בחירה/החלפת/ לקבוצה/ כמה שחקנים יחד

דוד לוי

New member
הקמת קבוצה

שלום. רציתי לשאול האם ניתן לארגן 20-30 איש באופן פרטי ולהקים קבוצה. בפרוט, האם יש לכם רשימה סגורה של אזורים, ערים וחבורות שקבעתם למשחק או תקבלו כל קבוצה חדשה ובלבד שתענה על תנאים בסיסיים. מהו מספר המקומות הפנויים במשחק נכון לעכשיו? אל מי יש לפנות בכדי להקים קבוצה שכזו וכיצד ניתן להשיגו?
 

eladc

New member
הצטרפות לקבוצה

יצר איתי קשר הקפטיין של האלפים, אולם האופי שלי ושל חברי מתאים יותר ללוחמים אנושיים - ברברים ואבירים וכו´. אשמח אם ייצור עמי קשר קפטיין/נית של אחת מהקבוצות המתאימות לתיאור שניתן להלן, ושתהיה קבוצה דוברת עברית, לא רוסית. בכבוד רב אלעד כהן, עו"ד
 

Kolo

New member
SOMEBODY!!!

קבוצה בסביבות 4 איש רוצה להשתתף במשחק בתור קבוצה של שודדות דרכים וגנבות האם אנו צריכות להתיחס לקבוצה מסוימת? איך נרשמים כחצי אלף? (דוברות רוסית ועברית)
 

yontanbn

New member
קבוצות שמוקמות כקבוצות

אנחנו חבורה של 20-30 חבר´ה שרוצים להשתתף בלארפ. ברגע ששמענו על הלארפ, התחלנו לאסוף אנשים. אנחנו רוצים להשתתף יחד, כקבוצה, כי זה חלק מהכיף. כולנו מכירים אחד את השני ויהיה הרבה יותר נחמד לשחק כך. אנחנו לא מבינים איך אנחנו אמורים להירשם כך. קודם כל, הפרט הטכני של איך אנחנו עושים את זה, דרך האתר. האם אנחנו צריכים להוסיף הערה\ות בטופס ההרשמה? שנית, האם אנחנו צריכים לתת למאסטרים איזושהי סיבה מיוחדת כדי לאפשר לנו דבר כזה? אם כן, אפשר תיאור של משהו שיכול לשכנע אותם? תודה רבה.
 

Mongarele

New member
It may be a problem

It may be possibale but why not join one of the exsisting groups?.The groups have been set before hand. You can see the list at: war4ring .com
 
מצטער...

ובכן, השאלה שאתה מעלה כעת נידונה רבות עוד משחר הדברים. לא אתקצר את כל מה שנאמר, אלא בשורה תחתונה: הוחלט ליצור שימוש בהבדלי השפות (עברית-רוסית) כמנוף להבדלי שפות עברית-עלפית. הקבוצות הישראליות אם כן, יהיו: מירקווד לוריין ריוונדל הנמלים האפורים (*) ובנוסף על כך - אסגרות´ כקבוצה מעורבת. האפשרויות העומדות בפניך: 1) להצטרף לקבוצה מהקבוצות לעיל 2) לייסד קבוצה חדשה ( - ראה התיחסויות קודמות בפורום; תאימות עם העולם הקיים, יחודיות הקבוצה וכו´).
 

PapaMishka

New member
Little Idea

It seems, that Esgaroth will be a fun place. You can make it even more interesting. For example you can put a message board some place in the city. So people could write there adds, “lost things” or “wanted”, request services, search for disappeared pets, things, magic rings, kings and cabbages.I have a few things I might put on such a board. By the way, I have some wonderful blessings, I’d happy to cast over your city. For a rather reasonable price. Your Gandalf
 

yaghvali

New member
|פרדס| אסגרות´ אכן תהיה עיר מגניבה!

Dear Gandalf, Great idea! we´ll make sure to work in a bulletin board. לכולם, יהיה שם שוק, דברים לקנות, דברים למכור, טיולים, סיפורים, מוזיקה, ועוד המון עניינים מעניינים במהלך המשחק. אולי נערוך שם גם מכירה פומבית תוך-משחקית לאנשים שהצליחו לאגור כסף משחקי ורוצים לנצל אותו - לפני המכירה הפומבית שייערך בכסף אמיתי בתום המשחק. עוד רעיונות יתקבלו בברכה! סגנית לאסגרות´
 

אולבסון

New member
אני מכפש קבוצה!!!!

יש לי בעיה, נרשמתי באתר בתור גמד [כל סוג שהו],אך אני לא יודע אם לבנות את התחפוסת והציוד לגמד ולא מכיוון שאני לא יודע אם יש מקום בכלל. הייתי רוצה ליצור קשר אם אחד המערגנים האחריים על קבוצות הגמדים כדי לאשר את הצתרפותי לקבוצה של הגמדים. בתודה מראש. איל
 
אפשר לארגן קבוצה

שתשחק יחד, סביר שהיא תשתלב במשהו מהקיים כרגע (יש לכם איזשהו יחוד? אפשר לדבר על הכל, רק תסבירו למה אתם צריכים להיות בנפרד). מה שצריך זה להרשם באתר, ובהערות לרשום שכולם (לכל אחד בנפרד) רוצים להיות ביחד, מי מכם ה"מארגן" או האחראי שאליו כדי לפנות, ואיזה מין קבוצה אתם רוצים- אזור, גזע, מקצוע, כל מה שאתם כבר יודעים. מצטערת, בשלב הזה אנחנו לא מפרסמים נתונים מספריים, המון אנשים נרשמים בכל יום. מאחר ומדובר במשחק ענק יש גם עוד מספיק מקומות פנויים. אין למי לפנות ישירות, בגלל ההיקפים זה לא מעשי לפרסם אדם אחד שלכולם תהיה גישה אליו (צריך לזכור שלכולנו יש גם חיים, עבודה, חברים). אחרי ההרשמה יפנו אליכם תוך כשבוע. אנחנו כרגע לא מדברים עם אנשים שלא נרשמו באתר למשחק.
 

דוד לוי

New member
בוא ננסח את זה ככה

אם ברשימת הקבוצות באתר יש קבוצות רקות, שעדיין לא אויישו, ניתן לארגן קבוצה של 20-30 איש שתאייש אותן? לכן אני גם שואל אם יש עדיין קבוצות כאלה, או שכל הקבוצות מאויישיות ויש בהן מקומות פנויים?
 

דוד לוי

New member
לא נכון

את אמרת שכקבוצה נוכל להשתלב באחת הקבוצות הקיימות. אני שואל אם נוכל להקים קבוצה נפרדת שלא תשתלב בשום קבוצה אחרת אלא תהיה קבוצה בפני עצמה, ולזה לא ענית.
 

דוד לוי

New member
שוב

אמרת שסביר שהקבוצה תשתלב באחת הקבוצות הקיימות. אולי כוונתך היא בעצם כי: אם אני (נניח) אהפוך לקפטיין של קבוצה, אז אוכל להכניס אליה את מי שארצה? (כלומר עד שייגמר המקום)
 
למעלה