איזה אוכל אתם לוקחים לטיול?

איזה אוכל אתם לוקחים לטיול?

כפולניה טובה, נושא האוכל הוא אצלי כבד-משקל, ולכן כל פעם שאנחנו מתכוננים לטיול, אני ישר נכנסת ללחץ: מה להכין? כמה להכין? ואם לא יספיק? ואם לא יאהבו את זה וירצו רק את ההוא?
מה אתם מביאים לטיול?
מה בחיים לא תקחו לטיול?
מה חייב להיות בתיק/תרמיל כשיוצאים מהבית (פרט למים, כמובן)?
מה הדבר שהכי הצטערתם שלא הבאתם לטיול?
 
יש אצלנו כמה אפשרויות

ג'חנון שניצלים פנקייקים בורקסים/מאפים אחרים בגטים+סלטים וממרחים כמובן שיש בתיק תמיד תרמוס קפה, פירות וירקות, עוגיות, שוקו/אקטימל
 
../images/Emo6.gif לפעמים, כשהייתי מניקה, הייתי

מתפללת שאפשר יהיה לנתק את הציצי ולשלוח אותם לשעה או שעתיים לטיול, כדי לתת לי לנוח...
 

א מ צ י ה

New member
בגלל זה תמיד אמרתי ש...

להניק בריא מאוד לתינוק , אבל הכי בריא לאבא (שישן טוב בלילה)...
 
הכל וכלום !

זה תמיד אצלי ככה אני מרגישה שלקחתי את כל העולם ואשתו ובסופו של דבר מרגישה שחסר. מבחינת אוכל - ג'חנון, ביצים, בורקס, ירקות, פירות וחטיפים. מה אני לא אקח ? אין לי מושג ! דוגמא ? תמיד יהיה בתיק - מגבונים, מגבונים, מגבונים ובנוסף - נייד, סיגריות, טישו, תשבצים, ספר לי וספר למעין לדרך, שקיות אשפה, מגבת ו... מגבונים אמרתי ? מה הדבר שהצטערתי שלא הבאתי לטיול ? יותר אוכל. כריכים בנוסף לג'חנון וכאלה. אני תמיד רוצה להביא, תמיד חושבת שזה מיותר ותמיד מצטערת.
 

ברוריהה

New member
תלוי ...

או שלוקחים ואז זה : ירקות שטופים סלטים פיתות פירות חטיפים לפעמים שימורים : טונה / תירס. או שמתעצלים ועוצרים לאכול בדרך.
 

תותח9

New member
אנחנו לא אוכלים במסעדות

אנחנו לא אוכלים במסעדות בטיולי יום בשבתות השיטה היא: לוקחים מה שיש, ומתחלקים עם כולם, באתר פיקניק שנבחר בקפידה בדרך כלל, נשאר הרבה אוכל
 
אוכל לטיול..../images/Emo21.gif

לוקחים ירקות ופירות, קציצות מטוגנות או שניצלים חמוצים תירס מים ושתיה חמה (קפה/תה) עוגה (איך אפשר לשתות קפה בלי עוגה
) לפעמים קצת סלטים (חומוס/טחינה ושות') ואז מוסיפים גם לחם. בד"כ מוסיפים מעט בוכ"ו (יענו - ביסלי וכו') מתוק ומלוח. תמיד ניקח כלים, בעיקר רב פעמיים, סכין אחת חדה, מפה או שמיכה לשבת עליה. מה תמיד יהיה לי בתיק? שקיות קטנות לאיסופים השונים שהבנים אוספים בדרך. ועוד דברים שלא קשורים לאוכל - טלפון נייד, ארנק, טישיו ובגדים להחלפה (או שכבה נוספת) לבנים.
 

רותי ע

New member
האוכל זה אחד החלקים החשובים בטיול

לטיול קצר מסתפקים בפירות וחטיפים וכמובן מים. כעיקרון אין בטיול מיצים אלא אם כן זה פיקניק כבד. טיול של ארוחת בוקר אז ירקות, ביצים קשות, גבינות. פיקניק בצהריים עם עוד חברים יהיה הרבה פעמים מנגל. בד"כ אין בעיות ויש מספיק וכולם מרוצים. נקודה חשובה - בטיול אני פחות מתעקשת שהילדים חאכלו "נכון". העיקר שיהנו. השלמת תזונה כבר בבית.
 

szim

New member
אנחנו לוקחים גחנון או כריכים לבוקר

ובצהריים עוצרים באלונית וקונים לחם, חומוס , פסטרמה וכו
 
התפריט שאהבתי בטיולים שהשתתפתי

ג'חנון בבוקר + חמין בצהריים. עוטפים את הסירים במגבת והחום נשמר. יציקה בבוקר, יציקה בצהריים ושקט עד הערב.
 
תשובות לסקר שלך

מה מביאים לטיול? ערכת קפה אם זה ארוחה בשטח שניצלים וקציצות פסטה ותירס קטשופ שתיה קרה כוסות חד פעמים חטיפים בחיים לא נקח אוכל עם מיונז מה חייב להיות בתרמיל? מים כמובן מצלמה ציוד עזרה ראשונה בגדים להחלפה לשחף כובעים תחליב שיזוף נעלי מים במידה וזה טיול מים פנס אין דבר שנצטער אלא אם כן נקנה הרבה דברים וזה יזרק כי בפולניה לא זורקים אוכל נכון?
 

אמברון

New member
לוקחים סנדוויצ'ים לבוקר

חטיפים, פירות והמון מים. אם מטיילים לבד - עוצרים במסעדה כייפית (או מקסימום בסניף מקדונלדס הקרוב), ואם עם חברים - מחלקים בין כולם את התפריט הרצוי. לרוב לא לוקחים דברים "כבדים" מדי.
 

יהיבית

New member
אוכל לטיול

אצלנו הכי הולך - פיתות עם חביתות וביד - מלפפון או עגבניה. זה מהיר הכנה, בריא ונוח לסחיבה בטיול. בתאבון.
 
למעלה