אני נתקל בתופעה

fire snake

New member
אין לי הוכחות, ואתה חפשי לא להאמין.

שמורה לך אופציה נוחה להאמין שזה עוד מיתוס בדיוני. תישאר הבעיה עם השפה - שגדול עלי או על כל אדם יחיד להמציאה - אבל מנסיוני, אנשים ירחיקו לכת כדי לשמור על תמונת עולמם השגורה שלא תיפגע. נא להמנע מלתקוף - פוס, לא משחקת.
 

בליעל

New member
טענת שיש לך ...

ברגע שמבקשים אותן, את - כצפוי - מתקפלת. אין לי בעיה שתגידי "המצאתי". הבעיה היא שאת אומרת "יש להוכחה שלי ביסוס שלא קיים".
 

fire snake

New member
טענתי שהשפה מעוגנת בהיסטוריה-לא שיש לי הוכחות

לכך מדובר בתקופה שהסתיימה לפני 11,000 או שמע 24,000 שנים - לפני היות היסטוריה כתובה או מתועדת (לשביעות רצונם של המדענים) ותגֻור^ - מולדת השרף, אסופת השבטים שדיברו אגֻר^ה צחה עד הרגע האחרון - התפוצצה ללא השאר שריד. (טוב, איי ברמודה - אבל לא שריד לתרבות, או לשפה.) גם אין לי עניין להוכיח כלום, ואין לי בעייה שלא תאמין לי. אין צורך לקרוא לי שקרנית או לפתוח בסדרת עלבונות,כנהוג במקומותינו
לא מתקפלת ולא מטרייה. אני יודעת מה שאני יודעת - הוכחות אין לי - לא לאלה שאין להם זכרונות משם. פעם שנייה: פוס, לא משחקים!
 

בליעל

New member
יפה, יש התקדמות.

הערת שוליים "לפני היות היסטוריה כתובה או מתועדת" = פרה היסטוריה. "מעוגנת בהיסטוריה" אין פירושו "המצאתי שזה התקיים פעם" או "אין הוכחה שזה לא התקיים פעם", אלא "יש לי סימוכין שזה התקיים פעם" - וזה את מודה שאין לך.
 

fire snake

New member
"מעוגנת בהיסטוריה" זה "ממוקמת ברצף ההיסטורי

בנקודה אחת מסוימת - ואפילו אם הגדרתי פחות טובה משלך - (לדעתי, להיפך) - זו לא סיבה להתנשא, להאשים אותי בשקר, או להתעקש לגרור אותי לוויכוח אגו למרות בקשתי שלא. דברים קיימים במציאות או בדמיון, באופן בלתי תלוי ב"הוכחות". כבר עשר שנים מאז כתבתי את הספר - מעולם לא טענתי שיש לי הוכחות.
 

גל סופר

New member
למה זו לא סיבה טובה לכך?

בעיניי זו סיבה מעולה. את עסוקה במושגים כמו "האשמה", "התנשאות" ו"אגו", ושוב אינך עסוקה בתוכן הדיון. כשעולה טענה כנגד הטענה שלך ואין בידייך סימוכין- הרי שזה מבחינתך וויכוח אגו, והמתווכח בעל אגו מאגי. הדיון הזה מגוחך.
 

בליעל

New member
אל תפילי עלי את חוסר הבהירות שלך

לאמר שמשהו "ממוקם ברצף ההיסטורי" לא אומר כלום, כמו שהמיקום של רובין הוד ברצף ההיסטורי (או של הקבר של טיל אולנשפיגל במרחב) לא אומר כלום. נרשם לפני שמנהלת הפורום תופסת את המציאות כמו שילד בגנון תופס את החברים שלו, במובן שאילו ששתו מהמשקה הסגול של דוקטור קתרוס אמיתיים כמו אילו שלא.
 

fire snake

New member
לא אומר או כן אומר - הם ממוקמים ../images/Emo13.gif

אולי בנסיבות אחרות יפוענחו
 

בליעל

New member
ומה בכך שהם ממוקמים ?

הם כבר פוענחו, אין צורך לפענח אותם שוב.
 

fire snake

New member
מי פוענחו? מכיר ת'סיפור על טרזן, שלמד אנגלית

מספרים שהשאיר לו אביו בבקתתו בג'ונגל? אבל הוא למד קרוא וכתוב, לא ידע לבטא. אחר כך פגש איש, ולמד סוף סוף לבטא אנגלית. עד שהתברר שזו בכלל צרפתית... והיה עליו ללמוד אנגלית מחדש. לפעמים צריך לפענח מחדש, בעוונותינו, מה לעשות...
 

RainBird

New member
והאם פרוזה או ספרות יפה אלו מילים שלא ניתן בעצם לתת לטקסטים הקבליים בנוסף עם אוסף המשמעויות הנוספות שלהם? מבחינתי כל טקסט מאגי חשוב יש לו אלמנט רלוונטי נוסף מלבד לתת מידע: וזה לתת השראה. לתת השראה ליצור שינוי בחיים של אותו אדם שקורא אותו- וכרגע זה לא משנה אם כתב אותו איזה מהר"ל, או איזו עקרת בית. ארדן.
 

Endendros

New member
יצירתיות היא דבר מבורך

אבל דוד הוא יצירתי רק כדרך אגב. הוא בעיקר פסיכוטי ופרנואיד. ארגון אמריקאי שעובד בשביל השטן ובשביל המוסד ומוריד מחשבות של אנשים למחשב בזמן אמת. מבזקי החדשות של היום הם חזרה על מבזקי החדשות שהיו לפני עשרות שנים. בית משוגעים. עצם העובדה שהדיון הזה בכלל מתקיים גורמת לכל אדם שפוי להגיש שלא בנוח עם זה שהוא נמצא כאן.
 

גל סופר

New member
הבעיה היא שנותנים לזה לגיטימציה

מגוננים על התאוריות שלו, כי הן פרי דמיון מפותח, במקום להיזהר בדברים ולהבין שיש כאן משהו לא חיובי במיוחד.
 

גל סופר

New member
ומעולמו של "דוד היחיד"...

אפשר לקרוא כאן, ופה אפשר למצוא את ההגדרה שלו לשד. זה מדהים שנותנים במה למישהו שכותב שכל אחד עם ניבים בולטים (מספיק במילימטר וחצי, כמובן) הוא שד...
 
אתה יכול לראות את ההגדרות הללו לשד

בכתבי של המקובל הירושלמי שערבי ובכתביו של הרב כדורי , וזה מופיע בעוד כתבים רק לא זוכר את המראה מקום . דוד
 

גל סופר

New member
שוב שקרים

תביא מראה מקום מדוייק עם ציטוט. דוד, בשביל מה? מה זה נותן לך כל ההנפצות הללו? ניבים? זה ההגדרה של שד? זה פשוט מגוחך.
 
למעלה