בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
שאלה: האם בזמן שביתה ממשיכים לקבל משכורת ?
אם יורידו לעובדים יום עבודה מהמשכורת בכל פעם שהם שובתים, זה יפתור את הבעיה.
או שמשלמים או שיש עוד אפשרויות
אולי המשכורות בימי העבודה הן כה גבוהות, שהם יכולים להרשות לעצמם לשבות למספר ימים. לחילופין עם עניין הכבוד שלהם, הם לא שמים לב להפסדים שונים שהם גורמים, כמו למשל שחלק גדול מהנוסעים יצביע ברגליים ופחות ישתמש בשירותי "רכבת ישראל".
 
בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם
נתחיל מזה שאין אמת מוחלטת ,אי אפשר להוכיח שרוב העם עם העובדים או הממשלה . לעניין עצמו ,ישנם גם פה בפורום אנשים שאינם עובדים או מרשים לעצמם לחשוב מנקודת מחשבה של מנהלים . ואני שואל עבדתם פעם ברכבת כנהגים או במוסך ??? בטח שלא ,אז למה אתם באים בטענות ,בטח שזה קל להקליד באינטרנט תגובות,אבל לעבוד ברכבת ??? קשה יותר. זכות יסוד של כל חברה דמוקרטית היא לשבות ,את זה צריך לכבד ,אפשר להתווכח האם זה טוב הפרטה או לא ,מעבר לזה כמו לנסות לשבור את העובדים זה מגוחך ,כה לחיי עובדי רכבת ישראל ,אתם עובדים מגיע לכם זכיות !!!.
רק ועד אידיוטי יכול לקחת טיעון צודק ולחרבש...
אני בעד מאבקם של עובדי הרכבת לעבודה בשכר ותנאים הוגנים ובעיקר לעבודה מאורגנת תחת ההגנה של ועד עובדים חזק. יותר מדי ראינו כאן מה עושים לעובדים, אפילו מאורגנים, שהועד שלהם חלש. יותר מדי ראינו את רמיסת כבודם של עובדים רק כדי שהבעלים, תהיה זאת הממשלה או גוף פרטי, ירוויחו עוד קצת. אבל ועד עובדי הרכבת עשה מעשה אידיוטי שכמו שכתב כאן מישהו, כורת את הענף שעליו הוא יושב וכמו חרב פיפיות, גורם למאבק להכשל. יושבת ראש הועד צריכה ללכת, חד וחלק. היא לא למדה שפגיעה בכבודם של הלקוחות והשפלתם היא לא רק רעה לכשעצמה אלא גם פוגעת במאבק הצודק שלה. כי זה קו אדום. אפשר להשבית שירות, זאת זכות מותנית ולפעמים גם נשק יחיד שיזיז קצת את הישבן השמן של הבוסים. אבל כאן הם השפילו את הלקוחות כשכלאו אותם ופגעו בבריאותם (ואני מקווה שבאמת ימצו את הדין עם מי שעשו את זה בשטח - שמעתי שאחד מנהגי הקטרים זומן למשטרה). לכן יושבת ראש ועד שאינה יודעת להבחין בין עיקר וטפל חייבת ללכת כי היא פוגעת במטרה שאליה היא שואפת.
 

Zמבוש

New member
רק ועד אידיוטי יכול לקחת טיעון צודק ולחרבש...
אני בעד מאבקם של עובדי הרכבת לעבודה בשכר ותנאים הוגנים ובעיקר לעבודה מאורגנת תחת ההגנה של ועד עובדים חזק. יותר מדי ראינו כאן מה עושים לעובדים, אפילו מאורגנים, שהועד שלהם חלש. יותר מדי ראינו את רמיסת כבודם של עובדים רק כדי שהבעלים, תהיה זאת הממשלה או גוף פרטי, ירוויחו עוד קצת. אבל ועד עובדי הרכבת עשה מעשה אידיוטי שכמו שכתב כאן מישהו, כורת את הענף שעליו הוא יושב וכמו חרב פיפיות, גורם למאבק להכשל. יושבת ראש הועד צריכה ללכת, חד וחלק. היא לא למדה שפגיעה בכבודם של הלקוחות והשפלתם היא לא רק רעה לכשעצמה אלא גם פוגעת במאבק הצודק שלה. כי זה קו אדום. אפשר להשבית שירות, זאת זכות מותנית ולפעמים גם נשק יחיד שיזיז קצת את הישבן השמן של הבוסים. אבל כאן הם השפילו את הלקוחות כשכלאו אותם ופגעו בבריאותם (ואני מקווה שבאמת ימצו את הדין עם מי שעשו את זה בשטח - שמעתי שאחד מנהגי הקטרים זומן למשטרה). לכן יושבת ראש ועד שאינה יודעת להבחין בין עיקר וטפל חייבת ללכת כי היא פוגעת במטרה שאליה היא שואפת.
כל מילה חקוקה בסלע בני

אם הועד הפראי של חברת החשמל למד אזי ועד הרכבת מסוגל לעשות זאת
 

amit1270

New member
רק ועד אידיוטי יכול לקחת טיעון צודק ולחרבש...
אני בעד מאבקם של עובדי הרכבת לעבודה בשכר ותנאים הוגנים ובעיקר לעבודה מאורגנת תחת ההגנה של ועד עובדים חזק. יותר מדי ראינו כאן מה עושים לעובדים, אפילו מאורגנים, שהועד שלהם חלש. יותר מדי ראינו את רמיסת כבודם של עובדים רק כדי שהבעלים, תהיה זאת הממשלה או גוף פרטי, ירוויחו עוד קצת. אבל ועד עובדי הרכבת עשה מעשה אידיוטי שכמו שכתב כאן מישהו, כורת את הענף שעליו הוא יושב וכמו חרב פיפיות, גורם למאבק להכשל. יושבת ראש הועד צריכה ללכת, חד וחלק. היא לא למדה שפגיעה בכבודם של הלקוחות והשפלתם היא לא רק רעה לכשעצמה אלא גם פוגעת במאבק הצודק שלה. כי זה קו אדום. אפשר להשבית שירות, זאת זכות מותנית ולפעמים גם נשק יחיד שיזיז קצת את הישבן השמן של הבוסים. אבל כאן הם השפילו את הלקוחות כשכלאו אותם ופגעו בבריאותם (ואני מקווה שבאמת ימצו את הדין עם מי שעשו את זה בשטח - שמעתי שאחד מנהגי הקטרים זומן למשטרה). לכן יושבת ראש ועד שאינה יודעת להבחין בין עיקר וטפל חייבת ללכת כי היא פוגעת במטרה שאליה היא שואפת.
שכר ותנאים הוגנים כן
הגנה על עובדים לא יעילים (ובמקרה הגרוע מושחתים) - לא. המאבק הזה ביסודו הוא מאבק נגד תחרות. אני מקווה (ומאמין) שגם עובדי התחזוקה של בומברדיה יקבלו שכר הוגן ותנאים. הבעיה היא שהם עלולים לעשות עבודה טובה יותר מעובדי הרכבת...
 

kobiz99

New member
שכר ותנאים הוגנים כן
הגנה על עובדים לא יעילים (ובמקרה הגרוע מושחתים) - לא. המאבק הזה ביסודו הוא מאבק נגד תחרות. אני מקווה (ומאמין) שגם עובדי התחזוקה של בומברדיה יקבלו שכר הוגן ותנאים. הבעיה היא שהם עלולים לעשות עבודה טובה יותר מעובדי הרכבת...
האם הגשתה תלונה במשטרה על מושחתים
במקרה ואתה יודע פרטים על שחיתות ואו מושחתים אנא הגש תלונה במשטרת ישראל. והפסק לזרות רפש באלפי עובדים מסורים ונאמנים למפעל.
 

amit1270

New member
האם הגשתה תלונה במשטרה על מושחתים
במקרה ואתה יודע פרטים על שחיתות ואו מושחתים אנא הגש תלונה במשטרת ישראל. והפסק לזרות רפש באלפי עובדים מסורים ונאמנים למפעל.
לא זריתי רפש. כתבתי "במקרה הגרוע"
והתכוונתי למקרים שקרו בעבר וידועים לכולם.
 

kobiz99

New member
לא זריתי רפש. כתבתי "במקרה הגרוע"
והתכוונתי למקרים שקרו בעבר וידועים לכולם.
אנו מדברים על ההווה והעתיד
אלה שנתפסו הושעו/פוטרו ושילמו מחיר יקר. מדבריך משתמע כאילו יש כאלה היום ואתה יודע עליהם.
 

אורי404

New member
שכר ותנאים הוגנים כן
הגנה על עובדים לא יעילים (ובמקרה הגרוע מושחתים) - לא. המאבק הזה ביסודו הוא מאבק נגד תחרות. אני מקווה (ומאמין) שגם עובדי התחזוקה של בומברדיה יקבלו שכר הוגן ותנאים. הבעיה היא שהם עלולים לעשות עבודה טובה יותר מעובדי הרכבת...
על מלה, עמית
בקשר למשפט האחרון, שכתבת, כנראה זהו החשש של חלק מהגורמים ב"רכבת ישראל".
 

droriko

New member
רק ועד אידיוטי יכול לקחת טיעון צודק ולחרבש...
אני בעד מאבקם של עובדי הרכבת לעבודה בשכר ותנאים הוגנים ובעיקר לעבודה מאורגנת תחת ההגנה של ועד עובדים חזק. יותר מדי ראינו כאן מה עושים לעובדים, אפילו מאורגנים, שהועד שלהם חלש. יותר מדי ראינו את רמיסת כבודם של עובדים רק כדי שהבעלים, תהיה זאת הממשלה או גוף פרטי, ירוויחו עוד קצת. אבל ועד עובדי הרכבת עשה מעשה אידיוטי שכמו שכתב כאן מישהו, כורת את הענף שעליו הוא יושב וכמו חרב פיפיות, גורם למאבק להכשל. יושבת ראש הועד צריכה ללכת, חד וחלק. היא לא למדה שפגיעה בכבודם של הלקוחות והשפלתם היא לא רק רעה לכשעצמה אלא גם פוגעת במאבק הצודק שלה. כי זה קו אדום. אפשר להשבית שירות, זאת זכות מותנית ולפעמים גם נשק יחיד שיזיז קצת את הישבן השמן של הבוסים. אבל כאן הם השפילו את הלקוחות כשכלאו אותם ופגעו בבריאותם (ואני מקווה שבאמת ימצו את הדין עם מי שעשו את זה בשטח - שמעתי שאחד מנהגי הקטרים זומן למשטרה). לכן יושבת ראש ועד שאינה יודעת להבחין בין עיקר וטפל חייבת ללכת כי היא פוגעת במטרה שאליה היא שואפת.
סליחה??
"מאבקם של עובדי הרכבת לעבודה בשכר ותנאים הוגנים"?? אם השכר והתנאים ברכבת כל כך גרועים אז איך זה שצריך פרוטקציה בשביל לעבוד שם ?
 

droriko

New member
סליחה??
"מאבקם של עובדי הרכבת לעבודה בשכר ותנאים הוגנים"?? אם השכר והתנאים ברכבת כל כך גרועים אז איך זה שצריך פרוטקציה בשביל לעבוד שם ?
ואם זימנו את הנהג למשטרה אז זה פשוט ביזיון
מי שצריך ליהות מזומן לשם זאת ארדעי והחבורה שלה . הנהג בסך הכל עושה מה שאומרים לו בשביל לשמור על הג'וב שלו .
 

cwen

New member
ואם זימנו את הנהג למשטרה אז זה פשוט ביזיון
מי שצריך ליהות מזומן לשם זאת ארדעי והחבורה שלה . הנהג בסך הכל עושה מה שאומרים לו בשביל לשמור על הג'וב שלו .
ואיך המשטרה תחקור בלי לזמן את הנהג?
מזמנים את הנהג, הוא אומר שציית להוראות שקיבל מהפיקוח או לא יודעת מי, ממשיכים לבדוק מאיפה לשם הגיעו ההוראות עד שמגיעים למי שנתן אותן. (לפחות בתיאוריה).
 

droriko

New member
ואיך המשטרה תחקור בלי לזמן את הנהג?
מזמנים את הנהג, הוא אומר שציית להוראות שקיבל מהפיקוח או לא יודעת מי, ממשיכים לבדוק מאיפה לשם הגיעו ההוראות עד שמגיעים למי שנתן אותן. (לפחות בתיאוריה).
האמת היא
שאני לא ממש יודע מה ההליכים בחקירה מהסוג הזה. פשוט הבנתי מ"בני הספל" שחקרו את הנהג לא בתור עד אלא בתור נאשם .
 

droriko

New member
האמת היא
שאני לא ממש יודע מה ההליכים בחקירה מהסוג הזה. פשוט הבנתי מ"בני הספל" שחקרו את הנהג לא בתור עד אלא בתור נאשם .
אגב אני גם לא יודע מה יש לחקור אותו בתור עד
הרי ארדעי בעצמה אמרה שיהיו שיבושים קשים בקו , לא צריך את הנהג בשביל להוכיח את זה , זה לא שיש מישהו שחושב שהנהג חטף פתאום התקף פסיכוטי באמצע הנסיעה .
 
אגב אני גם לא יודע מה יש לחקור אותו בתור עד
הרי ארדעי בעצמה אמרה שיהיו שיבושים קשים בקו , לא צריך את הנהג בשביל להוכיח את זה , זה לא שיש מישהו שחושב שהנהג חטף פתאום התקף פסיכוטי באמצע הנסיעה .
"בני הספל"? בני הספל!
היות ואני אחד היחידים שמופיע בשפ פרטי משפחה, אנא לקרוא לי בשמי ובלי מרכאות. אני פשוט קראתי באחד מאתרי החדשות. ולגופו של נהג, יש לו אחריות כלפי נוסעיו ורק אחר כך כלפי הועד. כזכור בגרמניה בקיץ שעבר לא עצרה רכבת למרות שהמזגנים לא תפקדו בחום של 40 מעלות ואנשים התעלפו ופונו באמבולנסים מהתחנה הסופית בברלין ואז העמידו לדין את הפקח. לנהג רכבת יש אחריות. ואם האחריות היא על הפקח, החקירה תדאג להעמיד אותו לדין. שוב, יו"ר ועד לקחה טיעון צודק מאין כמוהו והצליחה ברוב חכמתה לחרבש אותו ולהסית את הציבור נגד אלה שהיא פועלת בשמם. אז היא צריכה ללכת ולתת לשקולים ואולי חכמים ממנה לנהל את המאבק.
 

droriko

New member
"בני הספל"? בני הספל!
היות ואני אחד היחידים שמופיע בשפ פרטי משפחה, אנא לקרוא לי בשמי ובלי מרכאות. אני פשוט קראתי באחד מאתרי החדשות. ולגופו של נהג, יש לו אחריות כלפי נוסעיו ורק אחר כך כלפי הועד. כזכור בגרמניה בקיץ שעבר לא עצרה רכבת למרות שהמזגנים לא תפקדו בחום של 40 מעלות ואנשים התעלפו ופונו באמבולנסים מהתחנה הסופית בברלין ואז העמידו לדין את הפקח. לנהג רכבת יש אחריות. ואם האחריות היא על הפקח, החקירה תדאג להעמיד אותו לדין. שוב, יו"ר ועד לקחה טיעון צודק מאין כמוהו והצליחה ברוב חכמתה לחרבש אותו ולהסית את הציבור נגד אלה שהיא פועלת בשמם. אז היא צריכה ללכת ולתת לשקולים ואולי חכמים ממנה לנהל את המאבק.
אה , הספל זה שם המשפחה שלך?
חשבתי שזה ספל כמו ספל קפה . טוב שהברת את הדברים.
 

tanj

New member
ואם זימנו את הנהג למשטרה אז זה פשוט ביזיון
מי שצריך ליהות מזומן לשם זאת ארדעי והחבורה שלה . הנהג בסך הכל עושה מה שאומרים לו בשביל לשמור על הג'וב שלו .
לא מסכים
לנהג יש אחריות ומה שהוא עשה, גם אם נשמע להוראות, גובל בעברה גסה על החוק וסיכון נוסעים לחינם ומין הראוי להעמידו לדין..
 

droriko

New member
לא מסכים
לנהג יש אחריות ומה שהוא עשה, גם אם נשמע להוראות, גובל בעברה גסה על החוק וסיכון נוסעים לחינם ומין הראוי להעמידו לדין..
היה נכון לנהג להתמרד אם היה מדובר במדינת חוק
במדינת חוק הועד היה עףמיד אחרי המקרה והנה היה נשאר במשרה שלך . אבל ישראל היא לא מדינת חוק , ככה שהועד ישאר בשילטון גם אחרי האירוע הזה בשביל לפטר את הנהג . ישראל היא המערב הפרוע , החלשים חוטפים (קרי הנוסעים לצד הנהג שהועמד לדין) והחזקים רק הולכים ומתחזקים . אז אני בתור נהג, כמו רוב מוחלט של האנשים, הייתי בוחר לשחק את המשחק וכן נוהג כמו שביקשו ממני .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה