בעעעעעעעע 117 הדרדררררררררר

iEyal

New member
עקרונית אפשר אבל,

הנהלת הפורומים לא מעודדת את זה כל עוד לא מדובר במקרה דחוף כי בסך הכל ממשק הניהול נמצא על שרתי תפוז וזה לא כלי שמותקן על המחשב למה הנהלת הפורומים לא מעודדת? כי היא מעדיפה ובצדק לחשוף בכל מחשב את כתובת ממשק הניהול וחוץ מזה, טל ציין שהוא כן עושה את זה לעיתים קרובות כשהוא רואה הודעה שלא צריכה להיות בפורום.
 

iEyal

New member
תיקון טעות ../images/Emo13.gif

למה הנהלת הפורומים לא מעודדת? כי היא מעדיפה ובצדק לא לחשוף בכל מחשב את כתובת ממשק הניהול
 
אייל אולי אתה דור וטל תקפצו עליי

עכשיו אבל.. אולי כדאי לנסות להוסיף עוד מישו להנהנלה, אתה בא וטוען על חוסר שיטוף פעולה, אולי מישו אחר כן יצליח לגרום לשיטוף פעולה מצד הגלשים הן הקבועים והן אילו שנכנסי לפורום פעם ב.. אז חשבתם אולי על לנסות לשלב בתוך ההנהלה דמות שהיא לא בצבא ויש לה מספיק זמן פנוי כדאי להיות ה-ר-ב-ה בפורום, דמות אשר תוכל להחיות את הפורום לא רק בסופי שבוע שאתם פה אלא תמיד.. יש על מה לחשוב
 

ranzz

New member
דמות כמו שאתה מתאר

יכולה להחליף את שלושתם (במיוחד את דור שלעיתים קרובות אני שוכח מקיומו).
 
אתה יודע מה...זה יהיה די חצוף

מצד כל אחד להגיד את זה אבל בכל זאת..אולי ההנהלה טיפה "עתיקה" ומיושנת.. אולי יש מקום להנהלה חדשה צוננת ורעננה
 

MaD-d0g

New member
למה ההנהלה צריכה להיות צוננת וחדשה?

כדי שיהיה לכם מספיק כח רצון להשתנות
אני מצטער, אבל אולי הקהילה קצת הגזימה
(אמרתי קצת) כמה פעמים קרה שמישהו בא לפורום המקצועי ובמקום לקבל תשובה והדרכה פשוט ירדו עליו וצחקו
אתם התלוננתם שהמצב בפורום מדרדר, ושהוא מתמלא בהודעות לא ענייניות, אז פתחנו פורום נוסף, פורום חברתי. ויכול להיות שהרעיון הזה יתפוס, הפורום הענייני לא מתלכלך בהודעות שלא קשורות לשום דבר, וחברי הפורום לא מתלוננים על "שעמום" ושגרה. אגב, הפורום חברתי, היה רעיון שחלקתי עם רן לפני מספר חודשים, אך הוא נפסל כי באותה תקופה לא היה נראה כאילו היה מצליח לעצור שרשור ענייני להפוך לשרשור
. הרעיון הועלה בשנית כלפי המנהלים ע"י רן, והוחלט שהרעיון יישום. זו דוגמא טובה של שיתוף פעולה בין הגולשים למנהלים. אם אתם רואים משהו שלדעתכם מצריך שינוי/שיפור, אתם מוזמנים ליצור קשר עם המנהלים על גבי הפורום או אימייל/מסר/אייסיקיו/MSN. בנוסף, אנחנו עושים כמה שיותר כדי לשמור על הרמה בפורום הענייני גבוהה, אם מישהו מפרסם מכירה של מכשיר, אנחנו מיד חוסמים ומגבילים. כמה פעמים כבר המנהלים שמרו על הפורום במהלך היום והלילה כדי לחסום ולהגביל אותו
כמה שיחות היו לנו על הנהלת תפוז על הנושא
את זה אתם לא יודעים.. כשמגיע מישהו ו"מוריד את הרמה" עם שאלות שטחיות, אנחנו לא יכולים לעשות דבר בעניין. אל תשכחו שגם אנחנו מוגבלים ע"י חוקים. אנחנו לא יכולים לחסום מישהו כל עוד הוא לא עובר על החוקים (המאוד הגיוניים לדעתי)
 

brunu

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo6.gif

אני מתנדב....אני כל היום בבית..קצת טמבל אבל אחלה מנהל
 
|ברונו-שתוק|../images/Emo70.gif

ולך לנהל את פורום שקירה (שמוזר עד אתמול הייתי בטוח שהיא מתה כבר...)
 

ranzz

New member
בשביל זה אתם משתתפים בשרשור?

בשביל להציע את עצמכם כמנהלים? עדיף שתשתקו וזהו.
 

MaD-d0g

New member
שיתוף פעולה... זה נשמע הרבה

אבל זה ממש לא. מישהו כתב משהו חשוב
אתם רואים שיש שאלה שחוזרת על עצמה בפורום
תודיעו למנהלים במסר/אימייל/ICQ/MSN או אפילו כתיבת תגובה להודעה, והיא תגיע ל FAQ.
 

MaD-d0g

New member
הממ.. תיקון קל

זה לא שהתפקיד מוטל רק על הגולשים, אלא הם יכולים לעזור.
 

d@r121

New member
אני אגיב בצורה מסודרת על כל השרשור

א. מה נסגר עם השנתיים- כל ניסיון לעשות משהו לקראת השנתיים נתקל בתגובה אדישה מכולם ובצחוק וגיחוך, אז אמרנו או.קי אם ההצעות שלנו לא מספיק טובות אולי תציעו משהו, מיותר לציין שתיבת המסרים שלי מיותמת עד עצם היום הזה ב. הוספת מנהל- אם נוסיף מנהל בכל פעם שהגולשים ידרשו יווצר מצב שיהיו יותר מנהלים מגולשים, טל הוא המנהל האחרון שהוסף ברגע שאנחנו (והדגש הוא על אנחנו) נרגיש צורך להוסיף מנהל נתייעץ איתכם ונחליט לגבי הזהות של המנהל ג. אי קיום- תתפלאו אבל עבודה בפורום גם זה נחשב לעבוד מאחורי הקלעים (ורן עכשיו אחרי שעברת לפוקט אתה בטח תדע את זה) זה שאני לא רץ להעלות הודעות אידיוטיות רק כדי להוכיח שאני קיים, זה לא אומר שאני לא נוכח בפורום ועובר על כל הודעה באופן אישי, יש הודעות שהדיון עליהן נסגר עוד לפני שאני מגיע הביתה (לא כולנו בתקופת טרום מעבר בין התיכון לצבא, קורה) ולכן אני לא מרגיש צורך להגיב. ד. סקרים, מאמרים וכו'- כמו שנאמר, מכיוון שעוד לא ניחנו בכישרון העל-טבעי להמציא סקרים כל שבוע אז נוצר מצב שאין לנו רעיונות לסקרים, ואם תפתחו בארכיון הסקרים תראו שיש מספר די מכובד של סקרים שרצו. אז אם יש לכם רעיון לסקרים אתם מוזמנים להציע זאת לנו ותקבלו על כך קרדיט כפי שנהוג. אותו דבר לגבי המאמרים, אז עכשיו שכולנו למדנו את המערכת המאמרים יעלו הרבה יותר מהר, בכל מקרה כדי שזה יהיה מול העיניים שלחו מסר עם קישור למאמר ותכתבו עם 10 סימני קריאה מצידי להעלות את המאמר. ה. רמת הדיון שירדה- הכי קל זה לבוא ולבכות על רמות הדיון שצמחו פלאים, הבעיה היא שיש גולשים שלא מבינים בתחום הסלולאר כמו שרובכם מבינים ולכן שאלות שלכם נראות מפגרות להם נראות בעלות ערך, לבעיה היו כמה פתרונות א. להודעה חוזרת לקשר מן הFAQ או מהמילון ב. להגיב שוב אבל לבוא ולהגיד שהרמה מתרדרת? לפי מה אתם קובעים כזו עובדה? השוותם אותנו לפורומים אחרים? עשיתם גרף של רמת השאלות משנה שעברה ועד היום? כי אם כן אני אשמח לראות אחד כזה. כמו שנאמר בערך 300 פעמים בהודעה, תיבת המסרים שלנו מוכנות לקלוט כל מסר מכם החל בהצעה לסקר וגם בהצעה לשיפור, לא נעלב ניקח ונשפר אבל לבוא ולהטיח עובדות בלי לבסס אותם על כלום? זה לא מקובל. מתבכיינים? לא, ממש לא רק אומרים את העובדות כפי שהן.
 

rjking

New member
בהכל אשם הפורום החברתי../images/Emo67.gif

סתם... אני מאמין מה הבעיה. הפורום מתחיל לחזור על עצמו, אותם שאלות, אותם שירשורים, אותם דיונים, אותם הצפות מעצבנות (שנגרמות לרוב בגלל הגלישה מהסלולרי) וכמובן השאלות המפגרות של אנשים (שאין מה לעשות כנגד זה
). הצעות לשיפור: לחדש! לשנות! להביא יותר אורחים מחברות שקשורות לסלולרי, שיהיה מעניין לשאול אותם שאלות. וכמובן מה שכבר נאמר בקשר: לנוכחות שלכם, לסקרים, וכל השאר
 

d@r121

New member
מה שאתה אומר אלו בעיות שלא קשורות

בנו. אנחנו לא מביאים את הגולשים לשאול שאלות. אנחנו לא אחראים על ממשק הWAP שלפי דעתי האישית הוא פשוט מחורבן, אבל אנחנו כן עושים מאמצים אדירים להביא לשיפורו ויעידו ההתכתבויות עם ההנהלה בנוגע למתן עצות איפה ואיך ניתן לשפר (אני אישית לא גולש דרך הWAP, אבל אני מאמין שהם מנסים) שרשורים, דיונים זה נושאים שתלוי בגולשים, לא באנו המנהלים. לחדש? איך בדיוק? לשנות את העיצוב של הפורום לגבי אורחים, נתחיל לפעול לגבי זה. נוכחות וסקרים, אין בעיות.
 
למעלה