בעיות ושאלות על המשחק

תנסה את זה

אני לא בדקתי את זה באופן אישי, אבל זה אמור לעבוד. על כל מקרה, את התיקיה שצריך למחוק בסוף, אם אתה רוצה פשוט תשים אותה במקום אחר ליתר בטחון. (במידה וזה לא יפתור את הבעיה.) תדאג שאתה יכול לראות קבצים ותיקיות מוסתרות. (כנס לאיזה תיקיה, תלחץ כלים> אפשרויות תיקיה> הלשונית השניה (view) יש לך שם אפשרות לסמן את זה) בכונן C, כנס לDocuments and Settings-, שם כנס לשם משתמש שלך, שם כנס לApplication Data-, אחרי זה ל-Sports Interactive, אחרי זה ל-Football Manager 2009, ויש לך שם תיקיה של settings, צריך למחוק אותה.
 
אז תנסה את זה

גש לקיצור דרך למשחק. (אם אין לך, אז תיצור אחד) תעשה מאפיינים איפה שכתוב לך את המיקום של המשחק (target) תוסיף בסוף --reset_preferences, זה אמור להראות ככה:
"C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2009\fm.exe" --reset_preferences​
תנסה אחרי זה להפעיל את המשחק דרך אותו קיצור דרך. זה אמור לאתחל לך את האפשרויות, ככה שאם זה יעבוד, תמחק את מה שהוספת כי זה יאתחל לך את האפשרויות כל פעם. אני מקווה שזה יעזור.
 

oferufc

New member
גם לא עובד סעאמק

מה עכשיו אני צריך לפרמט את כל המחשב בגלל זה?
 

oferufc

New member
עכשיו שניסיתי עוד פעם זה כתב לי

השם C/PROGRAM FILES.... עם הריסט פרפרנסס שכתבתי לא חוקי לוודות ששם הקובץ נכונים
 

SparrowGene

New member
בעיה במשחק רשת דרך IP

שלום, ניסיתי לשחק עם חבר טוב במשחק NETWORK כשהיינו מחוברים באותו בית על רשת ביתית - לא היתה בעיה - המשחק זיהה אותנו (ועבד נפלא, דרך אגב, כל הכבוד למפתחים) כשאנחנו מנסים לשחק כל אחד מביתו, המערכת לא מזהה את ה-IP שאני מכניס. ניסינו לראות אם מדובר בבעיית ראוטר/פיירוול - כל הקונפיגורציות נוסו ועדיין אין חיבור (ניסיתי לבדוק עם ping - אני מצליח לקבל קשר למחשב שלו, אבל הוא מקבל כל הזמן request timed out). האם מישהו נתקל בזה ומצא מה הפיתרון? יכולהיות שמדובר בבעיית רשת ואז כדאי לנסות בפורום רשתות? תודה :)
 

Gooolan

New member
חוסר יכולת לצאת לחופשה בFM09

האם מישהו יודע כיצד עושים זאת/פותרים את הבעיה?
 
למעלה