בזכות נתניהו "הטובים למחלקה האונקולוגית"

ושכחתי לציין ש...

חברות התרופות נוהגות לשמור את התגליות שהן מבצעות בדרך לתרופה כסוד מסחרי, ולהוציא פטנטים על תגליות אחרות במדע (ראו את מקרה הוצאת הפטנטים על גנים על ידי חברות מסחריות). מכוני המחקר הציבוריים מפרסמים את תגליותיהם ברבים כך שכולם יוכלו לקדם את המדע קדימה.
 
שאלת את עצמך פעם למה?

בגלל שכך עובדת השיטה הקפיטליסטית המסואבת והמושחתת. שהרי מי בסופ של דבר רוכש את התרופות היקרות הללו, אם לא העשירים ואלה שיש להם כסף לשלם על התרופות הללו. הרי הבן אדם הפשוט, זה שבקושי מרוויח מינימום לא יכול להרשות לעצמו תרופה יקרה כזאת, שלא לדבר בכלל על כל אלה שמשכרים אפילו פחות ממינימום ומנוצלים ע"י מעסיקיהם העבריינים והמושחתים שמונעים מהם אפילו זכויות בסיסיות שמגיעות לכל עובד במשק... כך שכל עוד התמריץ להפקת תרופה חדשה, הוא אך ורק כסף, וכל מה שרואים מפתחי התרופות, זה את הירוקים והמרשרשים מול עיניהם, מה הפלא שעולה כל כך הרבה לפתח תרופה חדשה? אתה לא מבין שכל השיטה שגויה מהיסוד? ושיטה ששגויה מהיסוד, הפתרון היחד הוא להחליפה בשיטה אחרת טובה וצודקת יותר. וזה לא שלא קיימת אלטרנטיבה לקפיטליזם החזירי והדורסני, כי אם פשוט מי שיש לו ונוח לו עם הסטטוס קוו, כי זה משרת אותו ואת האינטרסים שלו, מתעקש להמשיך עם השיטה השגויה, המושחתת והמסואבת הזאת.
 
למה אתה חושב שבדנמרק אין מגבונים לתינוק?

או תרופות בשבילו? כך שתאמין לי שלא צריך שום קפיטליזם חזירי ודורסני, בשביל שיהיה את כל מה שציינת ועוד הרבה דברים אחרים שלא ציינת. כבר אמרתי ואני חוזר ואומר, ברירת הנגד לקפיטליזם היא לא קומוניזם, בדיוק כפי שברירת הנגד לקומוניזם היא לא קפיטליזם. ברירת הנגד לשתי השיטות הישנות, המושחתות והמסואבות הללו, היא הדרך השלישית: הסוציאל דמוקרטיה. שיטה כלכלית שמוכיחה את עצמה כבר למעלה משלושה עשורים, ויש לאמר שבהצלחה מרובה.
 
למעלה