בגידה חסרת הגיון

בגידה חסרת הגיון

אני מבין את רוב סיבות הבגידות וזה מקובל עליי.אך לא מקובל עליי וזה לא הוגן כשבוגדים ומתאהבים ומפרקים משפחה כלומר גירושין בשביל להיות עם מאהב/ת. אני מבין את מה שנקרא אהבה מלאכים ויתרו על כס מלוכה למען אהבה.אך לעזוב וילדים נפגעים?לבוא יום אחד לבן/ת זוג ולאמר אני מתגרש/ת בהפתעה... אני מאמין בבגידה בלי להרוס את המסגרת ובלי לפגוע אך לצערי יש מקרים רבים לאחרונה שכמובן לא בתקשורת אלא יותר מאוזן לאוזן שמדברת על גירושין בעקבות התאהבות במאהב/ת. מותר להתאהב בבגידה אך צריך להישאר עם ראש הגיוני.להישאר על פני הקרקע. קשה אך זה מחיר אהבה/בגידה.
 
אתה צודק.. אבל..

כל מה שאתה אומר זה מסתדר רק במקרה שהבן זוג דוגל בנישואים פתוחים.. כי רוב המקרים כשהבן זוג שומע על בגידה הוא דורש גירושין או הפסקת הקשר וברוב המקרים זה קשה .. איציק..
 

jedyknight1

New member
בד"כ זה לא מאוזן

אם גבר בוגד אז בד"כ, הנשים הרבה יותר סלחניות, לא ממהרות לפרק את המסגרת לעומת גברים, אשר דורשים להתגרש.
 

ל י א ן69

New member
ברגע שמתחילים

קשר עם הלא חוקי אתה קודם כל יודע , שאין סיכוי שזה יתפתח ליותר גם אם מתאהבים. אבל בחיים יש הפתעות
 
נכון, ליאן, וזה קורה בעיקר אצל כאלה

שחיי הנישואין שלהם היו מעורערים ממילא. בכל מקרה, כשנכנסים להרפתקה כזו לא תמיד יודעים איך היא תסתיים... גם אם נשבעת לעצמך שזה לעולם לא יקרה!
 

הקוסם33

New member
אני עם ליאן-אי אפשר לדעת-לפעמים

אנחנו חשבים שאנחנו שולטים ברגשות, אך בסוף עלול להיות מצב שהרגשות שולטים בנו......
 
מסכימה איתך...

גם שמעתי מקרים ,שאחרי הגירושין הצד הבוגד בכלל לא נשאר עם המאהב/ת בגלל שלא היה להם שום דבר במשותף מלבד סקס...
 

ל י א ן69

New member
לא רק בגלל זה

ברגע שזה בגדר בגידה, אז יש את הריגוש והכיף שבדרך כלל נגמר ונעלם והופך למובן מאליו ברגע שחיים ביחד.
 

אסתי69

New member
ואתה כן יכול להבין

אנשים שנשארים בשביל הילדים ומוותרים על האושר שלהם? בוקר אור כולם
 

jedyknight1

New member
בוודאי שניתן להבין

עשו זאת הרבה לפנינו ויעשו זאת הרבה אחרינו. יש דברים אשר החשיבות עולה על הצרכים האישיים.
 

אסתי69

New member
מה שאתה שוכח

שילדים הם עם רגיש ומרגיש וכשלא טוב לאחד ההורים גם להם לא ממש טוב לכן, אני יכולה להבין את אלה שמפרקים את המשפחה בשביל האושר שלהם ככה הילדים עם כל הכאב מקבלים הורה מאושר אבל.....
 

jedyknight1

New member
אין משהו מוחלט במה שאת אומרת

יש כאלו שיעדיפו את טובת הילדים כך ואחרים אחרת. אגב, לעיתים גם המצב הכלכלי משפיע אם להיפרד או לאו.
 
ילדים שיודעים שהורה שלו בגד

יעשה גם זאת. כשהוריי התגרשו לא בגלל בגידה אמרתי לי זה לא יקרה אך התגרשתי. נכון שאנו חושבים על עצמנו בבגידה אך סבל של ילדים כואב לי. אולי צריך לפרק כשהם מאוד קטנים או מבוגרים שלא ייפגעו.
 

אסתי69

New member
תנסה לחשוב על ילד

שגדל ומבין מתישהו שההורים נשארו יחד "בגללו" ולכן שניהם לא מאושרים גם זה עול לא פשוט לילד גם כמתבגר
 
מצב כלכלי

לפעמים מצב כלכלי מפריד בין זוגות ולפעמים מחבר. כשהייתי בשיא אהבתי מחוץ לבית, רציתי להתגרש. המילה איננה מכוערת בעיניי וזה לא הלם כזה לילדים כמו שפעם היה. הילדים שלי כבר שאלו אותי פעם : אמא למה רק את ואבא לא התגרשתם עוד? בתור מי שחיה במערכת יחסים שיכולה להכיל עוד אהבה אין לי צורך למעשה להתגרש. אבל כיוון שאותו בחור רצה בית וילדים משלו הפך רצונו לרצוני. גופי כאב בתשוקה לתת לו ילד. אבל הוא סרב. רצה אישה משלו...לא אחת שכבר יש לה הכל. יודעת שהוא צודק. אבל יודעת דבר אחד לדיון של כאן: אם לא טוב בבית חובה לפרק את החבילה. הילדים יצולקו הרבה יותר בבית שבו אין אהבה, אנחנו מהווים דוגמא אישית לילדים. שיראו את אמא אוהבת את אבא או את בעלה השני. רק שייראו אהבה. הכי חשוב לדעתי על מנת שלא יגדלו ויתפשרו בשביל הילדים שלהם והמעגל ימשיך לשאר הדורות. מצב כלכלי: מצבי הכלכלי בכי רע......אחלה דבק. בכוחות משותפים מנסים לצאת מהבוץ. כשיש אהבה הדבר האחרון שינצח אותי זה חסרון כיס.
 
נכון

ילדים הם דבר קדוש. אסור לנטוש אותם אחרי שמביאים אותם לעולם. חייבים לשמור עליהם בבית שכולו אור ואהבה. גם אם לפעמים זה בית אחד של אבא ובית שני של אמא. העיקר שירופדו באהבה. כמו שעשינו אותם באהבה. נמשיך להציג בפניהם את יפי החיים.
 
למעלה