בעיה שיש לי

  • פותח הנושא roaic
  • פורסם בתאריך
אולי מצאנו את השוני העיקרי בין הגישות שלנו...

לדעתך הדרך והמטרה חשובים באותה המידה. בעיניי הדרך חשובה והמטרות זה מה שמפריע לך להנות מהדרך, להתפתח ולהשתנות.
 
יופי לנו...

אך נראה לי שזה בכל לא לא יגרום לשמחי לבוא... על חמור לבן... תוך חמש דקות אוטובוס ידרוס אותו ויצטרך לעשות את כל הדרך מחדש... בפעם הבאה אולי יגיע עם ג'יפ.
 
אני מניח שאחרים לא יאהבו את התשובה שלי...

אולי גם אתה לא, אך בכל זאת... מאוד קל לבדוק אם יש לך לחץ דם נמוך, הבדיקות מלפני שנה כלל לא רלוונטיות, פשוט תמדוד לעצמך לחץ דם ו/או תבקש מאחות לעשות את זה. לפי מה שאתה מספר אני מניח שהגוף שלך מנסה לדבר איתך כבר לא מעט זמן... עכשיו הגוף שלך לא מדבר...הוא צועק. לי זה נראה יותר מידי מקרי שהתופעות שלך התחילו זמן קצר לאחר ששמעת שאביך רוצה לעבור ניתוח (כן ,זה את לא טעות, הוא לא חייב לעבור ניתוח). האי נוחות שלך יכולה לנבוע מלחץ דם נמוך בדיוק באותה המידה שיכולה לנבוע ממצב של היסטריה חנוקה. העצה שלי זה שתבחר מטפל או רופא ותיגש עליו בהקדם האפשרי.
 

Balancedflow

New member
למה שלא אוהב את דברייך?

אולי זה אומר שהמשיח בדרך, כי לשם שינוי אנחנו רואים עין בעין לאחרונה...
נתת לרועי עצה מאוד דומה לשלי...
 

aviavid

New member
יודעים מה ?

גם אני די מסכימה עם מה שאמרתם אבל אתם לא הבנתם מה שאני אמרתי ופה קבור הכלב ! אומנם רועי דיבר על סחרחורת אבל רועי דיבר גם על הלחץ והמתח שהוא נכנס אליו כתוצאה ממצבו הרפואי של אביו , מה שנתן לי תמונה שרועי כרגע די לא יציב ולכן תמצית קלמטיס שנמצאת ברסקיו יכולה לעזור לו ! רועי ביקש עזרה זמנית ורגעית , מעבר לכך שדבר ראשון בהודעתי היה שאני ממליצה ללכת לבדוק את הכאב לעומק נכון שכתבתי כאב ראש ולא סחרחורת טעות שלי בכל מקרה אני ממש לא מבינה מה הבעיה שלכם עם רסקיו ? טלי
 

Balancedflow

New member
טלי,

קודם כל, אנחנו לא מנסים לתקוף אותך, אז חבל שאת נכנסת לכזו מגננה. שנית, אני לא חושבת שלעימנואל יש בעיה עם הרסקיו רמדי, לי בוודאי שאין בעיה כזו. הבעיה שאנחנו העלינו היא עם ה - RESCUE NIGHT", שאם לדייק, זו היתה התמצית עליה המלצת. ולכן ניתנו התשובות שלי, ואני מניחה שגם של עימנואל, למרות שאני לא יכולה לדבר בשמו. בתמצית ההצלה המקורית בהחלט כל התמציות יכלו לעזור לרועי עם ההתמודדות הרגשית ש"נחתה" עליו, ה-"ROCK ROSE" שמיועדת להתמודדות עם מצבי פאניקה, "STAR OF BETHLEHEM", שעוזרת בהתמודדות עם ההלם שבקבלת בשורה קשה, ה "CHERRY PLUM" שמטפלת בפחד מפני אבדן שליטה, וכמובן ה "IMPATIENS" שמטפלת בכל מצבי הלחץ, ובמצבים בהם לחץ הדם מהווה איזושהי בעיה. גם ה"CLEMATIS היתה עוזרת לו, ללא ספק, היא היתה מקרקעת אותו, אבל שוב, לא כאן נמצאת ההסתייגות שהבענו, תמצית ההצלה המקורית כשלעצמה היא בסדר גמור לטיפול מיידי וראשוני (שאחריו יהיה חיפוש מעמיק של שורש הבעיה). ההסתייגות נבעה מתמצית ה "RESCUE NIGHT", שהיא א. לא תמצית שהרכיב ד"ר באך, וב. לא קשורה למצב הסחרחורות אותו תיאר רועי. מעבר לזה, הפורום הוא פורום דינמי, בו נמצאים מטפלים שונים, עם גישות שונות, לפעמים נמצא את עצמנו מסכימים ולפעמים לא, אבל השורה התחתונה היא כמו שהתדיינו אנוכי ועימנואל, במהלך השבוע הקודם, על מידת האחריות שאנחנו נוקטים כאשר אנחנו מייעצים למתעניין בטיפול מסויים. אם לא נדייק, אם לא נהיה קשובים לפרטי הפרטים ולרווח שבין המילים אותם מבטא השואל, ואם לא נעשה אבחנה מבדלת, אנחנו יכולים לטעות טעות מרה.
 

aviavid

New member
טל

אני לא נכנסת למגננה מיותרת תאמיני לי ( לא בגיל הזה מזמן ) שנית רסקיו לילה בתוספת של וויט צאסטנט להרגעה של מחשבות טורדניות לדעתי היה הכרחי לתחושותי נכון שבאך לא הרכיב תמצית זו אבל ..... אני לא ליד רועי וזה מה שרועי יוכל לרכוש בכל רשתות הפארם ללא צורך בי בואו נסגור פרשה זו ? ! תודה
 

aviavid

New member
ילדונת ?

תודה על המחמאה סוגרים פרשה בזה שלא מדברים עליה יותר ! תודה
 
למעלה