בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם

מצב
הנושא נעול.
לי אין את התשובות מהטעם הפשוט
שאיני מטעם או עובד רכבת ,אבל חבל שאין יחס של העובדים לפורום הזה וכל מה שנשמע פה זה נביחות כלפי העובדים שאתם בכלל לא עובדים ,למי יש זמן להגיב או לצלם אם לא למובטלים ,סטודנטים או גימלאים. שוב הייתי שמל לשמוע צד פורמלי של העובדים ולא צד אחד.
וכך, על הדרך קבל תמונה שלי להנאתך:
זו אחת מהפריקות שתועדו על-ידי בנמל. כל הפריקות מאז 1974 תועדו בתיאורים מפורטים ובצילומים. ב-1974 הייתי בן 11 ואבא, ז"ל היה המתעד הראשון. בפעם הראשונה נלוויתי אליו ב-74' לפריקה. הוא תיעד פריקות ציוד נייד מאז 1952 לערך.
 

tanj

New member
"אי אפשר להוכיח"

המשפט הזה מעיד מצויין שאתה בעצמך מכיר במציאות, שהיא הפוכה ממה שאתה טוען, אך מיתמם בדיוק כמו גילה. העם מאס בכוחו המוגזם ובהתנהלותו הבריונית של הועד הספציפי הזה, ומבחינתו שיפטרו כבר את כ-ו-ל-ם. זה מה שרוב המגיבים תופשים היום "כצדק חברתי", ולא את הסיסמאות שלך שאין שום קשר בינן לבין השביתה הזאת. אגב, סימן נוסף לכך שחלק מעובדי הרכבת יש הרבה זמן פנוי היום: מציפים כרגע את הטוקבקים בתגובות הזויות שלא נראו בהם מעולם (כל מי שעוקב אחרי טוקבקים יסכים, או שישקר לעצמו ולאחרים).

לפטר את כולם זה הפיתרון הטוב ביותר. ולגבי היוזמה של חרם ב 4 באוקטובר, אני בהחלט בעד. אם זאת, גם התנהלות ההנהלה בעייתית אך כל זה מחוויר מול עזות המצח,השקרים,הבריונות ומעשי העבריינות של עובדי הרכבת תחת כסות של "שביתה". אני בהחלט אשמח לראות את ראשי הועד מפוטרים לאלתר. בריונים שכמותם
 

נתנאל531

Well-known member
בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם
נתחיל מזה שאין אמת מוחלטת ,אי אפשר להוכיח שרוב העם עם העובדים או הממשלה . לעניין עצמו ,ישנם גם פה בפורום אנשים שאינם עובדים או מרשים לעצמם לחשוב מנקודת מחשבה של מנהלים . ואני שואל עבדתם פעם ברכבת כנהגים או במוסך ??? בטח שלא ,אז למה אתם באים בטענות ,בטח שזה קל להקליד באינטרנט תגובות,אבל לעבוד ברכבת ??? קשה יותר. זכות יסוד של כל חברה דמוקרטית היא לשבות ,את זה צריך לכבד ,אפשר להתווכח האם זה טוב הפרטה או לא ,מעבר לזה כמו לנסות לשבור את העובדים זה מגוחך ,כה לחיי עובדי רכבת ישראל ,אתם עובדים מגיע לכם זכיות !!!.
זכות השביתה אינה מיועדת בעיקרה עבור מונופול
הרי מונופול שאין לו מתחרים שפותח בשביתה, אין כל יכולת להתמודד עם זאת, והוא יכול להעלות דרישות ללא הגבלה. במצב הנוכחי של רכבת שנתמכת בסובסידות ממשליות ואין לה מתחרים (שום חברת רכבות ממשלית / ציבורית / פרטית) אחרת, מן הראוי שהעובדים ישתמשו בזהירות בזכות השביתה שלהם. בצדק הנוסעים מתמרמרים על העיצומים. כל זה בלי קשר לעצם המחלוקת הנוכחית, העובדה שהממשלה חותמת על הסכם עם חברה זרה להוצאת הטיפול בקרונות לידי מונופול פרטי ללא תיאום עם ועד העובדים היא מחפירה, וזה נסיון לחץ פסול. אודי יוגב משום מה לא נרשם בפרוטוקול של הרכבת במו"מ עם בומברדיה, אך כן בפרוטוקול שלהם. זו גם התנהלות פסולה.
 

eranfra

New member
זכות השביתה אינה מיועדת בעיקרה עבור מונופול
הרי מונופול שאין לו מתחרים שפותח בשביתה, אין כל יכולת להתמודד עם זאת, והוא יכול להעלות דרישות ללא הגבלה. במצב הנוכחי של רכבת שנתמכת בסובסידות ממשליות ואין לה מתחרים (שום חברת רכבות ממשלית / ציבורית / פרטית) אחרת, מן הראוי שהעובדים ישתמשו בזהירות בזכות השביתה שלהם. בצדק הנוסעים מתמרמרים על העיצומים. כל זה בלי קשר לעצם המחלוקת הנוכחית, העובדה שהממשלה חותמת על הסכם עם חברה זרה להוצאת הטיפול בקרונות לידי מונופול פרטי ללא תיאום עם ועד העובדים היא מחפירה, וזה נסיון לחץ פסול. אודי יוגב משום מה לא נרשם בפרוטוקול של הרכבת במו"מ עם בומברדיה, אך כן בפרוטוקול שלהם. זו גם התנהלות פסולה.
זה כמו להגיד שלכדורסלנים אסור לשבות כי
יש רק מנהלת ליגה אחת ואין תחרות ,דמגוגיה זולה .
 

droriko

New member
זה כמו להגיד שלכדורסלנים אסור לשבות כי
יש רק מנהלת ליגה אחת ואין תחרות ,דמגוגיה זולה .
דוגמא מטופשת
ליגת הכדורסל , להבדיל מהרכבת הריכוזית , מפוזרת בין המון קבוצות שונות . שחקן כדורסל שמרגיש שלא משלמים לו מספיק או שלא נותנים לו מספיק דקות משחק פשוט יעבור לקבוצה אחרת שבה מציעים לו תנאים טובים יותר . זה נשמע לי הזוי שכל שחקני הכדורסל פתאום יחליטו שלא משלמים להם מספיק , כל אחד בקבוצתו שלו , אז הם משביתים את הליגה .
 

Zמבוש

New member
זה כמו להגיד שלכדורסלנים אסור לשבות כי
יש רק מנהלת ליגה אחת ואין תחרות ,דמגוגיה זולה .
תראה מה חושבים עליכם הלקוחות שלכם
בוא תסתכל מה חושבים על ביריוני הרכבת הלקוחות גם ארבע שעות אחרי שיצאה מבאר שבע, הרכבת הזדחלה באיטיות על הפסים המובילים לעכו. נוסעים התלוננו שהם מוחזקים בקרונות כמו בני ערובה, ללא מזגן, ובליווי עצירות רבות. "זה כמו חטיפה", אמרה נוסעת אחת, "זה מוגזם, עכשיו היא עושה עצירה ראשונה כאן בחוף הכרמל, לפחות חמישה אנשים התקשרו מהקרון שלי למשטרה. זה לא תקין, עדיף שלא תהיה רכבת, אנחנו חסרי אונים ועוד אחרים הפנו את הגולשים להצטרף לקבוצה שנפתחה בשביתה הקודמת, בחודש שעבר - "מחאת הרכבת הגדולה - עושים סוף להתנהלות הקלוקלת של 'רקבת' ישראל", שחבריה דורשים את הפרטת הרכבת. הגולש הזועם ליאור קרא לרכבת לעשות לזה סוף: "תגאלו אותנו מהיסורים ותפשטו רגל כבר". לעומתם הגולש הצעיר אבי תמה: "מה שונה מכל יום אחר? מתי הרכבת הגיעה בזמן? העיקר אתם 'מתנצלים על האיחור שנגרם'". ועוד גולש זועם שהצהיר שהיה מגיע מהר יותר באופניים מפרדס חנה להרצליה היום, הציע להכניס את עובדי ועד הרכבת לקרונות ולנעול אותם שם, "כמו שעשיתם לנו". הנוסע גיא מסר בציניות "תודה על הנסיעה הנהדרת" וסיפר על "קרון מפוצץ משל היה קרון בהמות" ועל כרוז שלא טורח להסביר על עיכובים. לדבריו הציבור לא זועם מספיק "ולשר התחבורה אין ביצים... המשיכו להשתין בקשת על הציבור שכל כך תלוי בכם". כן ידידי אלו תגובות המופנות כלפי הועד הביריון שאתה מחזק את ידיו http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4126111,00.html אז תזלזל במי שכותב כאן ותכנה אותנו משועממים , פנסיונרים , מובטלים ועוד כיד המליצה שלך מעניין כי רק עובדי הרקבת הם המסכנים הספור הזה ,פעם בעבר ידי היתה רועדת באם הייתי כותב כך אך לצערי הרווחתם זאת ביושר אולי באמת לאחר שתוגש תלונה למשטרת ישראל על חטיפה וגילה אדרעי תחזור למקומה הראוי לה בכלא אולי רק אז תתעשתו ותחזרו לשפיות .
 

eranfra

New member
תראה מה חושבים עליכם הלקוחות שלכם
בוא תסתכל מה חושבים על ביריוני הרכבת הלקוחות גם ארבע שעות אחרי שיצאה מבאר שבע, הרכבת הזדחלה באיטיות על הפסים המובילים לעכו. נוסעים התלוננו שהם מוחזקים בקרונות כמו בני ערובה, ללא מזגן, ובליווי עצירות רבות. "זה כמו חטיפה", אמרה נוסעת אחת, "זה מוגזם, עכשיו היא עושה עצירה ראשונה כאן בחוף הכרמל, לפחות חמישה אנשים התקשרו מהקרון שלי למשטרה. זה לא תקין, עדיף שלא תהיה רכבת, אנחנו חסרי אונים ועוד אחרים הפנו את הגולשים להצטרף לקבוצה שנפתחה בשביתה הקודמת, בחודש שעבר - "מחאת הרכבת הגדולה - עושים סוף להתנהלות הקלוקלת של 'רקבת' ישראל", שחבריה דורשים את הפרטת הרכבת. הגולש הזועם ליאור קרא לרכבת לעשות לזה סוף: "תגאלו אותנו מהיסורים ותפשטו רגל כבר". לעומתם הגולש הצעיר אבי תמה: "מה שונה מכל יום אחר? מתי הרכבת הגיעה בזמן? העיקר אתם 'מתנצלים על האיחור שנגרם'". ועוד גולש זועם שהצהיר שהיה מגיע מהר יותר באופניים מפרדס חנה להרצליה היום, הציע להכניס את עובדי ועד הרכבת לקרונות ולנעול אותם שם, "כמו שעשיתם לנו". הנוסע גיא מסר בציניות "תודה על הנסיעה הנהדרת" וסיפר על "קרון מפוצץ משל היה קרון בהמות" ועל כרוז שלא טורח להסביר על עיכובים. לדבריו הציבור לא זועם מספיק "ולשר התחבורה אין ביצים... המשיכו להשתין בקשת על הציבור שכל כך תלוי בכם". כן ידידי אלו תגובות המופנות כלפי הועד הביריון שאתה מחזק את ידיו http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4126111,00.html אז תזלזל במי שכותב כאן ותכנה אותנו משועממים , פנסיונרים , מובטלים ועוד כיד המליצה שלך מעניין כי רק עובדי הרקבת הם המסכנים הספור הזה ,פעם בעבר ידי היתה רועדת באם הייתי כותב כך אך לצערי הרווחתם זאת ביושר אולי באמת לאחר שתוגש תלונה למשטרת ישראל על חטיפה וגילה אדרעי תחזור למקומה הראוי לה בכלא אולי רק אז תתעשתו ותחזרו לשפיות .
תגיד אתה חושב שהוועד מטומטם
אז אתר מנהל קמפיין כנגד רכבת ישראל בשיתוף 10 איש שכותבים 300 טוקבקים . תהיה רציני ... אם אני רוצה הולך להיכן שאתה גר שואל את כל השכנים איפה אתה מלכלך מרעיש או רב ואז מפרסם את זה ....... בעולם של היום אפשר לחטט כלכל אחד בחייו הפרטיים ולהתחיל לירות לכלוך ,אני לא במשחק הזה.
 

טשאפק

New member
תגיד אתה חושב שהוועד מטומטם
אז אתר מנהל קמפיין כנגד רכבת ישראל בשיתוף 10 איש שכותבים 300 טוקבקים . תהיה רציני ... אם אני רוצה הולך להיכן שאתה גר שואל את כל השכנים איפה אתה מלכלך מרעיש או רב ואז מפרסם את זה ....... בעולם של היום אפשר לחטט כלכל אחד בחייו הפרטיים ולהתחיל לירות לכלוך ,אני לא במשחק הזה.
אתה חושב שאנשים שנסעו ארבע שעות ברכבת
מבאר שבע לעכו, סיימו את הנסיעה בשירת "היידה גילה"? תחשוב קצת על הנוסעים המסכנים. ארבע שעות!
 

Zמבוש

New member
תגיד אתה חושב שהוועד מטומטם
אז אתר מנהל קמפיין כנגד רכבת ישראל בשיתוף 10 איש שכותבים 300 טוקבקים . תהיה רציני ... אם אני רוצה הולך להיכן שאתה גר שואל את כל השכנים איפה אתה מלכלך מרעיש או רב ואז מפרסם את זה ....... בעולם של היום אפשר לחטט כלכל אחד בחייו הפרטיים ולהתחיל לירות לכלוך ,אני לא במשחק הזה.
סלח לי
מה הקשר של תשובתך למה שכתבתי ? חוץ מלהראות על בורותך וירידה לפסים אישיים כאשר אין לך מה לומר . כן לצערי על ועד הרכבת השתלטו אנשים מיליטנטיים הכורתים את מקור פרנסתם . להבא אודה לך באם תגיב ללא ירידה לפסים אישיים כי אני יכול גם לרדת לפסים אישיים כך שלא יהייה לך נעים לראות כאן . האם אתר ידיעות מנהל קמפיין נגד רכבת ישראל ? בחייך צא מתחושות של אכלו לי שתו לי נגעו לי בתיק , תגיב תאכלס למה שהובא בפניך תשובות לשאלות שהעלתי לך קודם לא טרחת לכתוב .
 

easylivin

New member
תגיד אתה חושב שהוועד מטומטם
אז אתר מנהל קמפיין כנגד רכבת ישראל בשיתוף 10 איש שכותבים 300 טוקבקים . תהיה רציני ... אם אני רוצה הולך להיכן שאתה גר שואל את כל השכנים איפה אתה מלכלך מרעיש או רב ואז מפרסם את זה ....... בעולם של היום אפשר לחטט כלכל אחד בחייו הפרטיים ולהתחיל לירות לכלוך ,אני לא במשחק הזה.
כבר נאמר כאן: או שהועד באמת מטומטם,
או שהעומדים בראשו פועלים בכוונה כדי להמאיס את עצמם על הציבור ולהביא לפירוק החברה, או ששני הדברים נכונים גם יחד. כי זה הכיוון שפעילות הועד דוחפת אליו בפועל!
 

טשאפק

New member
בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם
נתחיל מזה שאין אמת מוחלטת ,אי אפשר להוכיח שרוב העם עם העובדים או הממשלה . לעניין עצמו ,ישנם גם פה בפורום אנשים שאינם עובדים או מרשים לעצמם לחשוב מנקודת מחשבה של מנהלים . ואני שואל עבדתם פעם ברכבת כנהגים או במוסך ??? בטח שלא ,אז למה אתם באים בטענות ,בטח שזה קל להקליד באינטרנט תגובות,אבל לעבוד ברכבת ??? קשה יותר. זכות יסוד של כל חברה דמוקרטית היא לשבות ,את זה צריך לכבד ,אפשר להתווכח האם זה טוב הפרטה או לא ,מעבר לזה כמו לנסות לשבור את העובדים זה מגוחך ,כה לחיי עובדי רכבת ישראל ,אתם עובדים מגיע לכם זכיות !!!.
אני מאחל לעובדים היקרים ברכבת
שייתקלו כל חייהם בשירות וביחס כמו שזכו לו נוסעי הרכבת היום.
 

אורי404

New member
אני מאחל לעובדים היקרים ברכבת
שייתקלו כל חייהם בשירות וביחס כמו שזכו לו נוסעי הרכבת היום.
זה לא רק על היום
למשך תקופה ארוכה הם התנהגו לא לעניין (בלשון המעטה). אמנם לא באופן קיצוני, כמו אותו יום, אבל היו רחוקים מלתת שירות ברמה הנאותה.
 

oschlick

New member
בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם
נתחיל מזה שאין אמת מוחלטת ,אי אפשר להוכיח שרוב העם עם העובדים או הממשלה . לעניין עצמו ,ישנם גם פה בפורום אנשים שאינם עובדים או מרשים לעצמם לחשוב מנקודת מחשבה של מנהלים . ואני שואל עבדתם פעם ברכבת כנהגים או במוסך ??? בטח שלא ,אז למה אתם באים בטענות ,בטח שזה קל להקליד באינטרנט תגובות,אבל לעבוד ברכבת ??? קשה יותר. זכות יסוד של כל חברה דמוקרטית היא לשבות ,את זה צריך לכבד ,אפשר להתווכח האם זה טוב הפרטה או לא ,מעבר לזה כמו לנסות לשבור את העובדים זה מגוחך ,כה לחיי עובדי רכבת ישראל ,אתם עובדים מגיע לכם זכיות !!!.
למה בכלל מנסים להפריט את הרכבת?
אם יש כשלים נקודתיים או עובדים רשלניים יש לטפל בהם ורק בהם. למה לתת עוד נכס של המדינה לבעל מזל יחיד שלא נבחר ע''י אף אחד ושאין לנו השפעה עליו? למה להכניס חברות רכבת זרות ולממן אותן כשאפשר לייעל את חברת הרכבת הישראלית ולדאוג לתנאי עבודה ראויים לעובדיה ולתנאי נסיעה טובים לנוסעיה?
 

droriko

New member
למה בכלל מנסים להפריט את הרכבת?
אם יש כשלים נקודתיים או עובדים רשלניים יש לטפל בהם ורק בהם. למה לתת עוד נכס של המדינה לבעל מזל יחיד שלא נבחר ע''י אף אחד ושאין לנו השפעה עליו? למה להכניס חברות רכבת זרות ולממן אותן כשאפשר לייעל את חברת הרכבת הישראלית ולדאוג לתנאי עבודה ראויים לעובדיה ולתנאי נסיעה טובים לנוסעיה?
הבעיה שהועד לא נותן
הוא רוצה ליהות שאחראי על ה"פיקוח"
 

easylivin

New member
אז ששר התחבורה יורה למנכ''ל הרכבת לפטר
את כל מי שעושה ברכבת כבחנות המכולת שלו, אבל שלא יתן במתנה את הרכבת לאיש עסקים
מה כל-כך כואב לך שאנשי מקצוע ינהלו את העסק,
אם הם באים מהמגזר הפרטי (שלהבדיל, יש בו הרבה יותר אנשי מקצוע שיודעים ורוצים לעבוד כמו שצריך - רק אם תשלם להם)? מה, בגלל שזהו מגזר "קפיטליסטי חזירי"?
 

oschlick

New member
מה כל-כך כואב לך שאנשי מקצוע ינהלו את העסק,
אם הם באים מהמגזר הפרטי (שלהבדיל, יש בו הרבה יותר אנשי מקצוע שיודעים ורוצים לעבוד כמו שצריך - רק אם תשלם להם)? מה, בגלל שזהו מגזר "קפיטליסטי חזירי"?
ממש לא, מי שחושב שיש לו כשרון עסקי שיקים חברה
משלו ולא ינסה להשתלט על חברות ונכסים ששייכים לכולנו
 

easylivin

New member
ממש לא, מי שחושב שיש לו כשרון עסקי שיקים חברה
משלו ולא ינסה להשתלט על חברות ונכסים ששייכים לכולנו
עוד שקר של הועד: "השתלטות על נכסי ציבור".
"הוועד חוסך: "משרד האוצר מעביר נכסים ציבוריים בשווי של מיליארדי שקלים, לבעלי אינטרסים כלכליים אשר ירוויחו כסף רב על חשבון הנוסע והאזרח הישראלי". אבל: המדינה לא מעבירה את הבעלות על נכסים ציבוריים לידי גורמים חיצוניים. רכבת ישראל תהיה בעלת הקרונות החדשים, ותחזוקתם תתבצע על-ידי היצרנית. כל זה לא אומר כמובן שבעלי אינטרסים כלכליים לא ירוויחו כסף רב, אך מבחנם יהיה ברמות השירות, התחזוקה והבטיחות שיסופקו לנוסעי הרכבת." מכאן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה