אלדד בים עם חברים

  • פותח הנושא l86
  • פורסם בתאריך

l86

New member
חחח אחרי השיחה שלנו שאמרת שאת לא אוהבת אף אחד

חוץ מאלדד וקארין דווקא נחמד לשמוע את זה.


מצד אחד אחי בחור טוב שבאמת נגרר אחרי אליאב התחמן וככה גם אלדד רואה אותו, מצד שני היו שם כל החימומים והלכלוכים שלו מאחורי הגב שגרמו לי לא לסבול אותו. אבל את צודקת,אמא של אחי אוהבת את אלדד, ועכשיו גם אלדד בצפון, זה בטח השפיע עליו ואני שמחה שלפחות הוא נשאר עם אלדד כחבר ושהם בקשר טוב.
 

פאפא5

New member
אמרתי שהתחברתי אל אלדד וקארין

וגם אל שיפרה כי יש בהם משהו שונה מיתר כוכבי הריאליטי , שוב אני לא שונאת אף אחד, כי אני לא מכירה אותם אישית אבל שרואים טיפוסים כמו אליאב עמיר או קותי על המסך זה גורם לך לא לחבב אותם. אחי חמוד בחור שלא עשה רע לאף אחד, אז חיבבתי אותו אבל לא באמת התחברתי והיה איכפת לי אם יודח או לא, הלכלוכים באו לרוב מצידו של צחי בעידודו של אליאב, אחי לא באמת שנא את אלדד הוא היה מושפע מאיש שלילי.. הוא בחור טוב ואני באמת מאחלת לו כל טוב והצלחה.
 

l86

New member
גם אחי לא חסך לכלוכים

לא רק על אלדד,הוא ריכל ולכלך על כולם בבית חוץ מעל אליאב. הוא לא שנא את
אלדד, אני לא חושבת שמישהו שם באמת שנא את אלדד חוץ מאליאב ואב"ד שהסיתו את כולם שם נגדו, אבל הוא לא טמן את ידו בצלחת וכן חזר ואמר שאלדד גאוותן, שחקן ואסטרטג.
 

פליפ2

New member
היה בניהם יחסי אהב שנאה

הם כיבדו אחד את השני למרות שתמיד היו במחנות שונים. ואחי נקרע בגלל הנאמנות שלו לאליאב אותו הכיר מהחיים האמיתים.ותכלס אחי היה נגרר שלו. עדיין הוא נתן לאלדד את החסינות בגמר ואמר שמגיע לו להיות שם. וכמו שאמרתם אימו של אחי אותה אלדד בא במיוחד להכיר.. הוא היחיד במחנה השני שאלדד התחבר זה לא כול כך מפליא שהם היום בקשר
 
אחי היה חסר אופי באח הגדול, לא כלכך טוב ולא כל כך תמים

וכך גם אלדד הגדיר אותו, שמעתי הרבה הזדמנויות שאלדד דיבר על אחי ואמר שהוא צריך לגדל אופי.
לא יכולה לסבול אנשים שמשחקים אותה חברים טובים ואוזן קשבת
(לדנית) ואז לא לוקחים אויר אפילו כדי להעביר את האינפורמציה ואפילו להעביר אותה בצורה סכסכנית, לא מדויקת ומוגזמת. ההתנהלות של אחי בבית היתה פחדנית, לא נאמנה, הוא היה רכלן גדול. יכול להיות שיצא ממנו צד לא טוב בבית, אבל זה מה שראיתי. דרך אגב, הוא מאד מנסה לשמור קשר עם אליאב, הוא הוציא פוסט מאד אוהב לאליאב ביום הולדת ומגיב בהרבה אהבה גם לדנית וגם לאליאב באינסטגרם. כך שלא מובנת הסקת המסקנות שלך שהוא מתרחק מאליאב.
 

פליפ2

New member
לא אמרנו שהוא לא חבר עם אליאב או שהוא מתרחק מימנו

אבל בגלל שהם כבר לא בבית סגור הוא לא משפיע על אחי נגד אלדד והוא יכול ליצור איתו חברות שלא קשורה לאליאב
 

פאפא5

New member
כנראה שהוא הבין מי הוא אליאב

אבל הוא בכל זאת היה ״ חבר״ שלו בתוך הבית אז מתוך נימוס הוא ממשיך לשמור על קשר... אליאב האדם הכי תחמן הכי מנוול וגם הכי חכם בתולדות האח הגדול... ידע לתמרן את דרכו לתהילה על גבה של בלונדינית סתומה שחיה בעולם האגדות ( סינדרלה והנסיך חחח) , וההורים שלה לא יותר חכמים ממנה:) אבל אליאב חכם.
 
מתוך נימוס הוא הולך לאליאב. הוא מעלה פוסטרים מרגשים

על אליאב. מגיב באהבה רבה לפוסטים של אליאב ודנית בעוד הם לא ראיתי שאי פעם הגיבו לו או העלו תמונה משותפת איתו. לא נראה לי... הוא תמיד אהב את אליאב והיה מוכן למכור כל מי שסביבו כולל הוא עצמו בשביל אליאב. זה אחי. כנראה בחוץ זה פחות בולט אבל עדיין זה האופי שלו.
 

l86

New member
כן, גם אני חושבת שהוא עדיין אוהב את אליאב.

בכלל אליאב זו תעלומה, כולם תמיד הבינו מי הוא וכעסו עליו, אבל המשיכו לאהוב אותו. יש לו מין השפעה כזו על אנשים....

אבל מה שאת מספרת גם מעודד במובן מסוים, זה אומר שאליאב ואחי כבר לא בקשר ולכן הוא לא יכול להשפיע עליו לרעה יותר. עכשיו כשאליאב במרכז ועסוק בענייניו, ואלדד ואחי שניהם בצפון, זה אומר ששניהם יכולים להיות חברים בלי הפרעות וזה מה שחשוב בסופו של דבר.
 

פאפא5

New member
זה היה צריך להיות במקום אחר חחחח

כתגובה לאפילפסיה על נלחם על הקשר עם קארין....
 

l86

New member
זה יצא בסדר, פשוט בגלל ריבוי התגובות לא רואים לאן זה משורשר.

 

l86

New member
חחחח כתבנו יחד...לא נורא...הוא אכן מלאך


כל מי שלא רצה אותו בתור חבר לגמרי הפסיד, אין חבר יותר טוב ותומך ממנו.
 
למעלה