אז מה חבר'ה, מי יזכה?

SilviC

New member
לדעתי דואט העונה היה Black Birds

פשוט דואט מושלם, אולי הטוב ביותר בשלושת העונות (יחד עם הריקוד ההודי של העונה הראשונה).
 

SilviC

New member
אחרי שהדיחו את וובה הנהדר

הפסקתי לגמרי להצביע. גועל נפש.
 

hibonit

New member
אז למה עידו לא היה מגויס לטובת הראל, שגם הוא

רקד שנים בלהקתו? ולמה מיכל אמדורסקי לא היתה מגוייסת אף היא לטובת הראל, שהיה רקדן הליווי שלה כזמרת? אולי הם פשוט בוחרים את מי שנראה להם הכי טוב?
 

liri7

New member
הכרות אישית לא תמיד מתפתחת ליחסים טובים...

מדוע הראל לא התקבל בשנה שעברה לתחרות ? הרי הוא טוב יותר מרבים שכן התקבלו ( אורי, שוקו, אנטון ועוד), הדבר בהחלט מעורר הרבה סימני שאלה....
 

ofrasch1

New member
הנה מידע שביקשת: עידו הביא את ארתור לתוכנית

http://www.nrg.co.il/online/5/ART1/702/557.html גם עכשיו הכל ברור? עידו צלצל לארתור שהיה בתיאלנד וביקש ממנו להיות ב"נולד לרקוד". אתמול זה היה חטא נוראי כי זה היה קשור בנתנאל.
 

liri7

New member
זה היה ברור שארתור לא הגיע לתכנית ביוזמתו

הוא לא היה מעוניין והשקיעו מאמצים על מנת לשכנע אותו. עידו התייחס לעניין מספר פעמים בתכניות הראשונות. העניין שהם פשוט השתמשו בו, הוא הרי "עשה" להם את העונה אבל היו מעוניינים שנתי יזכה בגלל כל הסיבות שכבר נכתב עליהם.
 
רוצה לשמוע את האמת ?

אני לא מאמין יותר שיש הצבעה צודקת בתכניות האלה, ובמיוחד כשמדובר בהפקות של ט.ד.י ! אחרי שראינו ושמענו על ההצבעה של שירי הקדם אירוויזיון שהיתה מכורה מראש. ראינו איך כל האמנים שהשתתפו הונחו להצביע לשיר של דנה, ראינו איך מיקמו את השיר שלה אחרון בין החמישה כדי שישאר בזכרון של המצביעים.. הבננו איך השיטה עובדת. לא אכפת לי מי יעלה לגמר, כי במילא זה לא יהיה מי שבאמת מגיע לו, אלא מי שההפקה חפצה ביקרו.
 
למעלה