ארה"ב - פוליטיקה

תתש

New member
זה לא רק ארה"ב

בריטניה וצרפת בשנות ה-50 והשישים דיכאו מרדים (צורת רבים של מרד) בקניה ובאלג'יריה באכזריות והרגו עשרות אלפים אנשים. והמקרה של שוורצנגר הוא עוד בסדר יחסית למה שהיה לפני כמה שנים שמונטנה בחרה את ג'סי ונטורה, מתאבק בינוני ב-WWF למושל. וגם כדי להבחר לכל משרה ציבורית בכל ארץ אתה צריך להגיד לאנשים את מה שהם רוצים לשמוע.
 

סלוניק

New member
התמודד, נבחר, גמרנו.

גם ג'רי ספרינגר נבחר לתפקיד ראש עיר של אחת הערים הגדולות כך שמעתי.
 

Ruki V verh

New member
לא לשכוח את קרטר

שהיה שחקן ונבחר לנשיא ארה"ב לכן אני אומר שזאת מדינה של אנשים מפגרים
 

Molly Whuppie

New member
רייגן היה בפוליטיקה 10 שנים לפני

שנבחר לנשיא. הוא לא עשה מעבר כל כך חד כמו שוורצנגר.
 

סלוניק

New member
גם שוורצנגר עדיין לא נשיא.

 

roniway1

New member
לגבי ריצה של שוורצינגר לנשיאות

הסיכויים לשינוי החוק עד 2008 הם קלושים ,ואפשר לומר די אפסיים. כך שגם אם וכאשר ישונה החוק ,שוורצינגר בכל מקרה לא יוכל לרוץ ב -2008 לנשיאות. מה גם שכבר עכשיו מתחילים כמה מתמודדים בכירים לרמוז על ריצה לנשיאות בבחירות הקרובות - פאטאקי ,פריסט ,מקיין ,אולי ג'ב בוש -אחיו של הנשיא הנוכחי. בכל מקרה ,אם המועמד הרפובליקני ינצח ב -2008 ,שוורצינגר יצטרך לחכות עד 2016 -מכיוון שהוא לא יוכל להתמודד בפריימריס מול הנשיא דאז שיהיה ממפלגתו שלו. (הוא יכול מבחינה חוקית כמובן ,אבל המסורת היא לא להתמודד מול נשיא ממפלגתך שמכהן - אם כי היו בעבר יוצאים מן הכלל.).
 

roniway1

New member
עוד כמה פרטים על רייגן

רייגן כיהן כמושל קליפורניה בין השנים 1967 -1975 ב -1976 הוא התמודד בפריימריס הרפובליקניים מול המועמד הרפובליקני דאז - הנשיא ג'רלד פורד ,וכמעט ניצח אותו. ב -1980 הוא ניצח בפריימריס את בוש האב ,ומינה אותו לסגנו. הנצחונות של רייגן ,גם מבחינת האלקטורים (538,489) וגם מבחינת הפופיולר VOTE הין הגבוהים ביותר בהיסטוריה.
 

roniway1

New member
תיקון

ב -1984 רייגן קיבל 525 אלקטורים. הוא הפסיד רק במינסוטה - מדינתו של המועמד הדמוקרטי שהתמודד מולו ,ובוושינגטון די.סי.
 
תקשיב קצת בשיעורי היסטוריה

אני מציע לך ללמוד קצת היסטוריה לפני שאתה מציף את הפורום בגיבובי שטויות. מילא הדיעות התמוהות ביותר שלך אשר מצביעות על חוסר בקיאות בפרטים. אבל לכתוב דברים שאינם נכונים עובדתית זה כבר עובר כל גבול.
 
למעלה