בטח שאלו כבר מלא פעמים אבל בכ"ז..

SHIRUSH1602

New member
סליחה?

בתור גבר (ביוזר של נקבה) אני חולק עליך... בנאדם נותן שנתיים\שלוש מהחיים שלו, טוחן, הצבא צריך לספק לו צרכים בסיסים... זיונים זה לא צרכים בסיסים?
 
עוד מעט תגיד..

שהוא צריך לממן לך שרותי ליווי. בשביל זה, אח'שלו, משלמים לך משכורת צבאית. הצבא מתחייב לתת לך שרותי רפואה, מזון, לינה (אם אתה בבסיס סגור וכו') ועוד כל מני שרותים. לממן לך זיונים הוא לא התחייב אף פעם.
 

danielo18

New member
צודק...

ויש נקודה עמוקה יותר - גם אם הצבא היה מספק שירותים שכאלה - הוא היה צריך למצוא פיצוי הולם גגם לכאלה שלא יכולים להשתמש בשירותים האלה - וזה היה עולה לו עוד כסף...
 
נו באמת

בכמה המשכורת הצבאית כבר מסתכמת? גלולות זה דבר יקר כשזה נקנה באופן פרטי, שלא לדבר על קונדומים(40 ש"ח לחבילה של 12).
 
כמעט 400 שקלים

מספיק קונדומים למספר פעמים ביום
 
אסור להיות במגורי בנים\בנות,

מהפחד שיקרה משהו אבל למכור קונדומים בשק"ם, זה מותר, וזה בסיס סגור-מה חייל יעשה עם קונדומים ביום ראשון? זה כאילו הודעה "בואו בהמוניכם, תזדיינו בחדרים, אבל תיזהרו.....תשתמשו בקונדום"
 

ChilD SouL

New member
כעיקרון...

חל איסור על בנים להיות במגורי בנות, אין איסור חד משמעי על שהיית בנות במגורי בנים. יצא לנו פעם לשאול ת'מפקד שלנו מה פשר הדבר והוא אמר שכשבנים באים לבנות לחדר זה במטרה מסויימת [תביני לבד] ואילו כשבנות באות, אז לאו-דווקא כי הן רוצות משהו ספציפי. קצת דפוק, אבל היי את בצה"ל.
 

dudisrael

New member
לא נכון.

לפי הפקודה: במגורי בנים -בנות מחוץ לתחום. אצלינו ביחידה תפסו בת מסתובבת במגורי בנים והיא ננזפה על זה. ומה שהמפקד שלך אמר: "כשבנות באות, אז לאו-דווקא כי הן רוצות משהו ספציפי" זה שטויות במיץ פטל. גם בנים וגם בנות חרמנים כשהם נמצאים בבסיס סגור באותה מידה.
 

SuGaRBabe1

New member
אם זה היה ככה

לא הייתי מקבלת 10 ימי כלא על תנאי כשתפסו אותי במגורי בנים...
 

danielo18

New member
אני פשוט חייב לציין...

שאכן, למדתי רבות מהשרשור המעניין והמרתק הזה והדבר הכי חשוב שלמדתי שתודה לאל שאני גבר...
 
למעלה