stratomaximus
New member
באילו תוצאות הסתיים הדיון בכנסת על תח"צ בשבת?
מישהו יודע? מישהו מחברי הפורום נכח שם?
מישהו יודע? מישהו מחברי הפורום נכח שם?
אוקיי יש כתבה על זה ב-YNETבאילו תוצאות הסתיים הדיון בכנסת על תח"צ בשבת?
מישהו יודע? מישהו מחברי הפורום נכח שם?
האוהד באדום נכח שםבאילו תוצאות הסתיים הדיון בכנסת על תח"צ בשבת?
מישהו יודע? מישהו מחברי הפורום נכח שם?
יישר כוחהאוהד באדום נכח שם
ועוד מישהו שאיננו מן הפורום ומנסה לקדם את הנושא שני הנ"ל לא השתתפו באופן פעיל בדיון הבנתי שהח"כים שהגיעו לייצג את הצד השפוי עשו עבודתם נאמנה ועושה רושם שיש לשם שינוי תוצאות. השבוע שעבר אני והאוהד באדום נפגשנו עם ח"כ רן כהן בתל אביב ועדכנּו אותו לגבי התפוסה באוטובוסים והשינויים שחלו בפועל (דחיית השירות) אני שמח לראות שיש תוצאות למאמצים שלנו
אכן נוכחתי שם ואני לא מעודדהאוהד באדום נכח שם
ועוד מישהו שאיננו מן הפורום ומנסה לקדם את הנושא שני הנ"ל לא השתתפו באופן פעיל בדיון הבנתי שהח"כים שהגיעו לייצג את הצד השפוי עשו עבודתם נאמנה ועושה רושם שיש לשם שינוי תוצאות. השבוע שעבר אני והאוהד באדום נפגשנו עם ח"כ רן כהן בתל אביב ועדכנּו אותו לגבי התפוסה באוטובוסים והשינויים שחלו בפועל (דחיית השירות) אני שמח לראות שיש תוצאות למאמצים שלנו
אחת התגובות צריכה להיותאכן נוכחתי שם ואני לא מעודד
חברי הכנסת גילו המון רגשות כלפי היללות של אופיר קרני (סמנכ"ל הכספים ב"דן") אשר טען שזה לא רווחי בשבילהם ושככה הם לא יכולים לנהל חברה. רק חבל שלחברות ציבוריות ולמשרדי הממשלה יש את הזמן והכסף להסיע סמנכ"לים ולעשות לובים בכנסת ומי שנדפק מזה הוא האדם הפשוט... לצערי, הדרך היחידה למנוע ממשרד התחבורה לאשר את הבקשה של דן זה תרעומת ציבורית ואני לא רואה אותה קיימת כיום. השאלה כלל אינה שאלת דת-מדינה, אלא השאלה היא האם משרד התחבורה וחברות התחבורה רואות אותנו כשיקולים רווחים טהורים או כאזרחים שצריכים לקבל שירות.
*לסגוק=לסגוראחת התגובות צריכה להיות
הבאת מקרים של קווים לא רווחיים שפועלים ואף אחד לא חושב לסגוק (ולא חסרים כאלה). זה בנוסף לטיעון המרכזי שאומר שהאוטובוסים לא נסעו ריקים (לפחות לטענת כמה גולשים כאן).
אני לא רואה את החוכמה שבלהציג קווים לא רוחייםאחת התגובות צריכה להיות
הבאת מקרים של קווים לא רווחיים שפועלים ואף אחד לא חושב לסגוק (ולא חסרים כאלה). זה בנוסף לטיעון המרכזי שאומר שהאוטובוסים לא נסעו ריקים (לפחות לטענת כמה גולשים כאן).
זוהי אחת התוצאות של הרפורמהאכן נוכחתי שם ואני לא מעודד
חברי הכנסת גילו המון רגשות כלפי היללות של אופיר קרני (סמנכ"ל הכספים ב"דן") אשר טען שזה לא רווחי בשבילהם ושככה הם לא יכולים לנהל חברה. רק חבל שלחברות ציבוריות ולמשרדי הממשלה יש את הזמן והכסף להסיע סמנכ"לים ולעשות לובים בכנסת ומי שנדפק מזה הוא האדם הפשוט... לצערי, הדרך היחידה למנוע ממשרד התחבורה לאשר את הבקשה של דן זה תרעומת ציבורית ואני לא רואה אותה קיימת כיום. השאלה כלל אינה שאלת דת-מדינה, אלא השאלה היא האם משרד התחבורה וחברות התחבורה רואות אותנו כשיקולים רווחים טהורים או כאזרחים שצריכים לקבל שירות.
לא, זה לא קשור לרפורמהזוהי אחת התוצאות של הרפורמה
אם בעבר החברות הגדולות קיבלו יותר סובסידיה ע"מ לתת יותר שרות לנוסעים, אז היום לא... מקבלים פחות ומנסים לקצץ איפה שאפשר ומי שניפגע זה האזרח הקטן.
צריך לבדוק את הקשר ביןלא, זה לא קשור לרפורמה
זה קשור למשרד התחבורה שלא קובע מדיניות ברורה בנוגע לתח"צ, ואפילו עוד לא החליט האם תח"צ זה בכלל חשוב. לא יכול להיות שכל הקווים שפועלים לפני צאת השבת רווחים רק במוצאי שבת (בייחוד כשזו שעה שמשתנה). עוד לא שמעתי על קבוצה של קווים שמתחילים להיות רווחים בשעה מאוד מסויימת. זו הייתה החלטה להקווים יחדיו (כלומר פתאום כל הקווים האלו הפכו יחדיו לא רווחים בשבת). זו הסיבה שכשמשנים מסלול של קו או מבטלים אותו או מורידים \ מעלים את התדירות שלו זה נוגע רק לו ולא לקבוצה שלמה של קווים. למעשה הטיעון של חוסר הרווחיות זה הטיעון הכי הזוי שדן יכולה לבוא איתו, ומה שעוד יותר הזוי זה שאנשים באמת אוכלים את זה.
אמרתי את זה בשתי עיניים לגלעד ארדןלא, זה לא קשור לרפורמה
זה קשור למשרד התחבורה שלא קובע מדיניות ברורה בנוגע לתח"צ, ואפילו עוד לא החליט האם תח"צ זה בכלל חשוב. לא יכול להיות שכל הקווים שפועלים לפני צאת השבת רווחים רק במוצאי שבת (בייחוד כשזו שעה שמשתנה). עוד לא שמעתי על קבוצה של קווים שמתחילים להיות רווחים בשעה מאוד מסויימת. זו הייתה החלטה להקווים יחדיו (כלומר פתאום כל הקווים האלו הפכו יחדיו לא רווחים בשבת). זו הסיבה שכשמשנים מסלול של קו או מבטלים אותו או מורידים \ מעלים את התדירות שלו זה נוגע רק לו ולא לקבוצה שלמה של קווים. למעשה הטיעון של חוסר הרווחיות זה הטיעון הכי הזוי שדן יכולה לבוא איתו, ומה שעוד יותר הזוי זה שאנשים באמת אוכלים את זה.
עזוב סקרים, אף אחד לא מתרגש מהם.אמרתי את זה בשתי עיניים לגלעד ארדן
אמרתי לו לדרוש סקרים אובייקטיביים על סמך פוטנציאל נוסעים ולא סקרים חד צדדיים שעושה חברת דן בעצמה לפי מה שנוח לה. אם היו נתונים לי 100 אלף שקל ואומרים לי שזה לצורך קידום הנושא הזה, הייתי עושה סקר במכון רציני אמיתי ודואג לפרסם זאת בכל אמצעי התקשורת... הבעיה היא שאנחנו הנוסעים והאזרחים נותנים את הכסף הזה לדן והיא מתשמשת בו כנגדנו.
אין פה שום קשר לרפורמה. פינס דיבר אמת,זוהי אחת התוצאות של הרפורמה
אם בעבר החברות הגדולות קיבלו יותר סובסידיה ע"מ לתת יותר שרות לנוסעים, אז היום לא... מקבלים פחות ומנסים לקצץ איפה שאפשר ומי שניפגע זה האזרח הקטן.
רק תבדוק מה התדירות של דן אחרי 21:00אין פה שום קשר לרפורמה. פינס דיבר אמת,
הקווים האלו לרוב מלאים בעמידה, יצא לי לנסוע בקו 18 לפני צאת השבת. דן משקרים מבלי להסמיק, מסיבות שכניראה נובעות מלחץ פוליטי. עוד דבר שברור כשמש הוא שיום ביומו הם מפעילים קווים בשעות מסויימות ביום בתפוסה הרבה פחות רווחית מהשעות המדוברות; מעניין למה הם לא בוכים על זה ולא מתעקשים להפסיק את תנועת האוטובוסים כל יום בין 10:00 ל-13:00 ואחרי 21:00?.. כל העניין הזה מריח לא טוב בכלל.
רק תבדוק מה התדירות של דן אחרי 21:00
הם לא מתעקשים ולא בטיח, הם רק מורידים את התדירות לאט לאט עד שאף נוסע לא ירצה לחכות בתחנה. אחרי שמונה בערב תדירות הקווים של דן צונחת בבום
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.