אמא של דניאל3
New member
בייבי לאב ראשון לציון - אזהרה
שלום לכן, רציתי לשתף אתכן בחווית קניייה גרועה במיוחד שהייתה לי - כאזהרה לכל מי שמחפשת ציוד לתינוק. אנחנו קנינו לפני שכשלושה חודשים ציוד לתינוק בחנות בייבי לאב בראשון לציון. המוכרת הייתה מקצועית מאוד ואימי הכירה את החנות מקניות קודמות לאחיינים שלי מה שגרם לנו לחזור לחנות לאחר סקר מחירים. לפני כשבועיים ילדתי את דניאל. בעלי הגיע לחנות לקחת את ההזמנה וגילה לתדהמתו, כשהגיע הביתה, כי העגלה אינה בצבע שהזמנו וחסר הסלקל שנלווה לעגלה. אולם זוהי הייתה רק תחילתה של הסאגה. הסתבר כי החנות מכרה לנו צבע של עגלה, שלטענת היבואן, לא קיים בארץ ואנו יום לאחר הלידה, היינו צריכים להחליט האם לקחת עגלה בצבע שממש לא רציתי, או האם לבטל את ההזמנה ולחפש עגלה חדשה. כשבעלי הגיע לחנות לקחת את הסלקל המוזמן (ומאחר ולא סמך עלהם בשלב הזה) הוא פתח את האריזה הוא גילה כי שוב קיבל סלקל לא נכון והפעם הוא הוחלף....אבל שכחו לתת לנו את המתאם של הסלקל עליו שילמנו... כשבעלי מבלה את ימי האישפוז שלי בחנות במקום איתי ועם דניאל (התינוק שלנו) הייתן מצפים שלאור כל הבעיות בקבלת ההזמנה (כ-9000 ש"ח) נציגי החנות יעשו מאמץ אמיתי לשפר את שביעות הרצון שלנו מהחנות אבל לא ממש הרגשנו במאמץ. החנות סברה כי מובייל בערך של 150 ש"ח יהיה פיצוי הולם לעוגמת הנפש...לא להאמין אבל המובייל אגב,לא עבד... אם אתן חושבות שבזה זה הסתיים....אתן טועות. לאחר יומיים הגיעו המיטה והשידה...שוב, מגירות השידה לא היו בצבעים שהוזמנו. בבדיקה של ההזמנה מול היצרן, הסתבר כי ההזמנה שלנו מול החנות לא הועברה נכון ליצרן ולאחר ניסיונות חוזרים ונשנים ליצור קשר עם החנות טלפונית משעת הצהריים (אז הגיע הריהוט) ועד הערב ושיחה עם הבעלים של החנות (שהיה מאוד נחמד ושיתף פעולה בקלות) הגיעה למחרת ההזמנה. היום היינו בחנות בניסיון להחליף את המובייל למשהו אחר שאנחנו רוצים...נציגי החנות לא הסכימו. אני רוצה להזכיר לכן שכל הסיפור קורה כשאני עם תינוק חדש ולאחר לידה... מקווה שמנעתי ממישהי אחרת את עוגמת הנפש שנגרמה לי
שלום לכן, רציתי לשתף אתכן בחווית קניייה גרועה במיוחד שהייתה לי - כאזהרה לכל מי שמחפשת ציוד לתינוק. אנחנו קנינו לפני שכשלושה חודשים ציוד לתינוק בחנות בייבי לאב בראשון לציון. המוכרת הייתה מקצועית מאוד ואימי הכירה את החנות מקניות קודמות לאחיינים שלי מה שגרם לנו לחזור לחנות לאחר סקר מחירים. לפני כשבועיים ילדתי את דניאל. בעלי הגיע לחנות לקחת את ההזמנה וגילה לתדהמתו, כשהגיע הביתה, כי העגלה אינה בצבע שהזמנו וחסר הסלקל שנלווה לעגלה. אולם זוהי הייתה רק תחילתה של הסאגה. הסתבר כי החנות מכרה לנו צבע של עגלה, שלטענת היבואן, לא קיים בארץ ואנו יום לאחר הלידה, היינו צריכים להחליט האם לקחת עגלה בצבע שממש לא רציתי, או האם לבטל את ההזמנה ולחפש עגלה חדשה. כשבעלי הגיע לחנות לקחת את הסלקל המוזמן (ומאחר ולא סמך עלהם בשלב הזה) הוא פתח את האריזה הוא גילה כי שוב קיבל סלקל לא נכון והפעם הוא הוחלף....אבל שכחו לתת לנו את המתאם של הסלקל עליו שילמנו... כשבעלי מבלה את ימי האישפוז שלי בחנות במקום איתי ועם דניאל (התינוק שלנו) הייתן מצפים שלאור כל הבעיות בקבלת ההזמנה (כ-9000 ש"ח) נציגי החנות יעשו מאמץ אמיתי לשפר את שביעות הרצון שלנו מהחנות אבל לא ממש הרגשנו במאמץ. החנות סברה כי מובייל בערך של 150 ש"ח יהיה פיצוי הולם לעוגמת הנפש...לא להאמין אבל המובייל אגב,לא עבד... אם אתן חושבות שבזה זה הסתיים....אתן טועות. לאחר יומיים הגיעו המיטה והשידה...שוב, מגירות השידה לא היו בצבעים שהוזמנו. בבדיקה של ההזמנה מול היצרן, הסתבר כי ההזמנה שלנו מול החנות לא הועברה נכון ליצרן ולאחר ניסיונות חוזרים ונשנים ליצור קשר עם החנות טלפונית משעת הצהריים (אז הגיע הריהוט) ועד הערב ושיחה עם הבעלים של החנות (שהיה מאוד נחמד ושיתף פעולה בקלות) הגיעה למחרת ההזמנה. היום היינו בחנות בניסיון להחליף את המובייל למשהו אחר שאנחנו רוצים...נציגי החנות לא הסכימו. אני רוצה להזכיר לכן שכל הסיפור קורה כשאני עם תינוק חדש ולאחר לידה... מקווה שמנעתי ממישהי אחרת את עוגמת הנפש שנגרמה לי