איך מאבחנים בן 2.7?
שלום,
הבן שלי בן שנתיים ו-7 חודשים.
מאחר ומדובר בילד ראשון אף פעם לא ידענו להגיד אם היכולות שלו יוצאות דופן, או שאנחנו הורים מתלהבים יתר על המידה ולכן גם לא עשינו שום דבר בעניין מלבד לתת לו להתעסק ולהתעמק במה שהוא אוהב ומתעניין.
היום דיברה איתי המנהלת הפדגוגית של הגן בו הוא נמצא. (מדובר באשת מקצוע שנמצאת איתו במגע רצוף) היא אמרה שהיא חושבת שהוא מחונן ושכדאי שאגש איתו לאבחון.
קראתי קצת כתבות וגם כאן בפורום. הבנתי שאין מסגרת ממשלתית בה אפשר לאבחן ילדים בגיל הזה וגם תמיד נלוותה המלצה לא לאבחן אלא להמשיך לתת להם להתעסק במה שהם רוצים וכו'.
אבל לי כן חשוב לגשת איתו לאבחון, לא כי אני רוצה את החותמת שהוא "מחונן" אלא כי חשוב לי לדעת איך אני יכולה להמשיך ולהעניק לו את מה שהוא רוצה וצריך במסגרת שתעניין אותו.
אני רוצה לחשוף אותו ללמידה בצורה חוויתית שתתאים לגילו כי הוא מאוד מושך לזה ולי אין את הכלים. (אני מדפיסה לו מדי פעם דפי עבודה חוויתיים אבל זה משעמם אותו)
אז השאלה שלי היא:
איך מאבחנים ילד בן כמעט שלוש? איפה?
איך ממשיכים משם הלאה? יש מסגרות \ חוגים שמתאימים? (הוא מתעניין במספרים, אותיות א-ב ו-ABC, כתיבה וקריאה)
תודה!
שלום,
הבן שלי בן שנתיים ו-7 חודשים.
מאחר ומדובר בילד ראשון אף פעם לא ידענו להגיד אם היכולות שלו יוצאות דופן, או שאנחנו הורים מתלהבים יתר על המידה ולכן גם לא עשינו שום דבר בעניין מלבד לתת לו להתעסק ולהתעמק במה שהוא אוהב ומתעניין.
היום דיברה איתי המנהלת הפדגוגית של הגן בו הוא נמצא. (מדובר באשת מקצוע שנמצאת איתו במגע רצוף) היא אמרה שהיא חושבת שהוא מחונן ושכדאי שאגש איתו לאבחון.
קראתי קצת כתבות וגם כאן בפורום. הבנתי שאין מסגרת ממשלתית בה אפשר לאבחן ילדים בגיל הזה וגם תמיד נלוותה המלצה לא לאבחן אלא להמשיך לתת להם להתעסק במה שהם רוצים וכו'.
אבל לי כן חשוב לגשת איתו לאבחון, לא כי אני רוצה את החותמת שהוא "מחונן" אלא כי חשוב לי לדעת איך אני יכולה להמשיך ולהעניק לו את מה שהוא רוצה וצריך במסגרת שתעניין אותו.
אני רוצה לחשוף אותו ללמידה בצורה חוויתית שתתאים לגילו כי הוא מאוד מושך לזה ולי אין את הכלים. (אני מדפיסה לו מדי פעם דפי עבודה חוויתיים אבל זה משעמם אותו)
אז השאלה שלי היא:
איך מאבחנים ילד בן כמעט שלוש? איפה?
איך ממשיכים משם הלאה? יש מסגרות \ חוגים שמתאימים? (הוא מתעניין במספרים, אותיות א-ב ו-ABC, כתיבה וקריאה)
תודה!