יורק, רק צריך לזכור שתהיה לו בעיה לא קלה של מבטא זר עליה יצטרך להתגבר. דוד לדעתי הצליח לגייס את חברו עידו לטובת השגת המטרה. אונה כנראה תהיה זאת שתתמוך בארתור ואולי מיכל תצטרף אליה (תלוי עד כמה יפעילו עליה לחצים). אם ארתור לא יזכה אין סיכוי שנראה בעונות הבאות רקדן בסדר גודל כמוהו וחבל...
 

ofrasch1

New member
מה אגיד לך...

יש לנו כנראה הבנה מאד שונה של סיטואציות, לטעמי הראיה שלך סלקטיבית ומאד מוטה. אני מניחה שאת מדברת על הקטע בו נתנאל אמר: "מה שיפה אצלו שתמיד יש סיפור, הוא לא סתם בא ועושה טריקים אלמנטים ורוקד, לא כמוני (וצוחק)". בעינייך מדובר בגילוי לב נדיר שקטעי הסולו שלו מורכבים מטריקים ואלמנטים. בעיני ואני מהמרת שכל מי שהגיון בראשו יכול להבין שזה נאמר בציניות רבה, שכללה גם כאב אבל גם קצת לעג, כולל חיוך, כהערה שנועדה להסתלבט על מי שמציג אותו כך. הטענה שהוא חשש מהצורך ליצור כל פעם סולו - גם מוטה. אני בטוחה שכל הרקדנים הרגישו ככה. כולל ארתור שהסולו המדהים שלו עם סיפור השחיין הוא כמעט חיקוי מדוייק של קטע ריקוד מוכר (אם תרצי אמצא את הקישור לריקוד המקורי). אף אחד מהם לא ממציא, ליצור כוריאוגרפיה זה תמיד ליצור מהשפעות. לומר ש"השופטים דאגו לכך שהוא לא יצטרך..." זה באמת חשיבה קונספירטיבית מדי לטעמי. איזה אינטרס יש לשופטים להגן על רקדן שאין לו מה להביא לסולואים? באמת, לא הכל זה מזימה להביא לנתנאל את הנצחון ולמנוע מארתור את הנצחון. הדואטים של נתנאל היו מצויינים ולכן קיבל חסינות. את לא יודעת מי הביא אותו לתוכנית. חצי מהרקדנים מוכרים מאד לשופטים מכל מיני להקות והובאו (!) לתוכנית על ידי ההפקה אחרי חפוש ופניה ללהקות. ואין בזה שום דבר רע. נתנאל והראל רקדו בלהקה של עידו - אז אולי עידו הביא אותם. ונתנאל רקד במחזמר שצביקה הדר שיחק בו אז אולי צביקה הדר הביא אותו. זה ממש לא משנה מי הביא את מי. מה זה חשוב מי הביא אותם - חשוב איך הם רקדו בתוכנית. התחום שבו הוא "מתמחה" זה מחזות זמר? הנה עוד פעם את קובעת עובדה לא נכונה. נתנאל למד 11 שנים בביה"ס "בת דור" בלט קלאסי, ג'אז ומודרני, רקד עם להקת הבלט הישראלי, רקד בלהקה של עידו תדמור, רקד בהפקות של ריטה ובמחזות זמר. אל תיצרי לו התמחות שמקטינה אותו רק למחזות זמר. את עושה לו רדוקציה. הבחור רוצה לרקוד במחזות זמר בברודווי כי זו בחירה שלו, אבל זה לא שמשם הוא בא וזה לא הדבר היחיד שהוא עשה כל חייו. לא מאד יפה מצידך לשלוח אותו להתמודד בגריז - אם ראית את התוכנית את ודאי יודעת שהוא רוקד ברמה שמרוחקת במאה שנות אור מהקרטוע של הזמרים שם. נתנאל לא למד 3 שנים בבית צבי אלא 11 שנים בביה"ס של בת דור. הוא רקדן ולא משנה כמה תנסי להפוך אותו לאיזה דוגמן-זמר-קפצן אלמנטים וטריקים. נתנאל לא ריגש אותך - אוקיי, לגיטימי. רבים אחרים הוא כן ריגש - ובעינייך זה פשוט לא יכול להיות ולכן את מתייחסת לזה כאל משהו לא לגיטימי ומוטה על יד מניפולציות. כמו שאני מאמינה לך שנתנאל לא מרגש אותך וארתור כן - יהיה נחמד אם תקבלי את הדעות של אלו שנתנאל מרגש אותם כמשהו אמיתי ונקי ממניפולציות. קצת כבוד ליכולת של אחרים להחליט מי מרגש אותם - לא כולנו אדיוטים. כתיבה בסגנון "דוד לדעתי הצליח לגייס את חברו עידו לטובת השגת המטרה" נשמע לי כבר על גבול הפאראנויה, תסלחי לי. את כל כך אנטי שבאמת שאני לא בטוחה שיש טעם לדון איתך, כשרוב מה שאת עושה זה לעוות דברים בפרשנות שלך ולהקטין.
 

ofrasch1

New member
ואפרופו טריקים ואלמנטים

אלמנטים זה משהו שקיים במחול, מחול זה לא רק זרימה של תנועות. במיוחד בתוכנית בידור כמו נולד לרקוד - לא מציגים יצירות מחול ארוכות, אלא קטעים בני 40 שניות עד כמה דקות, שהם מלאים באלמנטים. זו ממש לא מילה גסה. נתנאל רקד עם כובע וכסא, ארתור רקד עם מכונת כתיבה ועם כדור, נטליה רקדה עם תמונה. אלו לא "טריקים". גם תלבושות זה אלמנט לגיטימי (שוב נתאל והכובע, ארתור עם חצאית סקוטית, ארתור עם כפפות, ארתור עם בגד ים של שחיין, ארתור עם כסא). וגם העדר תלבושת והופעה שחושפת פלג גוף עליון מרשים ושרירים משורגים (לארתור היו 2 סולואים כאלו) הם אלמנט לגיטימי. גם ארתור השתמש בהרבה ריקודים בקפיצות, פירואטים, סיבובים באויר, שפגאטים באויר, שפגאטים על הרצפה, גלגלון - אם אלו "טריקים" אז הם היו גם בריקודים של ארתור. לא הגיוני שכשאלו מופיעים אצל נתנאל הם נקראים "טריקים" וכשהם מופיעים אצל ארתור הם ביטוי אמנותי. ארתור משתמש הרבה באלמנט של פירוק הגוף ונתנאל בסיבובים באויר. כל אחד והאלמנט שלו, ואם אלו "טריקים" - אז לשניהם יש. גם ארתור רקד חומרים של מחזות זמר: בדואט רוקנרול, בריקודים המשותפים עם הבנות בחצ"ג (בטריו, בריקוד הרביעיה שהיה בסגנון כמעט של מועדון חשפנות ולא ממש יצירות קלאסיות), הוא בחר לרקוד סולו על בחור שעובד כג'יגולו ומתכונן לקראת יציאה מהבית (תיאור שלו) - לזה אין פן מסחרי בידורי? זה לא שארתור רקד כל העונה קטעים מאגם הברבורים.
 

liri7

New member
המידע שתרמת עוזר לי להבין....

לא ידעתי שנתנאל רקד בלהקה של עידו ולא ידעתי שהופיע עם צביקה הדר, כל זה והקשרים שהיו לדוד עם אמו של נתי מסבירים את הכל!!! אכן דוד לא היה צריך לגייס את עידו כיוון שעידו מלכתחילה היה מגויס לטובת נתי ! לא הצלחתי להבין איך אפשר להעדיף אותו על פני אמן כמו ארתור, עכשיו הכל ברור!!! עכשיו גם ברור מדוע נתי העדיף את "נולד לרקוד" על פני "גריז" למרות שהוא מצהיר במפורש שחלומו הגדול להופיע בתפקיד ראשי במחזמר, אמנם בברודוויי, אבל מאד מועיל לצבור קודם קצת נסיון בארצנו הקטנטונת. עצם זה שנתי מעדיף לרקוד במחזות זמר שהם בד"כ בחזקת בידור קל ולא בלהקת מחול אמנותי אומרת עליו הרבה. גם הבחירה בשיר "Here I am" מדברת בעד עצמה... אני בהחלט רוצה את הקישור לריקוד המקורי לכאורה של השחיין. מבחינתי העובדה שזכינו לראות בערוץ מסחרי בפריים טיים אמנות במיטבה (קטעי הסולו של ארתור) היא בחזקת נס ואני רוצה שלדבר הזה יהיה המשך! זה יקרה רק אם הטוב ביותר יזכה להכרה לה הוא ראוי. פרוטקציות הורסות את הסיכויים שאמנים כמו ארתור יסכימו להשתתף בתכניות טלוויזיה ואנחנו כצופים רק נפסיד. כבר כתבתי לך בעבר שאין טעם להתווכח ואין לי מושג מדוע התחלת בזה היום , אבל היה כדאי כיוון שסוף-סוף הבנתי את הסיבות לתמיכה המאסיבית, הבלתי סבירה בעליל בנתי. נון שלי שלא ניחשתי מלכתחילה.... אם נתי יזכה במקום הראשון צריך להחרים את כל התכניות של טדי!
 

liri7

New member
בעניין הטריקים והאלמנטים

יש הבדל הגדול אם הם משמשים לשואו או אם הם רק אמצעי לבטא דברים עמוקים יותר.
 

ofrasch1

New member
איך קובעים מה זה שואו?

בריקודים של ארתור היה הרבה מאד שואו. זה חלק מהמשחק בנולד לרקוד. הוא לא העלה את אגם הברבורים כל שבוע. את אומרת שהבחירה של נתנאל לרקוד במחזות זמר אומרת עליו הרבה. גם הבחירה של ארתור להגיע לנולד לרקוד אומרת עליו הרבה? יש רקדנים שיאמרו רקדן כה עמוק ואמנותי לא היה בא מלכתחילה לנולד לרקוד המסחרית-בידורית, ולא היה מתעסק בסולואים ודואטים בסגנונות שונים של שואו, אלא מתמקד ביצירות ארוכות ועמוקות בלהקות מחול (וזו כמובן אמירה לא נכונה). ארתור בא מהלקת המחול הקיבוצית, ותהיה בטוחה שהשופטים ואנשי ההפקה הכירו אותו והביאו אותו לתוכנית. אם אני זוכרת נכון הוא הופיע עם ריטה ב"one" שם גייסו רקדנים לתוכנית.
 

ofrasch1

New member
איך ידעתי ../images/Emo6.gif

שתקחי את זה לאן שאת רוצה, לחיזוק תיאוריות הקונספירציה (ועוד תחת הכותרת "עכשיו הכל ברור"
) הפואנטה היתה שלנתנאל יש רקורד גדול בהרבה מ"רקדן מחזות זמר", שלא משנה מי הביא אותו ואת שאר הרקדנים, ושהתמיכה בנתנאל היא מאד "סבירה" פשוט בגלל שהוא רקדן מצויין. אבל את בוחרת להאמין שזה בגלל קשרים אישיים ואין הגיון בעולם שישכנע אותך. אז נסכים שלא להסכים
 

Michal s3

New member
פייבוריט

הגיע הזמן שאגיד את דעתי גם..למרות שנראה לי שזה דיי ברור, ארתור הפייבוריט המובהק שלי לזכייה, למרות שאני גם מאוד אוהבת את נטליה והייתי רוצה לראות אותה זוכה, אבל אני יודעת שהסיכויים שזה יקרה הם אפסיים. אני מסכימה עם לירי שנתנאל יותר רקדן של שואו, מה שגרם לי פחות להתחבר אליו מלכתחילה. אני אוהבת שואו, אבל כשזה משולב גם עם אומנות ורגש - דברים שארתור ונטליה שילבו עד כה, הן בדואטים ובעיקר בסולואים. אם אור כחלון שבלט מעל כולם בעונה הראשונה, זכה, גם ארתור צריך לזכות העונה, יש פער בינו לבין שאר הנבחרת, גם בינו לבין נתנאל וזה ברור לעין. ארתור הביא סולואים לא מהעולם הזה, אף אחד מכל העונות לא משתווה אליו בעניין הזה. בפעמים שהוא הועמד להדחה (מופנה לאלה שאוהבים להזכיר שנתנאל לא הועמד להדחה עד רבע הגמר), הוא הועמד רק בגלל הפער בינו לבין בת זוגתו ולא מסיבה אחרת. בקיצור, נתנאל רקדן מעולה - יש לו טכניקה מצויינת, פיזיות, כריזמה, הכל. אבל כמו שציינתי, שני הדברים שציינתי מקודם חסרים לי ולכן מקומו בגמר, אך לא במקום הראשון. אגב, נזכרתי לבסוף בתוכנית האחרונה ששודרה לפני כמה ימים כששלושתם דברו אחד על השני + השופטים. זה שדוד דביר מכור לנתנאל כבר הפנמתי, אבל להגיד שהסולו האחרון שלו היה הטוב ביותר העונה זה מגוחך "הוא היה יותר באוויר מאשר על הרצפה" (הסבר ממש מצדיק). מה נסגר עם השופטים בתוכנית? הסולו הזה היה שואו וקפיצות, זה הכל. אז נכון, יש לו ניתור מדהים, אבל לבנות על זה סולו שלם זה מוגזם לגמרי (אפילו נטליה הסכימה איתי
). מה שעוד יותר מעצבן זה כשוובה בעונה הקודמת עשה סולו דומה עם המון קפיצות קטלו אותו, עכשיו כשנתנאל מבצע משהו בסגנון משבחים אותו. מוזר קצת, לא?
 

liri7

New member
מיכל, מזדהה עם כל מה שכתבת!!!

בנוסף, לדעתי ארתור רקדן מגוון ומעניין יותר מעידו. יתכן שעידו בנוסף לכל הסיבות האחרות שציינתי גם קצת מקנא בארתור ובהצלחה של להקת המחול הקיבוצית. אם משווים את מה שארתור מביא עמו לבמה לעומת הראל ונתנאל אפשר גם להבין את הסיבות להצלחת הלהקה הקיבוצית בעוד שהלהקה של עידו כידוע התפרקה. אם עידו לא מסוגל להתעלות מעל לקשרים האישיים והנסיון האישי מוטב שלא יתפקד כשופט.
 

ofrasch1

New member
הדעה שלך

וכל מה שכתבת זה אחלה בעיני (לא שאני "נותנת אישור" אלא באמת מבינה את הדעה וחושבת שהיא הכי לגיטימית). ארתור עושה לך את זה הרבה יותר, אבל את עדיין אומרת שנתנאל רקדן מעולה, את פחות מתחברת אליו, אבל לא הופכת אותו רק ל"קפצן טריקים". (מבינה את הביקורת על "רק קפיצות" בהקשר הספציפי של הסולו מהחצ"ג). את גם לא מציגה אותו כמישהו שזוכה לאהבת הקהל והשופטים רק בגלל מזימות ותככים בין להקות. הבעיה שלי היא עם תיאוריות הקונספירציה שלפיהן מקדמים את נתנאל בגלל שיקולים אישיים - זה נראה לי פשוט לא נכון. לגבי וובה - לא ראיתי את העונה השניה, אבל הבנתי מאנשים שדויד דביר שנא אותו בגלל קפיצות וכביכול "טריקים" כמו משחק ופנטומימה. זה באמת מוזר כי גם אלו אלמנטים של רקדן. לא יודעת מה היה שם. לגבי ארתור: הסולואים אכן נפלאים. כמו שאמרת בעצמך: הוא עמד להדחה על 2 או 3 דואטים בגלל הפער בינו לבין בנות הזוג שלו ובני הזוג שלו (מושיקו). אני מאד מסכימה. אז קודם כל, זו באמת הסיבה כנראה לאי-החסינות (ולא רצון לקדם את נתנאל כי לפני 30 שנה אמא שלו היתה חברה של דויד בפנימיה ולפני 25 שנה אמא שלו היתה המורה לספורט של צ. הדר). מסכימה שאם לא ניתנה לארתור חסינות על דואט זה בגלל פער בינו לבין בני/בות הזוג לדואט. אבל אני שואלת את עצמי, האם רקדן ענק לא אמור להשקיע קצת יותר בהתאמה בינו לבין הפרטנרים שלו לדואט. אני לא יורדת עליו עכשיו, אלא באמת שואלת את עצמי, האם רקדן טוב צריך בדואט לעשות כל מה שהוא יכול כדי להבליט את הדיאדה (את האלמנט הזוגי) בדואט, כי בדואט הסיפור הזוגי הוא העיקר, האם רקדן טוב צריך להצליח להוציא מהפרטנרים שלו את המירב, לעבוד איתם כך שהפער לא יהיה בולט עד כדי כך. גם נתנאל רקד עם פרטנרים/יות שהיו בפער גדול ממנו ועשה הכל כדי שהדואט יהיה ריקוד של שניים, נתנאל עשה את הדרך אל הפרטנרים שלו וגרם לכל אחד ואחת מהם להוציא מעצמו/ה את הכי טוב שאפשר. בגלל זה אומרים עליו שהוא פרטנר מצויין.
 

liri7

New member
הדואט הכי טוב העונה- הדואט של עדי וארתור

הדואט של עדי וארתור היה מעולה, אמנות במיטבה כמו קטעי הסולו שלו. במקום השני הדואט של אדוה וארתור. אם תעייני בהתכתבות שהייתה כאן בעניין זה תלמדי שזאת לא רק דעתי האישית. גם מצעד הדואטים היה מוטה. לדואט של נתנאל ולנה לא הגיע המקום הראשון. שמענו גם את הסתייגותה של נטליה מדואט זה. בעוד שארתור הועמד להדחה בכל פעם שהפרטנרית שלו לא הצטיינה, נתנאל לא רק שלא הועמד להדחה אלא אפילו קיבל את פרס הריקוד הטוב של הערב גם כשהבת זוג לא הייתה טובה כמו למשל בדואט שלו עם נעמה...באותו ערב ארתור וליסה רקדו את הריקוד היפני ולא הייתה שום הצדקה להעמיד אותם להדחה! ליסה גם שילמה באותו ערב את המחיר והודחה! יש לזכור שארתור המשיך להופיע עם הלהקה בתקופת התחרות בעוד שכל זמנו ומרצו של נתנאל הוקדשו לתחרות והוא עוד התלונן על כך שהתחרות קשה ומתישה, לא קשה להבין שלארתור היה הרבה, הרבה יותר קשה. לבסוף תפסיקי לחלק ציונים לכותבים בפורום. בפורום אנשים מביעים את דעתם על הרקדנים, הריקודים, השופטים וההפקה. אם נתחיל לנתח איש את דברי רעהו הרי שדוקא הכתיבה שלך הכי מזמינה קטילה. למשל הפרשנות ה"מקורית" לדברי נתי על ההבדלים בינו לבין ארתור במקום לקבלם כפשוטם. בכתיבה שלך הרבה פיתולים, סתירות פנימיות ועוד הרבה דברים אחרים שלא שווה לטרוח ולהתייחס אליהם. לזכותך עזרת לי לפתור את תעלומת יחסו המוטה והבלתי סביר בעליל שת עידו אל נתי אשר הפריעה לי לאורך כל העונה ועל כך אני מודה לך.
 
למעלה