בלי גוגל,

ועוד דבר לגבי מכירה של אויר

אמנם לא מוכרים ישירות אויר אבל אתה בהחלט תשלם כדי לגור במקום שיש בו אויר נורמלי. בקריות ובחיפה יש מפעלים מזהמים שכמובן מאושרים ע"י משרד הבריאות ובאותו הבל פה מסריח שלהם - הם גם מודים שיש 25% יותר סרטן באיזור. אז מה קיבינמט קורה פה ? איך פשעים ארורים כאלה עוברים ? בגלל זה דירה בקריות זולה יותר. אתה מבין איזה דור גדל כאן ? כל יום יש רצח ועוד מישהו חולה בסרטן או באסתמה או במחלות שאבותינו לא שיערום (אוטואימיוניות) ולאף אחד לא אכפת. מגלגלים עיניים לשמים. בואו נשריץ עוד ילדים. בואו נמשיך בחיינו העלובים כאילו כלום לא קרה.
 

the YOOK

New member
יש לתבוע את מפעלי חיפה על זיהום שגרם למחלה.

אני מכיר כמובן את הנתונים והם מכעיסים גם אותי. לצערי כל המערכת שלנו בכיסים של הטייקונים כתוצאה מחוסר ההפרדה בין הון לשלטון.
 
מי אמר שזה רק הון ושלטון ?

היום המפעלים הפכו להיות הממשלה האמיתית - גם בגלל שיש להם המון כוח אבל גם בגלל שהם נתפסים בציבור כהכרחיים (וכפי שאמרתי בהודעה אחרת - בלי המפעלים אנו נהיה בבעיה רצינית). הממשלה אפילו לא תמיד מודעת לזה שהיא בכיס של המפעלים אבל זה כך. במקום ממשלה חזקה קיבלת תאגידים חזקים ובמקום שלטון האח הגדול קיבלת שלטון של האקסלי.
 

the YOOK

New member
ובעניין אחר:

אמרתי לך ששוה לעקוב אחרי הבלוג הזה


"התקופה הנוכחית של טמפרטורות שטוחות נמשכת כבר אותו אורך זמן שנמשכה התקופה הקודמת של העליות, מ 1980 ל 1996. לפני זה היו 40 שנה של ירידות בטמפרטורות (עם מאמרים מפחידים על התקררות גלובאלית הרת אסון).

הסט החדש של הנתונים, שמורכב מקריאות של כ 3000 תחנות מדידה ביבשה ובים, שוחרר ברשת, בצנעה, ללא תרועה, וללא הודע לעיתונות. זאת בניגוד לסט הקודם, שכלל נתונים עד סוף 2010 והראה התחממות קלה. הסט ההוא פורסם בקול תרועה גדולה, מלווה בהודעות לעיתונות ודיווחים בולטים בכול כלי התקשורת".

http://www.green-logic.info/2012/10/blog-post_14.html
 
מה לעשות שזה רק קמצוץ ממה שקורה בקוטב השני

כלומר זה לא קרוב אפילו לפצות על הנמסות הקרחונים בצד השני.
 

the YOOK

New member
לא רחוק מלפצות דווקא

עובי הקרח הימי הדרומי גדול לאין שיעור מזה הצפוני, אבל ממילא שניהם פסיקים מבחינה עליית פני הים לעומת הקרחונים היבשתיים. בגרינלנד הוא נמס, באנטרטיקה כנראה גדל (אגב - פה ה- IPPC שגו בניבוי והשמיטו אותו מבלי לאזכר בסקירה הבאה... קשה להגיד מה התוצאה בסה"כ (כי, כמו שראית - גם הים איננו שקט...). בכל אופן הים אינו מגלה את ההתנהגות שהיינו מצפים לה במשוואת המצב שלו בעקבות התחממות גלובלית. באחד המיילים שהודלפו בקליימטגייט נכתב (ציטוט מהזיכרון): "העובדה היא שאנחנו לא מצליחים להסביר את ההתחממות של הים עצמו וזה מוציא אותנו טיפשים" (או כמו בציטוט הנפלא הבא שמצאתי: "but honestly know fuck-all about what
the >100 year variability was like with any certainty (i.e. we know
with certainty that we know fuck-all)". מתוך http://noconsensus.wordpress.com/2011/11/26/456-5/#more-12663

בכל הנתונים שלהם אתה רואה בעיות מתודולוגיות, בחירה סלקטיבית של נתונים, לעיתים אפילו סילוף - הכל לשם התוצאה הרצויה. האם אתה מכיר את "מקל ההוקי"? http://www.youtube.com/watch?v=8BQpciw8suk

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4292373,00.html
 
בינתיים נראה שאתם אוספים באופן סלקטיבי

מעבר לנתונים שאני עוד אוסף - תסביר לי האם אתה חושב שלפעילות האדם אין השפעה משמעותית ?
 

the YOOK

New member
נכון.

אני חושב שמה שאנחנו חווים אלו תופעות זניחות יחסית למחזורים שכדוה"א כבר עבר - זו דעתי האישית (מבוססת על המחקר של פרופ' שביב). מה שברור לי לחלוטין זה שה- AGW היא הונאה ולא מדע (ומלכתחילה מי שחשב שלמיצוע של מספר סופי של תחנות מדידה שלא מפוזרות באופן אחיד בעולם על פני פרקי זמן שרירותיים בסביבה אורבנית מתפתחת תהיה איזושהי משמעות "אקלימית" הוא לא אינטלגנט).

http://www.youtube.com/watch?v=0rePIJAhqdM
 
או זה מה שרציתי לשמוע

לא הבנתי מאיפה הבטחון של אנשים לשלול את התאוריה של ההתחממות (שאני אגב אמרתי מהתחלה שאיני יכול להוכיח אותה, פשוט בגלל שאינני בקי בנתונים ולא במתודות). זה שאי אפשר להוכיח בודאות לא אומר שאפשר לשלול.
 
למעלה