בחירה/החלפת/ לקבוצה/ כמה שחקנים יחד

אם אתה רוצה להיות קפטיין

אתה יכול להרשם ככזה. אני מסבירה שוב - תרשמו כולכם ואז יפנו אליך - בהנחה שאתה הקפטיין הפוטנציאלי. הדיון הזה נגמר כאן. יש לי כבר סחרסוחרת מרוב לרדוף אחרי הזנב של עצמי.
 
עוד נסיון לענות...

אני חושבת שמה שהשרה ניסתה להסביר לך זה: א- אתה לא יודע איזה קבוצות ריקות, וגם לא תוכל לדעת, כי הפרטים האלה לא יפורסמו. ב- אם במקרה הכינות מראש 20 או 30 אנשים שרוצים לשחק איתך בקבוצה, ויש לכם איזשהו קונספט מעניין שלא מומש באחת הקבוצות האחרות, אתם יכולים לנסות לשכנע את המאסטרים לתת לכם להיות קבוצה. (ממלאים את טופס הרישום, כותבים "לא יודע" בתפקיד "לא יודע" בקבוצה, ובהערות מבקשים ליצור קשר) ג- אם אין לכם קונספט חדש ומעניין - למה שיתנו לכם להיות קבוצה? ד- האופציה של להשתלב בקבוצה קיימת היא יותר הגיונית ויותר פשוטה, ולרב לאנשים אין 20 או 30 חברים מזדמנים. ה- יש קבוצות שאין להם קפטן. אתה יכול להציע את עצמך אם אתה חושב שאתה מתאים. בכל מקרה, קפטן מקבל כל מני אנשים ולא רק את החברים שלו, אבל לפעמים (בהתאם למקום) גודל הקבוצה יכול להתגמש.
 

yontanbn

New member
אני מבולבל...

אוקיי, אני מכיר את דוד לוי, ואני מבין מאיפה נובעת אי ההבנה שלו, והיא משותפת גם לי. אולי לרוב האנשים אין 20 או 30 חברים מזדמנים, אבל לנו יש. ברגע ששמענו על הלארפ, התחלנו לאסוף אנשים ויש לנו מספר כזה של אנשים שרוצים להשתתף. ואנחנו רוצים להשתתף יחד, כקבוצה, כי זה חלק מהכיף. כולנו מכירים אחד את השני ויהיה הרבה יותר נחמד לשחק כך. אני לא מבין למה אנחנו צריכים לתת למאסטרים סיבה לתת לנו להיות קבוצה, למה הדבר הזה צריך להיות כל כך קשה להשגה, שכולנו נהיה ביחד בקבוצה אחת במקום מפוזרים בין קבוצות עם אנשים שאנחנו לא מכירים? אם התשובה תהיה "מה לעשות, קבוצה זה דבר יוקרתי" או משהו בסגנון, אז אפשר בבקשה פירוט של מה לדוגמא קבוצה יכולה "לתת" למאסטרים כדי שהם יאפשרו את העניין?
 
הבדל בין משחק ומסיבה.

בוא נדלג על הקטע, בו אני אמור לנזוף בך, ולהזכיר לך שאתה אורח במסיבה שלהם, ומצפים ממך שתתנהג כאורח ארופאי מכובד, ולא כמו חזיר ישראלי וחצוף, ונעבור להבדל מהותי בין מסיבה למשחק: במשחק יש עלילה, שלוקחת בחשבון אל סך הקבוצות, את משקלי הכוחות הצבאיים, הכלכלים, הקוסמיים ואת פוטנציאל אנטריגת ה-Role-Play. במסיבה ...אין, ועדיין, לא היית מזנין למסיבה את מי שלא היית מאמין שישתלב בתוכה. זה שהקף המשחק הוא מאות אנשים לא מגדיר אותו כנחלת הציבור. זהו אחרי הכל משחק פרטי (כן, כן). המשחק יכל להתקיים (כמו רבים לפניו) מבלי שתדע עליו בכלל, כך שאין פה הזמנה המובנת לאליה. בנוגע לקבוצה מגובשת כל כך גדולה - צרו איתי קשר בהודעה אישית.
 

yontanbn

New member
התנצלות על חוצפת הניסוח שלי

אני מצטער על האופן שבו ניסחתי את ההודעה הזאת. לכן ניסחתי מחדש, בפתיל החדש, עליו ענית. עכשיו אקרא את ההודעה האישית. תודה.
 

Leshka

New member
Alatar The Violet

There is some teams , that open now They r Hillmans,Dunland, &Bree"Pundak U r wellcome to create anyone of them",
 

אולבסון

New member
גמד ללא קבוצה.

שלום. נרשמתי באתר ורציתי וכך גם רשמתי שאני רוצה להיות גמד. עכשיו לא הכפת לי כל כך מאיזה סוג או בית. רציתי לדעת איך אני מגיע לקפטנים של הקבוצות של הגמדים ואיך אני יוכל להצתרף אם בכלל. אני בן 18 [אם זה משנה] ואני מאוד רציני בקשר לרצוני להיות גמד במשחק. אני לא דובר רוסית, אף שאני ממוצא רוסי ואני מבין שיחות בסיסיות, אני לא בטוח אם קבוצות הגמדים הם דוברי רוסית או מעורבים. תודה איל
 
הי, אני צריכה קצת היתיעצות...

כבר שלחתי אתמול את הטופס הצתרפות, ולא התקשרו אליי (אני גם מקווה שלא, כי אני רוצה ליצור מלא שינויים) אבל מה שרציתי להתיעץ בקשר אליו זה איזו דמות לשחק. אני בת 17, די גבוה (176) אבל גם שמנה (מאוד, ואתם לא תקבלו מספר מדויק) רציתי לשחק אלפית אבל מרוב התלהבות לא טרחתי לחשוב או לקרוא כמעט כלום באתר (טעות איומה) אז כנראה שאלפית זה מחוץ לתחום שלי, נכון?
 

Umrug

New member
What is the problem?o

I happen to know at least one very, VERY fat girl that will be elf on that game. That doesn´t matter, main is your vish. But, let me add, it is not worth to be an elf bcs they are stupid ugly Valar-vorshipping woman-like morrons. Sorry, just a note. o
 

Calanya

New member
מראה חיצוני ובחירת הדמות

למיטב הבנתי, לפחות בקבוצה בה אני חבר, העלפים של לינדור, אנשיו של קירדן הספן מן הנמלים האפורים, אין אנו פוסלים משתתפים על סמך מראה חיצוני, ואת מוזמנת להצטרף אלינו. כפי שסרני האמיץ, אלי בר יהלום, טרח והדגיש - כשרון משחק מכסה בקלות על כל אי התאמה בין מראה חיצוני לדמות. כתובת הדואל בה ניתן ליצור קשר עם אלי, ולהצטרף אל הנמלים האפורים, היא [email protected] .
 
in which book do they appear?

I´ve read the Hobit and I´m almost done with Lord of the Rings and I haven´t read about them anywhere... or atleast, I have no memory of reading abuot them. Who are they? In what book/s to they appear? What´s their background?
 

Calanya

New member
הנמלים האפורים

הנמלים האפורים מוזכרים בשר הטבעות פה ושם, אבל ההופעה האמיתית שלהם בשר הטבעות היא בסופו. לא אספר לך במה מדובר, כי עדיין לא קראת. הנמלים האפורים הם אומת עלפים השוכנת לחופו של האוקיינוס, מערבית לפלך (The Shire). זו אומת עלפים עתיקה, ששורשיה בעידן הראשון של העולם. דרך עמוד זה: http://www.glyphweb.com/arda/g/greyhavens.html והקישורים ממנו תוכלי ללמוד עוד.
 

gosher

New member
לקפטן לוריין!

אנא, אמור לי האם נשארו מקומות פנויים בקבוצה. אם דיקי לא עובר כאן, שמישהו יאמר לי איך להשיג אותו בבקשה.. השפנטום
 
למעלה