בקשר לאלדד והמשוררת

פאפא5

New member
בקשר לאלדד והמשוררת

טוב זה באמת ניראה מוזר מספר הליקיים התכופים, וגם לפי הערות שלה אז יש לה סוג של קשר חדש שהיא מגדירה ידידות:) אבל אני לא רוצה להגיד כלום:) הספיק לי המקרה עם קארין. רק אני בדיעה שאם יש לו קשר חדש אז זה מוציא אותו גם רע, בדיוק כמו קארין.. כי הוא אמר עליה אהבת חיי אז להתגבר כל כך מהר על אהבה כזאת, ניראה מוזר... לדעתי יש לו ממש בעיות חמורות ביחסים עם נשים, התנהלות מוזרה.
 

l86

New member
אני בטוחה שהוא חשב שעם כל האקסיות שלו זה לתמיד

ושכל אחת מהן הייתה בשבילו "האחת". בקארין הוא התאהב חודש אחרי שהוא נפרד מהאקסית הקודמת שלו. זה שיש לו בעיות במערכות יחסים זה ידוע, אנחנו כל הזמן מדברות כאן על זה, הוא מתאהב מהר, בטוח שזה לנצח, הופך לדבק של בת הזוג שלו ואז מתעייף וחותך.
 

פיליפ101

New member
הצלחתי עם ההרשמה אחרי מאמצים רבים

השיר האחרון נראה שהיא מדברת עליהם. אבל בלי קשר זכותו לעשות כרצונו. אני בטוחה שקארין לא יושבת בבית ולא יוצאת לדייטים. גם שדיברנו עליה בקשר למשורר אמרתי שזכותה לעשות כרצונה
 

פאפא5

New member
בטח שזכותו, אנחנו אפילו לא מכירות אותו באופן אישי

אבל עוד בבית האח ראיתי שיש לו בעייה קשה ביחסים עם נשים, התלות הזאת שהוא פיתח עם מרטין, הניסיון להתקרב לדנית, הסלידה הזאת מלינור , והתרחקות מחברת גברים, הייתה מאוד מוזרה בעיני, אני ממש אהבתי אותו אז הייתה התעלמות מסויימת או עיוורון לראות את המגרעות.הללו. אני חושבת שהוא בכלל לא מעוניין לפתור את הבעיות האלה, טוב לו ככה חופשי ומאושר, כי מתברר שתמיד הוא קופץ לקשר לא מתאים, תמיד נשים בגילאי השלושים תלאביביות שבעצמן לא יודעות מה הן רוצות מעצמן, מן סוג של מתוסבכות, נשים חזקות ... לא מתאימות לו, וזה נוח לו בכדי לסיים ולעבור הלאה, אני בדיעה שדווקא קארין התאימה לו מאוד, היא באיזשהוא מקום יישרה אותו, אבל כנראה שהוא לא מתאים להישאר במקום אחד.
 

l86

New member
הוא תמיד אמר שהוא מסתדר יותר טוב עם נשים

זה דווקא חמוד בעיניי, זה שהוא לא מחפש להיות מאצ'ו גברי ואוהב לעשות שיחות נפש עם נשים. את מרטין הוא אהב כמו אמא, את דנית כמו אחות קטנה. ללינור הוא נמשך בהתחלה אבל כשהבין שהיא לא בקטע שלו הוא ירד ממנה ועד מהרה התאהב בקארין. עם הזמן הוא התחיל לחשוב שהיא שטחית ומשעממת, אבל הוא אף פעם לא סלד ממנה, הוא תמיד כיבד אותה ודאג לה, גם כשכבר כמעט לא דיברו.

ממש לא טוב לו ככה, הוא מחפש קשר רציני ולהתמסד, הוא פשוט נכנס לזה יותר מדי ואז מתעייף ובורח, הוא צריך למצוא את האיזון וללמוד לפנות גם זמן לעצמו בתוך הקשר.

לא אוהבת את ההכללות על נשים תל אביביות בנות 30, יש הכל מהכל ואסור להכליל. כן, הוא אוהב נשים חזקות וזו עוד נקודה לזכותו :) רק שיפסיק לוותר על עצמו בקשר והכל יהיה בסדר.
 

פיליפ101

New member
תראי יש דברים שאני מסכימה איתך .אבל אני חושבת שהוא כן ניסה

להתקרב לגברים בבית כמו לאליאב ולאחי ופשוט לא מצא את מקומו בניהם ואליאב ממש לא סבל אותו למיקי הוא היהק רובאבל זה השתנה בגלל קארין וגם ליאיר שהוא בקשר איתו עד היום. חשבתי שהוא יעשה קצת אפסקה אבל כמו שאמרתם נשים לא ינחו לו ועכשיו הוא נהנה מיחס נשי שלא נהנה מימנו שיצא מהבית בגלל מערכת היחסים. ואם סוג העבודה שלו הוא בטח מכיר הרבה.
 

l86

New member
נכון, כל הגברים בבית שנאו אותו וקנאו בו

חוץ מיאיר אבל הוא לא נחשב כי הוא לא היה באמת דייר והוא ידע מראש שהוא נשאר רק לשבוע. אפילו מיקי, שהיה חבר שלו בהתחלה התרחק ממנו והתחיל ללכלך עליו.
 

פיליפ101

New member
נכון

מאז שהוא גר בצפון הוא יוצא לברים ורואים תמונות שלו רק עם גברים. מה שקרה לו בבית לא משקף את החיים האמיתיים. רק אני לא מבינה בהנחה שזה נכון לגביו ולגביי המשוררת למה להיכנס לקשר עם משהי מתל אביב.. הוא נראה כול כך מאושר מהעבודה שלו ומהחיים בצפון. שאני מקווה שלא יותר שוב בשבילה על הכל
 

l86

New member
גם אני חושבת שזה לא משקף.

זה עניין התחרות בבית שגרם לכל הגברים שם לקנא בו.

היא מכפר סבא, והם כנראה הכירו דרך הפייסבוק וגילו שיש להם הרבה במשותף. ימים יגידו מה קורה שם ואם זה יעבוד.
 

פאפא5

New member
כפר סבא זה גם המרכז, הוא נמצא עכשיו בצפון

מבלה שם. הוא פשוט נמשך לנשים קלפטה , נשים שולטות.. וכן הם צריכים להמשיך הלאה, אבל ממנו הבחור הרומנטי המאוהב ההוא שעמד לצידה כל הזמן לא חשבתי שכל כך מהר.. אל תשכחי הוא וקארין לא היה עוד קשר כמו האקסיות הם דיברו על עתיד משותף, הכירו את המשפחות ועברו לבית גדול בית של זוג ששואף למשפחה לכן כל הזמן יראה לי מוזר שהוא והיא ויתרו בכזאת מהירות והמשיכו כאילו לא היו אף פעם. אני עדיין חושבת שהם לא ניתקו את הקשר לגמרי, אולי אני טועה.
 

l86

New member
את המשיכה שלו אי אפשר לשנות

אבל הוא צריך למצוא מישהי שתהיה מספיק חזקה שיהיו לה גם חיים משלה ותדחוף אותו לחיים משלו.

לא נכון, לכל האקסיות שלו עד היום הוא קרא "אשתי", הכיר אותן למשפחה וחלם על עתיד משותף איתן. הבית הגדול היה רעיון של קארין אני מניחה, בגלל הסטודיו שלה. אני יודעת שזה עצוב לחשוב על זה, אבל אני באמת לא חושבת שעם קארין זה היה יותר רציני מאשר עם האחרות, פשוט אותה הכרנו ואת האחרות לא.
 

פאפא5

New member
אם יש שם בכלל קשר


אנחנו קופצים למסקנות!!!! הוא צריך לנסות עם נשים מסוג אחר, ובטח לא תל אביבית ועוד פעם שחקנית סוג ג׳ כזאת שעוד לא יודעת מה היא רוצה מעצמה, ונדמה לי שגם הוא עדיין לא סגור על עצמו.. למה אני אומרת שקארין הייתה טובה לו, כי היא כבר מיושבת עם עצמה... אם השיר האחרון נכתב עליו חחחח אז הוא באמת צריך פסיכולוג:)
 

l86

New member
שוב, היא מכפר סבא


והיו לו כבר 8 בנות זוג רציניות, אני לא יודעת מאיפה הבאת את זה שכולן היו תל אביביות, ושכולן היו לא סגורות על עצמן. כן,הוא נמשך לנשים משוגעות כי גם הוא משוגע,וגם קארין הייתה משוגעת בדרכה :)אבל את מגזימה לגמרי, אני חושבת שהוא והמשוררת ממש מתאימים, יש להם אותו הומור, אותה דרך הבעה בשירה, שניהם טבעונים, שניהם ימנים, אני לא מכירה אותה כמובן אבל רק מדף הפייסבוק שלה אני יכולה להבין למה אלדד מתעניין בה.

ואנחנו לא קופצות לשום מסקנות, רק מדברות בינינו :)
 

פאפא5

New member
מאחלת לו הצלחה, אם הם מתאימים

אני פשוט חושבת שהוא היה צריך לנוח ממערכות יחסים לפחות חצי שנה
 

l86

New member
גם אני, אבל הוא לא מסוגל לנוח, הוא מתאהב מהר.

 

פיליפ101

New member
היא נראת אחלה בחורה

ואני בטוחה שהוא הכיר את כול המשפחות של האקסיות שלו. מי אמר שהיא לא סגורה על עצמה. אני יכולה להבין למה הוא נמשך אליה. דרך הגב קראתם את הראיון של קארין בפייסבוק עכשיו פיתאום היא רוצה גלריית אופנה מה קרה לסטדיו לכלות וראיתי שצחי עשה לה לייק זה הצחיק אותי כי העלה לי זכרונות מתקופת האח. מעניין גם מה קורה עם מרטין היא לא מפרסמת שם דבר נקווה שהכל טוב
 

l86

New member
מסכימה לגמרי.

חחחח צחי עשה לה לייק, איזה קטע. טוב, הוא תמיד היה דלוק עליה, בטח הוא התרחק ממנה כל הזמן הזה כי היא הייתה עם אלדד.

מקווה שמרטין בסדר, והיא פשוט עסוקה עכשיו.
 

פאפא5

New member
היא תמיד רצתה גלריית אופנה

בראיון בעולם האישה או את לא זוכרת היא אמרה שהחלום שלה להקים גלריית אופנה ייחודית , בגלל שהיא רואה באופנה אומנות, בשילוב עם כלות, ובקשר לצחי הוא עשה לה כבר כמה פעמים מאז נפרדה מאלדד, כנראה שהוא אחד מהמאושרים שהקשר לא צלח, הוא מרטין מיקי ועוד כמה טובי לב. הבחורה הזאת בפייס אין לי מושג לא מכירה אותה, מצטיירת בעיני כעין היפית כזאת , טיבעונית אקטיביסטית ,עם מלא חיות בבית, אהבתי יותר את היופי והעדינות של קארין, וגם להוציא את כל הקרביים שלה על דפי הפייס, לא יודעת...
 

פיליפ101

New member
אני מבינה את זה שאת מאוכזבת מזה שהם לא בקשר

וזה לא הצליח אבל נראה שהם בנתק לגמרי ותראי היזה מצחיק הוא חזר למרטין והיא חזרה לצחי זה משעשע קצת.
 

פאפא5

New member
קודם כל אני לא מאוכזבת

זה ממש לא שלי, אנחנו דנים במערכת יחסים שעקבנו אחריה באח.. שנגמרה בצורה מעוררת תהיות. בעניין צחי היא אף פעם לא הייתה בעניין שלו, זה שהוא היה כן וניסה להסתיר זאת בעיה שלו, הוא יודע שבחורה בסדר גודל של קארין לא תשתין לכיוונו.
 
למעלה