ביגוד ליום יום.

dafgol

New member
ביגוד ליום יום.

למי שלא מכירה
יש לי שני בנים, בר בן 5 , רז בן שנתיים ושלושה חודשים. אני לא "משקיעה" בביגוד ליום יום לגן יותר מידי, דהיינו מלבישה אותם בבגדים עממיים
טרנינגים חמים,פוטר,ג'ינסים,סוודרים אבל לא מוצאת לנכון להלביש אותם במיטב הבגדים, הרי מתלכלכך מהר (צבעים,אוכל וכו'...) אני רואה ילדים, שומעת אמהות שכל יום מלבישות את הילדים לגן כאילו הם יוצאים לארוע חגיגי.....בגדים יקרים, ולטעמי לפעמים מצועצעים מידי עד מנקרי עיניים.... אני היחידה שחושבת שלגן לא צריך להלביש "במיטב שבמיטב" ? אלא בבגד נוח לילדים,חם וכביס על בסיס יומיומי
איך זה אצלכן?
 

גליאל

New member
את בהחלט לא היחידה.

גם אני אף פעם לא השקעתי בביגוד יום יומי יותר מדי. בשביל מה? הם מתלכלכים במילא. אחרי גן אני זורקת את הבגד ישר לכביסה - ככה שזה עובר מיליון כביסות. למה להשקיע בכלל? היתרון שלי שיש לי 3 בנים - אז כל הבגדים עוברים מאחד לשני. ות'אמת - יש לי טרנינגים עוד מהגדול שנקנו ב-20-30 ש"ח - ונראים מצויין גם על אלירן.
 
יש דעות לכאן ולכאן, יקירתי

מצד אחד, זה באמת מתלכלך וחבל וכולי, את צודקת. על בסיס יומי זה באמת מופרע להשקיע בבגדים שגם יש להם תוחלת חיים קצרה מבחינת הגודל וגם מבחינת הכתמים. מצד שני, לפעמים, בשביל הנשמה, הרי אנחנו נכנסות לכל ה"ילדותי" האלה ומשלמות הון קטן עבור חולצה עם פסים, ואז כבר נראה לי מוזר, שלא לומר טירוף מוחלט, לגנוז את הבגד היפה בארון ולחכות ל"אירוע".
 

minimousegi

New member
אני מסכימה ולא מסכימה...כי אני כן אוהבת

להלביש את עופר יפה, אני אוהבת בגדים מיוחדים אבל יש דברים שאני לא אלביש לגן... ואני כן אוהבת דברים מיוחדים
 

ספרייט 7

New member
לדעתי..

יש חנויות שיש שם בגדים מהממים וזולים, לגן אני מלבישה בגדים יפים ולא מאוד יקרים, ותמיד שואלים מאיפה הבגדים, ואם בגד נהרס אני לא מצטערת מאוד כי זה לא בגד ששילמתי הרבה מאוד כסף, אני קונה גם בגדים ממותגים אבל יותר בסוף עונה ואם אני רואה משהו ממש יפה ולא מתאפקת אז אני קונה, ומלבישה כשאנחנו יוצאים ליציאות ולא לגן. תמיד אפשר למצא בגדים יפים ולא יקרים!
 
אצלי הוא בוחר לבד... כלומר הוא לא בוחר בקניה

את הבגדים אבל את השילובים הוא עושה לבד. לםעמים זה יוצא מפואר וחגיגי ולפעמים זה בלתי משתלב לחלוטין. יש לו דיעה משלו והא לפחות לא מבזבז זמן עד שהוא בוחר אז אני נותנת לו לבחור לבוד. בכל מקרה אני קונה בגדים נוחים וכביסים - גם אלו החגיגיים הם בגדים לילדים ולא לנשים שיושבות בבתי קפה.....
 
אצלי זו התמכרות, אני חולה על בגדי ילידם

אני מודה שאני קונה הרבה ויותר מידי ולא כי אני מליונרית אלא כי זה פטיש אצלי. רק אתמול קניתי להןם (יש לי בן ובת בני 8 פלוס) בגדים בפוקס, אייץ אנד או והוניגמן ב520 ש"ח.
 
אני מלבישה את הילדים לגן בטרנינגים של KEDS,

GOLF, דלתא, סריגמיש. הם לא לבושים כאילו הם יוצאים לאירוע חגיגי, ובכ"ז זה מצליח לעצבן הורים אחרים ולגרום להם לשאול אותי: "למה את שולחת את הילדים שלך לגן עם חליפות של 60 ש"ח?" ואני אומרת שלכל אחד יש את השיקולים שלו. חשוב לי שלילדים שלי יהיה נוח בגן, לכן אני לא שולחת אותם בג'ינסים וכאלה, אבל זה עניין שלי הסכום שאני בוחרת להשקיע בחליפות הגן שלהם.
 
אני כמוך-וימותו הקנאים

להורים אחרים יש חוצפה גדולה ( אולי אנחנו באותו הגן) לא כולכך מבינה מה זה ענינו של איש מה אנחנו מלבישות את ילדינו. מקווה שזה בסדר שהתפרצתי בלי לבקש רשות....
 

nushkaa

New member
אני אוהבת את הבגדים של GOLF

בדיוק עכשיו קניתי לתומר טרנינג מפליס מתוק מתוק ומאוד פרקטי ועלה לי45 ש"ח (פריט שני ב-50%) וכל מי שרואה אותו לובש את זה מתלהב מאוד כי זה באמת מיוחד. ובכלל אני אוהבת את הבגדים שלהם אפילו יותר משל שילב.
 
אני שמתי לב שבמבחן הזמן, הבגדים של KEDS

במקום הראשון ואחריהם שילב. יש בגדים שעידו לובש היום ושואלים אותי איפה קניתי. ומדובר על בגדים שאסף חרש עליהם בגן וגם יואב ירש אותם והלך לגן איתם. מבחינתי העלות שלהם לאורך השנים יוצאת אפסית.
 

dafgol

New member
אותו כנ"ל אצלינו

רזי לובש גם בגדים שירש מברי (של KEDSׂ) , ואחרי שנים של חרישה עליהם וכביסות
והן עדיין נראות חדשות, ומאוד נוחות .
 

מירי,

New member
שילב זו אופנת תינוקות- לא?

משום מה אני שמה לב שאתם מדברים על בגדי תינוקות-פעוטות. כאלה שברוב המיקרים רק ההורים עוד מחליטים מה להלביש להם- ולא חלילה כמו הפרעושה שלי
 

מירי,

New member
הגדירי גדולות?

הקטנה שלי בת 4 לובשת מידות 8-12 (תלוי מה ומי...) ובשילב אין בגדים שיתאימו לה. (האמת, ניכנסתי רק להתרשם, כי כשהגדול שלי (11) היה תינוק קיבלנו ביגדי שילב שניזרקו עוד לפני שהוא גדל מהם).
 

minimousegi

New member
האמת שלעופר יש בגדים גם של שילב שהיו של הבני

דודים שלו והוא לובש אותם...אמנם לא הרבה אבל יש...וכשאני אומרת לו שזה היה שלהם הוא מתלהב
 
למעלה